Olen rikkaan miehen edustusvaimo. Kysymyksiä?
Kommentit (296)
Vierailija:
Ei rikkaan tarvitse töitä tehdä.
Esim. Erkko on ihan vallan työtön oloneuvos... Kyllä se niin on, että mitä rikkaampi, sitä enemmän duunia painaa.
rahvas syö sushia, todelliset trendisetterit pistelevät nykyään suolasilakkaa ja hapankaalia
Vierailija:
Hienoa että olet saanut lahjaksi vilkkaan mielikuvituksen.Varakkuus ja snobbailu on kaksi eri asiaa.
Aivan yhtä hyvälle se makaronilaatikko maistuu ja tarjoustalon pesuaineet puhdistaa oli tilin saldo mikä tahansa.
Olet naurettava snobbailija, joka on ilmeisesti saanut hetkiellisesti parempaa elintasoa ja voi nyt kutsua itseään rikkaaksi edustusvaimoksi.
Muista että raha ei puussa kasva =)
Makaronilaatikko on ihan ok, mutta ei kuulu meidän ruokapöytään. Pesuaineiden ostopaikkaa en tiedä, kun meillä käy siivooja. Ties vaikka ostaisi ne Tarjoustalosta. Ei kasva raha puussa, ei. Siksi tuo mies tekeekin julmetusti töitä.
ap
Vierailija:
AP - mikä on sun tärkein arvosi?
Vierailija:
AP - mikä sun oma koulutuksesi on?
Vierailija:
miehes on lyhyt!!! Pitkät ja vaikutusvaltaiset miehet ei aja Alfa Romeoilla ;-)
Vierailija:
Miten " uskalsit" jättäytyä edustusvaimoksi. Itselläni myös hyvä koulutus ja ura ja voisin jäädä kotiin myös kun lapset kasvavat (nyt ovat niin pieniä, että olen sen vuoksi kotona). En vain " uskalla" heittää koulutustani ja työkontakteja hukkaan. Toisaalta kyllä kaipaankin jo omaa uraa kodin ulkopuolella, muytta toisaalta tietysti kotirouvan elämäkin houkuttaa...Miten päädyit tarkaisuun, että jättäydyit kokonaan työelämän ulkopuolelle?
vaikka olen edustusvaimona. Se oli oma ratkaisuna, miehellä ei ollut mitään sitä vastaan ja homma toimii. Miehellä ei todellakaan olisi aikaa järjestää näitä edustustilaisuuksia ja minä järjestän niitä mielelläni. Ehkä jossain vaiheessa palaan työelämään, vaikkapa osa-aikaisena.
ap
Vierailija:
Eiköhän ne puheet mene saman kaavan mukaan, et tuskin niitä tarvitsee yöllä tehdä..
Todellakaan ei mene saman kaavan mukaan. Siihen jos alkaisi, niin hommat loppuisi tykkänään.
ap
Vierailija:
Miksi et vastannut mun kysymykseen niistä teidän " piirien" Alfojen hankinta perusteista..?
:D
Ja ei yleensä ole muutenkaan tapana tivata ystäviltä, miksi juuri päätyivät johonkin tiettyyn autoon.
ap
Vierailija:
miehes on lyhyt!!! Pitkät ja vaikutusvaltaiset miehet ei aja Alfa Romeoilla ;-)
Jos teil on vaikka pääsyvaatimuksena, et Alfahan se olla pitää :DD
Nyt kyllä todella alan kaivamaan niitä " piirejä" !
Kiinnostus heräs nyt niin valloilleen, et hitto mun pakko tonkia sun miehes yrityskuviot, sut ja sun puheet esiin.
kaikki pukeutuu italialaisittain, AlfaRomeo mainoslippikset ja T-paidat päällä. Kokoonnutte Alfat, bisnemiehet, ja edustusvaimot syömään Sushia, ja otatte ternimaitokapseleita lisäravinteeksi..
:D :D :D
Vierailija:
Jos teil on vaikka pääsyvaatimuksena, et Alfahan se olla pitää :DDNyt kyllä todella alan kaivamaan niitä " piirejä" !
Kiinnostus heräs nyt niin valloilleen, et hitto mun pakko tonkia sun miehes yrityskuviot, sut ja sun puheet esiin.
Löytyy myös Jaggea, Audia, Bemua, jne. Onnea tonkimiselle.
ap
Vierailija:
kaikki pukeutuu italialaisittain, AlfaRomeo mainoslippikset ja T-paidat päällä. Kokoonnutte Alfat, bisnemiehet, ja edustusvaimot syömään Sushia, ja otatte ternimaitokapseleita lisäravinteeksi..:D :D :D
Ollaan kylläkin kerran porukalla lomailtu Italiassa. Vuokrattiin muutaman huvila ja pidettiin hauskaa ja rentouduttiin. Voithan lukea sen Alfa-bileiksi, jos haluat. Tosin, voi apua, osalla oli muitakin automerkkejä. Ruoka oli lähinnä, noh... italialaista ja " lisäravinteena" cavaa.
ap
Rullaas nyt beibe taaksepäin omia juttujas.. Vai etkö enää itekkä muista ???
Sä kerroit, et teidän " piireissä" monilla on AlfaRomeot..
imetitkö, kauanko?
onko lapsenne hpidettu kotona?
käytätkö sisutussuunnittelijaa ja personal traneria?
Ei rikkaan tarvitse töitä tehdä.