Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuke ystävää jonka vanha koira kuoli

Vierailija
24.09.2025 |

Tai tarkemmin, eläinlääkäri saattoi pois.

Ystävä on kovin itkuinen.

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö sitten itkee tuherretaan kuukausikaupalla? Käydään terapiassa? Voi voi kyllä on ku joku rakki kuolee

Meillä oikeasti yksi nuori työntekijä haki saikkua, kun hänen kissansa kuoli. Näin lumihiutaleita on valitettavasti olemassa. 

Kun meidän perheen rakas koira lopetettiin, menin nuorena töihin kassalle seuraavana päivänä. En ollut nukkunut yhtään, olin surkean näköinen ja kyyneleet valui koko päivän. Asiakkaat olivat huolissaan ja ymmärtäväisiä, mutta jälkikäteen ajatellen se saikku olisi ollut huomattavasti fiksumpi veto.

Enkä ole lumihiutale vaan aika kovissa liemissä keitetty jo silloin. Lemmikit vain ovat äärimmäisen rakkaita ja tärkeitä perheenjäseniä. Tätä eivät monet ihmiset voi ymmärtää, jos ei ole lemmikkiä omistanut.

Vierailija
82/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro hänelle että johan tuo paska räksyttikin aikansa, hyvä että kuoli, tässä kilpikonna elää muuten 200 vuotta ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, otetaan uusiksi niin, etä autistitkin ymmärtävät: 

Sano sille, että se on vain koira. Uusia voi ostaa verkossa toimivilta kauppapaikoilta. 

Helpottiko tämä nyt autistijankuttajan elämää? 

Ei selvästi helpottanut kun jalnkutat edelleen yhtä tyhmiä.

Sinusta puhuttiin, muru. Helpottiko SINUN olosi, kun käytin kaupan sijaan sanaa kauppapaikka? Sinun pikkupyllyäsihän kovasti ahdisti sana kauppa. 

Juttelet useammalle ihmiselle täällä, pikkuinen. Nyt syytät harhoissasi jo jotakuta muuta siitä, että kutsuin sinua muruksi.

Vierailija
84/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että se on vain koira. Uusia voi ostaa verkossa toimivilta kauppapaikoilta. 

Sinusta puhuttiin, muru. Helpottiko SINUN olosi, kun käytin kaupan sijaan sanaa kauppapaikka? Sinun pikkupyllyäsihän kovasti ahdisti sana kauppa. 

Itsestäsi puhuit muru. Kaikki muut sen tajusi paitsi sinä, olethan omien sanojesi mukaankin autistijankuttaja😅

Miksi olet keskustelupalstalla, vaikka et osaa lukea? Luuletko olevasi kovinkin nokkela, kun tuolla tavalla vääntelet minun sanomisiani ja laitat vielä lapsellisen hymiön perään? 

Vierailija
85/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkö sitten itkee tuherretaan kuukausikaupalla? Käydään terapiassa? Voi voi kyllä on ku joku rakki kuolee

Meillä oikeasti yksi nuori työntekijä haki saikkua, kun hänen kissansa kuoli. Näin lumihiutaleita on valitettavasti olemassa. 

Mä olen 46v ja kyllä mä tiedän, että tulen romahtamaan kun kissasta aika jättää. En ole mikään lumihiutale vaan tunteellinen ihminen. Sä sen sijaan olet joku tunnekylmä robotti. Et ymmärrä sellaista asiaa, että lemmikit ovat tärkeitä omistajilleen. 

Vierailija
86/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko muka kiistää väitteen, että uusia koiria saa kauppapaikoilta, kuten torista? 

Voitko muka kiistää väitteen ettei siitä ole mitään hyötyä ja trollaat vain?

Voin. Sinä ilmeisesti tajusit itsekin, että koiria tosiaan myydään kauppapaikoilla. Muutenhan et olisi lähtenyt lapselliselle papukaijalinjalle. 

Vierailija
87/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelet useammalle ihmiselle täällä, pikkuinen. Nyt syytät harhoissasi jo jotakuta muuta siitä, että kutsuin sinua muruksi.

Kyllä minä sinut tunnista, kultaseni, vaikka yrittäisit esittää jotain toista. Ei minua noin helposti hämätä, kun kyse on omasta rakkaasta pupuliinistani. 

Vierailija
88/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautaatte mustin ja jonkin ajan kuluttua käytte ihmettelemässä koira puistossa. Juttelette mustista.

Tämä on ihana neuvo 💕 toivoisin että joku ehdottaisi mulle tätä. Mennäänkö koirapuistoon 

Vierailija
89/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 46v ja kyllä mä tiedän, että tulen romahtamaan kun kissasta aika jättää. En ole mikään lumihiutale vaan tunteellinen ihminen. Sä sen sijaan olet joku tunnekylmä robotti. Et ymmärrä sellaista asiaa, että lemmikit ovat tärkeitä omistajilleen. 

Nimenomaan olet lumihiutale. Ja kiukuttelet kuin pahainen kakara. 

Vierailija
90/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sinut tunnista, kultaseni, vaikka yrittäisit esittää jotain toista. Ei minua noin hel

Et selvästi tunnista, sillä viimeinen viestini oli nro 54, ja sen jälkeen olet monen sivun verran tapellut jonkun toisen kanssa. 

Vierailija
91/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautaatte mustin ja jonkin ajan kuluttua käytte ihmettelemässä koira puistossa. Juttelette mustista.

Tämä on ihana neuvo 💕 toivoisin että joku ehdottaisi mulle tätä. Mennäänkö koirapuistoon 

Jos oma koira on juuri kuollut, ei välttämättä tunnu kivalta mennä katselemaan muiden vielä elossaolevia koiria. Itse en ainakaan olisi halunnut mennä katselemaan leikkiviä lapsia juuri kun oma lapseni oli kuollut. 

Vierailija
92/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo eläimiä tuhkaavat yritykset näyttävät nimessään käyttävän sanaa tuhkaamo.  Pari näkyi hakutoiminnalla olevan krematorio.  Minusta krematorio yydistyy ihmisiin. 

Uuni kuin uuni. Se on iso uuni, missä palaa tuli.

Katsoin luukusta sisään, ennen kuin isäni oli arkussa sisään menossa. Saattelimme sisarusten kanssa. Tosi. 😶

Vierailija
93/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan olet lumihiutale. Ja kiukuttelet kuin pahainen kakara. 

Sinä olet säälittävä vätys. Näitä nykyajan "kovia poikia" jotka ovat heikkoja häviäjiä 😅

Vierailija
94/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sinut tunnista, kultaseni, vaikka yr

Tunnistan. Sinulle on tyypillistä, että yrität väittää minun keskustelevan jonkun muun kanssa, vaikka oikeasti se olet vain sinä, jolle minä juttelen. En voisi olla niin julma, että kävisin vieraissa sinun nenäsi edessä. 

Vierailija
95/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sinut tunnista, kultaseni, vaikka yrittäisit esittää jotain toista. Ei minua noin hel

Tunnistat nyt useampia henkilöitä samaksi😅 Kannattaa lähteä ulos välillä jos harhaisuus helpottaisi.

Vierailija
96/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet säälittävä vätys. Näitä nykyajan "kovia poikia" jotka ovat heikkoja häviäjiä 😅

Juuri sinun kommenttisi kaltaista kommentointia tarkoitin, kun puhuin pahaisen kakaran kiuluttelusta. Ei se muiden vika ole, että kaikki eivät poraa jonkun piskin tai katin takia. 

Vierailija
97/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oma koira on juuri kuollut, ei välttämättä tunnu kivalta mennä katselemaan muiden vielä elossaolevia koiria. Itse en ainakaan olisi halunnut mennä katselemaan leikkiviä lapsia juuri kun oma lapseni oli kuollut. 

RAKKI  -  ihmislapsi 

Vierailija
98/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko muka kiistää väitteen, että uusia koiria saa kauppapaikoilta, kuten torista? 

Voitko muka kiistää väitteen ettei siitä ole mitään hyötyä ja trollaat vain?

Voin. Sinä ilmeisesti tajusit itsekin, että koiria tosiaan myydään kauppapaikoilla. Muutenhan et olisi lähtenyt lapselliselle papukaijalinjalle. 

Voi reppana. Tajusit selvästi itsekin että jäit kiinni huonosta trollista. Mutta jatka toki itsesi nolaamista, me kaikki nautimme esityksestä😅

Vierailija
99/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistat nyt useampia henkilöitä samaksi😅 Kannattaa lähteä ulos välillä jos harhaisuus helpottaisi.

Sitä juuri rakastan sinussa, että olet monta henkilöä samaan aikaan. Ihanan skitsofreninen kokonaisuus <3

Vierailija
100/172 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sinun kommenttisi kaltaista kommentointia tarkoitin, kun puhuin pahaisen kakaran kiuluttelusta. Ei se muiden vika ole, että kaikki eivät poraa jonkun piskin tai katin takia. 

Juuri sinun kommenttisi kaltaisista tarkoitin. Kuin pahaisen kakaran pelokasta ulinaa. Ei se muiden vika ole, että sinä olet pelokas vätys😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi