Minun miesystäväni ei osta minulle edes lippua, kun menemme yhdessä elokuviin. Onko tällainen tavallista?
Kommentit (131)
Minä en ainakaan ehdota tyttöystävälleni, että menisimme johonkin maksulliseen paikkaan, kun rahani ei riitä mihinkään ylimääräiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi ostaa naisen lippu?
Jos joskus haluat päästä pukille, niin muista hyvät käytös tavat.
Miksi ostaa arpalipuni, kun on sellaisiakin maksullisia naisia joilta saa varmasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole normaalia. Kuten ei myöskään tämän keskustelun vinkujamiehet.
Fiksu mies ymmärtää että hyvä nainen on arvokkainta mitä voi elämässä ja saada ja leffalippu on pieni huomiointi. Jos ei arvosta naisia yleisesti, siirtykööt miehiin. Jos ainoastaan oma vaimo ei omasta mielestä ole edes leffalipun arvoinen, erotkoon. Olen puhunut.
Kas kun sama ei päde naisiin.
"maksakaa miehen kulut ja antakaa pimppaa, sillä mies on arvokkainta mitä nainen voi elämässään saada. jos ei arvosta edes tuon vertaa, siirtykööt toisiin naisiin"
Ymmärsit aivan oikein, sama ei päde naisiin. Se on poikapieni elämän realiteetteja. Mies hyötyy esimerkiksi avioliitosta naista enemmän, nainen kykenee olemaan onnellinen myös yksin.
jännä väite
mies kun ei hyödy parisuhteesta mitenkään
mies kykenee olemaan onnellinen jopa paremmin kuin nainen, tämä ihan tutkimusten mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tasa-arvoa, jota te naiset olette halunneet. Olkaa onnellisia!
Naisten euro on edelleen 84 senttiä.
Naisen euro on 102 senttiä
Emeritustutkija Pauli Sumanen kertoo Taloussanomien artikkelissa, että kun huomioidaan ylityöt ja käytetään laskelmissa palkan käteen jäävää osuutta (eli huomioidaan verot), niin naisen euro on 102 senttiä. Sumanen haluaa myös särkeä myytin kotitöiden raskauttamista naisista, ja viittaa Sosiaali- ja terveysministeriön tutkimuksiin, joiden mukaan parisuhteessa elävä mies tekee viikossa 8,5 tuntia enemmän yhteenlaskettua ansio- ja kotityötä kuin naispuolinen kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies ymmärtää että hyvä nainen on arvokkainta mitä voi elämässä ja saada ja leffalippu on pieni huomiointi. Jos ei arvosta naisia yleisesti, siirtykööt miehiin. Jos ainoastaan oma vaimo ei omasta mielestä ole edes leffalipun arvoinen, erotkoon. Olen puhunut.
"maksakaa miehen kulut ja antakaa pimppaa, sillä mies on arvokkainta mitä nainen voi elämässään saada. jos ei arvosta edes tuon vertaa, siirtykööt toisiin naisiin"
Ymmärsit aivan oikein, sama ei päde naisiin. Se on poikapieni elämän realiteetteja. Mies hyötyy esimerkiksi avioliitosta naista enemmän, nainen kykenee olemaan onnellinen myös yksin.
jännä väite
mies kun ei hyödy parisuhteesta mitenkään
mies kykenee olemaan onnellinen jopa paremmin kuin nainen, tämä ihan tutkimusten mukaan
Väitteesi ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
Olen ostanut naisille kaikenlaista. Suurin osa näistä naisista jätti minut. Naisen pitäminen on kallista, eikä useimmilla ole lojaliteettia. Harmillista, että asia on näin.
Lausunto palkkatasa-arvosta
7. huhtik. 2010
Miesten tasa-arvo ry:n mielestä palkkatasa-arvon mittaaminen naisten ja miesten kokonaisansioita toisiinsa vertailemalla on harhaanjohtavaa, koska kokonaisansioiden vertailu jättää palkkaeron syynä olevat taustatekijät huomiotta. Täysin samasta työstä tulee toki maksaa sama palkka.
Pauli Sumasen tutkimuksen mukaan sukupuolten välinen palkkaero johtuu yksinkertaisesti siitä, että miehet tekevät enemmän työtunteja kuin naiset. Ei ole epätasa-arvoista maksaa suuremmasta työmäärästä miehille enemmän.
Useat tutkimukset osoittavat, että miehet valitsevat mieluummin korkeasti palkattuja kuin mukavia töitä, kun taas naiset arvostavat enemmän työn mukavuutta. Naisilla on toki oikeus valita mieleisiään töitä. Ei ole kuitenkaan epätasa-arvoista maksaa vaarallisista ja epämukavista töistä miehille enemmän.
Vanha hokema naisen euro on 80 senttiä joutaa joka tapauksessa roskakoriin, koska se antaa virheellisen kuvan sukupuolten välisestä palkkatasa-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit aivan oikein, sama ei päde naisiin. Se on poikapieni elämän realiteetteja. Mies hyötyy esimerkiksi avioliitosta naista enemmän, nainen kykenee olem
Väitteesi ei yksinkertaisesti pidä paikkaansa.
et kuitenkaan pysty osoittamaan yhtäkään asiaa jonka mies hyötyisi parisuhteesta :)
etkä yhtään tutkimusta jonka mukaan nainen kykenisi onnellisuuteen yksin, mutta mies ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit aivan oikein, sama ei päde naisiin. Se on poikapieni elämän realiteetteja. Mies hyötyy esimerkik
et kuitenkaan pysty osoittamaan yhtäkään asiaa jonka mies hyötyisi parisuhteesta :)
etkä yhtään tutkimusta jonka mukaan nainen kykenisi onnellisuuteen yksin, mutta mies ei
Osaat googlata myös itse
Jos et koe hyötyväsi parisuhteesta, villi vinkki: älä hakeudu sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tavallista, kuten seksuaalinen yväksikäyttö ja psykologinen väkivaltakin. Hyväksyttävää se sen sijaan ei ole. Kaverilinjalle jos 50/50 on miehen näkemys perheen taloudesta.
miksi nainen ei maksaisi enemmän kuin mies? Naisethan on korkeammin koulutettuja ja tienaavat miehiä enemmän
Naiset ovat korkeammin koulutettuja, mutta miehet tienaavat enemmän. Maailma on miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tasa-arvoa, jota te naiset olette halunneet. Olkaa onnellisia!
Tämä johtuu nähdäkseni siitä, että miehet tekevät enemmän ikäviä, raskaita ja vaarallisia töitä. Heillä on myös usein päävastuu perheen elättämisestä ja tekevät myös muistaakseni enemmän ylitöitä. Miehen työllisyys on myös pariutumiselle ja suhteen jatkumiselle tärkeämpi asia kuin naisen. Naisille on järjestetty äitiysrahat ja jotkut työpaikat haluavat palkata heitä myös monimuotoisuuden varmistamiseksi työpaikalla. Eron tullen nainen vie keskimäärin mieheltä omaisuutta. En ymmärrä tällaista valitusta ollenkaan. T: mies
Stakesin julkaisemaan selvityksen mukaan naiset maksavat sairausvakuutuksen tuloista 45 prosenttia, mutta naisten osuus julkisen terveydenhuollon ja vanhustenhuollon menoista on 59 prosenttia. Eli miehet joutuvat maksumiehiksi.
Minulla on Vaimo joka ei siedä että yritän maksaa hänelle jotain.
Hän onkin Suomenruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit aivan oikein, sama ei päde naisiin. Se on poika
Osaat googlata myös itse
Jos et koe hyötyväsi parisuhteesta, villi vinkki: älä hakeudu sellaiseen.
Kas, spermaviemäri alkoi spinnaamaan kun pyydetään lähteitä sen miesvihaa tihkuville valheille.
Eipä täällä kukaan ylläty, hauska vain jauhottaa teitä.
Vierailija kirjoitti:
Stakesin julkaisemaan selvityksen mukaan naiset maksavat sairausvakuutuksen tuloista 45 prosenttia, mutta naisten osuus julkisen terveydenhuollon ja vanhustenhuollon menoista on 59 prosenttia. Eli miehet joutuvat maksumiehiksi.
Miehen osuus on maksaa hurvittelu ja katkeroittua yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmär
Kas, spermaviemäri alkoi spinnaamaan kun pyydetään lähteitä sen miesvihaa tihkuville valheille.
Eipä täällä kukaan ylläty, hauska vain jauhottaa teit
Paljastitkin oman tasosi tällä kommentilla.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni naisilla on oikeus ansaita ja omistaa itse rahaa.
Orpon hallitus on ajanut ennätysmäärin naisia työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tavallista, kuten seksuaalinen yväksikäyttö ja psykologinen väkivaltakin. Hyväksyttävää se sen sijaan ei ole. Kaverilinjalle jos 50/50 on miehen näkemys perheen taloudesta.
miksi nainen ei maksaisi enemmän kuin mies? Naisethan on korkeammin koulutettuja ja tienaavat miehiä enemmän
Naiset ovat korkeammin koulutettuja, mutta miehet tienaavat enemmän. Maailma on miesten.
Naiset preferoivat helppoja ja mukavia töitä, miehet sellaisia joilla elättää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkseni naisilla on oikeus ansaita ja omistaa itse rahaa.
Orpon hallitus on ajanut ennätysmäärin naisia työttömiksi.
Kerro toki miten se onnistui?
Ai karsimalla julkisella sektorilla erilaisten järjestöjen rahoitusta? Täällähän on kerrottu etteivät naiset siellä loisi, miten rahoituksen leikkaus nyt sit vaikuttaakin, ja vain naisiin?