Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lounasravintoloiden loputon ahneus lopetti niissä käymisen.

Vierailija
23.09.2025 |

Makaronilaatikko tai paistetut perunat ja uunimakkara ei maksa 13,70€ Kannan rahani mieluummin kauppaan jossa saan lounaan lounaan hinnalla.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen päivän illallisen lämmitys mikrossa. En ymmärrä mihin tarvii tuollaisia syöttölöitä.

Mitähän ne ravintolassa sanoisivat kun ottaisin illallisen pieneen pussiin.

Vierailija
82/83 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, alkaa käydä sääliksi lounasravintoloita. Niillä ei ole enää rahaa kun täytyy tarjota aina nykyään myös hyvä kasvisvaihtoehto. Ennen ei tarvinnut. Veganismi tuhoaa lounasravintolat. Ennen joka paikassa tarjottiin turskafileitä yms, nyt saa enää kalapuikkoja ja Lidlin seitä.

En maksa Lidlin seipalasta 15 euroa, mikä täällä kantakaupungissa aika tavallinen hinta.

Minä ostan kalat ja kalatuotteet kalakaupasta

Minä en, paikkakunnalla ei ole tuollaista kauppaa erikseen, pitää tyytyä perusmarketeihin halutakseen ostokalaa. Meillä itse asiassa syödään vielä parempaa vaihtoehtoa, laitan miehen koskelle kalastamaan lohikaloja, niitä saa ottaa luvalla kaksi kappaletta vuorokauteen. Tuo hän välillä kuhaakin sieltä joelta.

Siis herrajesta! Missä tämmöinen paratiisi sijaitsee  jossain suomessako? Ehkä Kanadassa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok hinta tuo 13.50 on monipuolisesta lounasbuffasta. Toki liikaa jos lämpimänä ruokana on vain joku makaronilodju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan