Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuke ystävää jonka vanha koira kuoli

Vierailija
24.09.2025 |

Tai tarkemmin, eläinlääkäri saattoi pois.

Ystävä on kovin itkuinen.

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppana. Tajusit selvästi itsekin että jäit kiinni huonosta trollista. Mutta jatka toki itsesi nolaamista, me kaikki nautimme esityksestä😅

Voi sinua höpönassua. Miten minä voisin "jäädä kiinni", kun trollaan ihan avoimesti? Ei minua nolota yhtään, että sinunlaisiasi kakaroita on niin helppoa vedättää mukaan trollauksiini. Minusta se on viihdyttävää, kun te penikat kuvittelette olevanne kovinkin nokkelia, kun 20 viestin jälkeen hoksaatte, että trolli olikin - yllätys yllätys - TROLLI :D

Vierailija
102/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sano hänelle, että kuuntelet mielellään hänen muistojaan koirasta. jos onkuvia/videoita,joita katsoa, niin katselkaa niitä. 

Buaaahhhh... 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet säälittävä vätys. Näitä nykyajan "kovia poikia" jotka ovat heikkoja häviäjiä 😅

Juuri sinun kommenttisi kaltaista kommentointia tarkoitin, kun puhuin pahaisen kakaran kiuluttelusta. Ei se muiden vika ole, että kaikki eivät poraa jonkun piskin tai katin takia. 

Juuri sinun kommenttisi kaltaisista tarkoitin. Kuin pahaisen kakaran pelokasta ulinaa. Ei se muiden vika ole, että sinä olet pelokas vätys😅

Katsokaapa kaikki! Lapsi on oppinut käyttämään copy-pastea! Annetaanpa kaikki nyt raikuvat ablodit tälle nerokkaalle pikkuiselle! 6 vuottahan sulla oli ikää, eikö? 

Vierailija
104/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, otetaan uusiksi niin, etä autistitkin ymmärtävät: 

Sano sille, että se on vain koira. Uusia voi ostaa verkossa toimivilta kauppapaikoilta. 

Helpottiko tämä nyt autistijankuttajan elämää? 

Ei selvästi helpottanut kun jalnkutat edelleen yhtä tyhmiä.

Sinusta puhuttiin, muru. Helpottiko SINUN olosi, kun käytin kaupan sijaan sanaa kauppapaikka? Sinun pikkupyllyäsihän kovasti ahdisti sana kauppa. 

Juttelet useammalle ihmiselle täällä, pikkuinen. Nyt syytät harhoissasi jo jotakuta muuta siitä, että kutsuin sinua muruksi.

Kyllä minä sinut tunnista, kultaseni, vaikka yrittäisit esittää jotain toista. Ei minua noin hel

Mä olen eri ihminen ja nyt on minunkin sulle vastata. Sähän tässä tämän koko idioottimaisuuden aloitit. Yhtäkään koiraa ei myydä missään kaupassa. Tori ei ole kauppa. Koiria myy yksityiset ihmiset, yhdistykset ja kennelit. Ilmoituksen tekeminen esim. Toriin ei tarkoita sitä, että koiran voi ostaa kaupasta. 

Vierailija
105/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkin voisi omistaja nylkeä ja rakin karvoista askarrella jotain. Ekologista.

Vierailija
106/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ikävän paljon päästään sairaita ihmisiä vapaalla jalalla. Tätä se sitten on kun mielenterveyspalveluita supistetaan ja kaiken maailman sekopäät pääsee nettiin. Täysin sairaita viestejä useita ja yksi ääliö trollaa koiran ostamisesta kaupasta. Mikä hel vetti teitä vaivaa?!? Mikä teidän elämässä on mennyt noin pahasti vikaan, että pitää tällaiseenkin aloitukseen tulla kirjoittamaan tuota paskaanne?!?

Vierailija
107/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi reppana. Tajusit selvästi itsekin että jäit kiinni huonosta trollista. Mutta jatka toki itsesi nolaamista, me kaikki nautimme esityksestä😅

Voi sinua höpönassua. Miten minä voisin "jäädä kiinni", kun trollaan ihan avoimesti? Ei minua nolota yhtään, että sinunlaisiasi kakaroita on niin helppoa vedättää mukaan trollauksiini. Minusta se on viihdyttävää, kun te penikat kuvittelette olevanne kovinkin nokkelia, kun 20 viestin jälkeen hoksaatte, että trolli olikin - yllätys yllätys - TROLLI :D

Olet kyllä helppo maali. Jatka ihmeessä itsesi nolaamista😂😂😂

Vierailija
108/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään joku opettajien koulutuspäivä vai miksi täällä on jo näin aikaisin näitä yliksen pentuja mittailemassa pippeleitään "hauskoilla" nokitteluillaan? 

Vierailija
109/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet säälittävä vätys. Näitä nykyajan "kovia poikia" jotka ovat heikkoja häviäjiä 😅

Juuri sinun kommenttisi kaltaista kommentointia tarkoitin, kun puhuin pahaisen kakaran kiuluttelusta. Ei se muiden vika ole, että kaikki eivät poraa jonkun piskin tai katin takia. 

Juuri sinun kommenttisi kaltaisista tarkoitin. Kuin pahaisen kakaran pelokasta ulinaa. Ei se muiden vika ole, että sinä olet pelokas vätys😅

Katsokaapa kaikki! Lapsi on oppinut käyttämään copy-pastea! Annetaanpa kaikki nyt raikuvat ablodit tälle nerokkaalle pikkuiselle! 6 vuottahan sulla oli ikää, eikö? 

Uuh palstapersun pahin haukkumasana. Olet lapsi😅 Antakaa kaikki palstapersulle sääli aplodit bottimaisesta trollauksesta😂😂😂

Vierailija
110/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maali mille? Edelleenkään minua ei nolota, että sinä noinkin helposti nielit syötin koukkuineen. Minusta on ihan hauskaa leikkiä tätä leikkiä sinun kanssasi. Olisihan se julmaa tuottaa lapselle pettymys ja kertoa, että sinä et olekaan ihan niin nokkela poju kuin kuvittleet. 

Vierailija
111/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh palstapersun pahin haukkumasana. Olet lapsi😅 Antakaa kaikki palstapersulle sääli aplodit bottimaisesta trollauksesta😂😂😂

Moi vaan sullekin persuhullu. Milloin keksit jotain omaa sen sijaan että kopioit sen, mitä minä sinulle kirjoitan? 

Vierailija
112/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maali mille? Edelleenkään minua ei nolota, että sinä noinkin helposti nielit syötin koukkuineen. Minusta on ihan hauskaa leikkiä tätä leikkiä sinun kanssasi. Olisihan se julmaa tuottaa lapselle pettymys ja kertoa, että si

Niin yksinkertainen ettei edes tajua joutuneensa helpoksi uhriksi. Jatka toki itsesi nolaamista😅

Vierailija
113/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi vaan sullekin persuhullu. Milloin keksit jotain omaa sen sijaan että kopioit sen, mitä minä sinulle kirjoitan? 

Söpöä kun palstapersulta loppuu argumentit kesken😂😂😂

Vierailija
114/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maali mille? Edelleenkään minua ei nolota, että sinä noinkin helposti nielit syötin koukkuineen. Minusta on ihan hauskaa leikkiä tätä leikkiä sinun kanssasi. Olisihan se

Miten voi olla uhri, jos ihan omasta tahdostaan leikkii sinun kanssasi? Et sinä ihan niin kova jätkä ole, että saisit minut vasten tahtoani mukaan tähän koomiseen leikkiin, jossa kuvittelet olevasi johtaja. 

Vierailija
115/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan söpöä, kun lapsella ei argumentteja ole koskaan ollutkaan. Mutta jatka vain itsesi nolaamista. Se on ihan viihdyttävää katseltavaa. 

Vierailija
116/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten voi olla uhri, jos ihan omasta tahdostaan leikkii sinun kanssasi? Et sinä ihan niin kova jätkä ole, että saisit minut vasten tahtoani mukaan tähän koomiseen leikkiin, jossa kuvittelet olevasi johtaja. "

Olet niin yksinkertainen ettet edes tajunnut kun jouduit helpoksi maaliksi. Jatka toki itsesi nolaamista, me kaikki nautimme esityksestä😂😂😂

Vierailija
117/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten voi olla uhri, jos ihan omasta tahdostaan leikkii sinun kanssasi? Et sinä ihan niin kova jätkä ole, että saisit minut vasten tahtoani mukaan tähän koomiseen leikkiin, jossa kuvittelet olevasi johtaja. "

Olet niin yksinkertainen ettet edes tajunnut kun jouduit helpoksi maaliksi. Jatka toki itsesi nolaamista, me kaikki nautimme esityksestä😂😂😂

Jatka vain itsesi nolaamista. Se on ihan viihdyttävää katseltavaa. 

Vierailija
118/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan söpöä, kun lapsella ei argumentteja ole koskaan ollutkaan. Mutta jatka vain itsesi nolaamista. Se on ihan viihdyttävää katseltavaa. 

Milloin keksit jotain omaa sen sijaan että kopioit minulta sen, mitä minä kirjoitan sinulle?😂😂😂

Vierailija
119/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vain itsesi nolaamista. Se on ihan viihdyttävää katseltavaa. 

Milloin keksit jotain omaa sen sijaan että kopioit minulta sen, mitä minä kirjoitan sinulle?😂😂😂

Vierailija
120/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako sivupersoonaa sulla onkaan, kun puhut itsestäsi me-muodossa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän