Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IBS ja mämmi

Vierailija
03.04.2026 |

Ei auheuta minulle oirrita. Sokeri ja kermaa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuiko juuri mämmistä mutta sitäkin söin ja oireet pahat tosin onhan ne koko ajan.

Vierailija
2/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvän suolen oireyhtymä (IBS) on yleinen, pitkäaikainen toiminnallinen vatsavaiva, joka aiheuttaa vatsakipua, turvotusta, ilmavaivoja sekä ripulia tai ummetusta. Se ei ole vaarallinen sairaus, mutta voi heikentää elämänlaatua merkittävästi. Hoito perustuu ruokavalioon (erityisesti FODMAP), elintapoihin ja tarvittaessa itsehoitotuotteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tärkeästä tiedonannosta ap.

Vierailija
4/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tärkeästä tiedonannosta ap.

Tämä on yleinen vaiva. Tulee krskustella

Vierailija
5/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina inhonnut mämmiä. Se maistuu pjaskalta aina ! Ettei käy niin, kuin sille amerikkalaiselle, joka tuli Suomeen käymään just pääsiäisen aikaan, ja ihmiset söivät mämmiä. Sitten tuli viesti Amerikkaan: äkkiä ruokaa, täällä syödään jo toisen kerran.........ja kermakin mulle on oltava laktoositonta. Kuten kaikki muukin ruoka ja juoma. Myös jäätelö. Se (mämmi) on liian makeaa diabeetikoille. 

Vierailija
6/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBD on paljon pahempi sairaus.

Vierailija
7/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena en voi nauttia mämmistä anaalisesti ja se on harmi. Exit only -vala velvoittaa!

Vierailija
8/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroimaton käy mulle.

Vierailija
9/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina inhonnut mämmiä. Se maistuu pjaskalta aina ! Ettei käy niin, kuin sille amerikkalaiselle, joka tuli Suomeen käymään just pääsiäisen aikaan, ja ihmiset söivät mämmiä. Sitten tuli viesti Amerikkaan: äkkiä ruokaa, täällä syödään jo toisen kerran.........ja kermakin mulle on oltava laktoositonta. Kuten kaikki muukin ruoka ja juoma. Myös jäätelö. Se (mämmi) on liian makeaa diabeetikoille. 

Mistä tiedät miltä "pjaska" maistuu?

Vierailija
10/10 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta jäi nyt epäselväksi pieretkö sä nyt sitä mämmiä vai et?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän