Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuke ystävää jonka vanha koira kuoli

Vierailija
24.09.2025 |

Tai tarkemmin, eläinlääkäri saattoi pois.

Ystävä on kovin itkuinen.

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi käytät itsestäsi pronominia se?"

Se on niin yksinkertainen ettei edes tajua kun siitä puhutaan 😅

Niin näyttää olevan. Huomasimme sen jo ajat sitten sinun viesteistäsi. 

Sanoit itse olevasi yksikkö. Yksiköstä käytetään pronominia se. Onko sinulta jäänyt peruskoulu kesken?

Taas sekoitat minut ja sinut keskenään. Koeta nyt vähän pysyä kartalla, vaikka seinähullu oletkin. 

Persoona vaihtoon😅 jatka toki itsesi nolaamista😂

Tottakai jatkan. Olisihan se ikävää, jos sinulta jäisi orgasmi saamatta täss

Ja mitä se kertoo sinusta, että helppoudesta huolimatta jatkat edelleen runkkaamista omalle "nokkeluudellesi"? 

Vierailija
162/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mitä se kertoo sinusta, että helppoudesta huolimatta jatkat edelleen runkkaamista omalle "nokkeluudellesi"

Ei mitään, sen sijaan kertoo sinusta paljon että runkkaat vauvapalstalla😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja mitä se kertoo sinusta, että helppoudesta huolimatta jatkat edelleen runkkaamista omalle "nokkeluudellesi"

Kyllä se aika paljon kertoo, että hoet toisen olevan helppo, mutta silti vain jatkat vänkäämistä. Mutta en tuomitse. Ymmärrän olevani niin vastustamaton, ettet vain pysty olemaan minusta erossa. Todistat sen kohta vastaamalla tähänkin viestiin. 

Vierailija
164/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aika paljon kertoo, että hoet toisen olevan helppo, mutta silti vain jatkat vänkäämistä. Mutta en tuomitse. Ymmärrän olevani niin vastustamaton, ettet vain pysty olemaan minusta erossa. Todistat sen kohta vastaamalla tähänkin viestiin. 

Olet säälittävän huono trolli kun kuvittelet saavasi viimeisen sanan käänteispsykologialla. Niin yksinkertainen että naurattaa😂

Vierailija
165/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä? Menikö hymiölapsella jauhot suuhun vai loppuiko suljetulla osastolla nettiaika? 

Vierailija
166/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä? Menikö hymiölapsella jauhot suuhun vai loppuiko suljetulla osastolla nettiaika? 

Olet säälittävän huono trolli kun kuvittelet saavasi viimeisen sanan käänteispsykologialla. Ja taas palstapersun hurjin haukkumasana:lapsi😅. Niin yksinkertainen että naurattaa😂

Vierailija
167/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävän huono trolli kun kuvittelet saavasi viimeisen sanan käänteispsykologialla. Niin yksinkertainen että naurattaa😂

Söpöä miten helposti sain sinut todistamaan väitteni oikeaksi. Vielä söpömpää on, että minulla on noin innokas fani, joka ei pysty olemaan vastaamatta minulle. Kyllä on helppoa olla vastustamaton 

Vierailija
168/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävän huono trolli kun kuvittelet saavasi viimeisen sanan käänteispsykologialla. Ja taas palstapersun hurjin haukkumasana:lapsi😅. Niin yksinkertainen että naurattaa😂

Söpöä miten helposti sain sinut todistamaan väitteni oikeaksi. Vielä söpömpää on, että minulla on noin innokas fani, joka ei pysty olemaan vastaamatta minulle. Kyllä on helppoa olla vastustamaton 

Vierailija
169/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä miten helposti sain sinut todistamaan väitteni oikeaksi. Vielä söpömpää on, että minulla on noin innokas fani, joka ei pysty olemaan vastaamatta min

Kiva kun lainaat minulta sanoja kun itseltä ei löydy kuin lapsi. Hyvä että osaat kunnioittaa älykkäämpiä😅

Vierailija
170/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpöä miten helposti sain sinut todistamaan väitteni oikeaksi. Vielä söpömpää on, että minulla on noin

Mitäpä sitä ei tekisi, jotta fanipoika tuntisi olonsa tärkeäksi. Kyllä on helppoa olla vastustamaton 

Vierailija
171/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäpä sitä ei tekisi, jotta fanipoika tuntisi olonsa tärkeäksi. Kyllä on helppoa olla vastustamaton"

Hyvä että pidät itsesi tyytyväisenä. Ja kiva huomata että minulla on tuollainen fanipoika joka kunnioituksesta kopioi juttujani😅

Vierailija
172/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitäpä sitä ei tekisi, jotta fanipoika tuntisi olonsa tärkeäksi. Kyllä on helppoa olla vastustamaton"

Hyvä että pidät itsesi tyytyväisenä. Ja kiva huomata että minulla on tuollainen fanipoika joka kunnioituksesta kopioi juttujani😅

Kylläpä olet taitava poika. Ei ihme, että olet noin rakastunut minuun. Ei minun faniltani voi vähempää odottaakaan kuin kykyä papukaijana toistaa sitä, mitä minä sanon. Kieltämättä vähän tylsää lukea omia juttuja sinun toistamanasi, mutta mennään nyt näin. Pääasia, että sinä olet tyytyväinen ja jatkat intopiukeena minulle vastaamista. Palkitsen sinut aina kehuilla. Olet niin suloinen, kun olet noin tohkeissasi omasta erinoimaisuudestasi. 

Vierailija
173/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet taitava poika. Ei ihme, että olet noin rakastunut minuun. Ei minun faniltani voi vähempää odottaakaan kuin kykyä papukaijana toistaa sitä, mitä minä sanon. Kieltämättä vähän tylsää lukea omia juttuja sinun toistamanasi, mutta mennään nyt näin. Pääasia, että sinä olet tyytyväinen ja jatkat intopiukeena minulle vastaamista. Palkitsen sinut aina kehuilla. Olet niin suloinen, kun olet noin tohkeissasi omasta erinoimaisuudestasi. 

Oi fanipoikani. Kiva kun ihailet minua noin syvästi. Jatka toki kehumistani🥰🥰🥰

Vierailija
174/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva huomata että minulla on tuollainen fanipoika joka kunnioituksesta kopioi juttujani😅

Vierailija
175/175 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sekin että sitä lemmikkiä voi muistella yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän