Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun miesystäväni ei osta minulle edes lippua, kun menemme yhdessä elokuviin. Onko tällainen tavallista?

Vierailija
23.09.2025 |

Pohdin asiaa.

Miesystäväni ei osta minulle edes lippua, kun menemme yhdessä elokuviin. Onko tällainen tavallista?

Vaihtoehdot

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole normaalia. Kuten ei myöskään tämän keskustelun vinkujamiehet.

Fiksu mies ymmärtää että hyvä nainen on arvokkainta mitä voi elämässä ja saada ja leffalippu on pieni huomiointi. Jos ei arvosta naisia yleisesti, siirtykööt miehiin. Jos ainoastaan oma vaimo ei omasta mielestä ole edes leffalipun arvoinen, erotkoon. Olen puhunut.

Kas kun sama ei päde naisiin.

"maksakaa miehen kulut ja antakaa pimppaa, sillä mies on arvokkainta mitä nainen voi elämässään saada. jos ei arvosta edes tuon vertaa, siirtykö

Paljastitkin oman tasosi tällä kommentilla.

Etkö saanut memoa? Ei ole mitään tasoja

Vierailija
122/131 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pihiys on vastenmielinen piirre. Älkääkä ajatelko, että haluaisin miehen törsäävän minuun törkeästi. Tarkoitan sellaista pilkuntarkkaa tasajakoa, jossa ei koskaan pyyteettömästi tarjota kellekään mitään.

Kerron esimerkin _entisestä_ poikaystävästä. Olimme aina minun luonani ja minä tarjosin ruoat, kahvit ja jopa kondomit. Kävimme usein kävelyllä ja kesällä oli kivaa käydä samalla jätkikiskalla tai satamassa kahvilla. Maksoin aina omani. Kerran minulta unohtui lompakko kotiin, kun olin vaihtanut laukkua. Siihen aikaan puhelimella ei pystynyt maksamaan. Poikaystävä osti itselleen jäätelön ja jatkoi matkaa. Ei edes kysynyt haluanko minä, vaikka tiesi että minulla ei ole rahaa. Sanoin hänelle, että minusta hän olisi voinut sen kerran tarjota. Mitäs hän vastasi. "Ei mun mielestä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kyllä kuvaa täydellisesti tämän päivän naisia

ihan siis avauksellaan

millainen nainen tarvitsee yhteisön mielipidettä jopa tuollaisessa asiassa

eivätkö naiset kykene mihinkään omatoimiseen ajatteluun

Vierailija
124/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap kyllä kuvaa täydellisesti tämän päivän naisia

ihan siis avauksellaan

millainen nainen tarvitsee yhteisön mielipidettä jopa tuollaisessa asiassa

eivätkö naiset kykene mihinkään omatoimiseen ajatteluun

Juurikin näin

Vierailija
125/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi on aina tunnepuolellakin pihi. Jos mies ei viitsi edes leffalippua maksaa niin kyyti vaan kylmenee vuosien myötä.

Vuosien päästä ihmetellään miten mies jättää vaimonsa makaamaan lattialle sairauskohtauksen aikana, ei tee kotitöitä ja maksa lapsien kuluja, jättää kun vaimo sairastuu syöpään tms. mitä täällä aina näkee.

Pihit paskat aina 100% tietävät mitä tekevät. Ovat vaan tyytyväisiä kun pääsevät simputtamaan tyhmää akkaa jopa vuosikausia. Pohjimmainen ongelma pihiydessä on siis täydellinen kunnioituksen puute naista kohtaan.

Vierailija
126/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha panostaa naisiin yhtään mitään kun ne kuitenkin lähtee kohta kälppimään. Se on eri asia jos tarjootte vuoroon mutta naisethan ei koskaan tarjoo mitään.

Vierailija
127/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies tarjoaa aina ja ellei ole herrasmies, ei ole mies!

Vierailija
128/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma exäni oli lähemmä sairaalloisen saita. Jos mun teki jotain mieli tehdä yhdessä niin mun oli tarjottava. Exäni ei koskaan halunnut tehdä mitään mutta lähti mielellään mukaan jos piffasin. Sama kodin ostokset ja huonekalut, kaikki oli mun maksamaa meillä kotona. Sama peli jatku lasten suhteen, vaatteet, harrastukset, hoitomaksu meni mun pussista koska sain lapsinlisät. Joo, ei lapsinlisät riittäny kattaamaa noita tietenkää. Ulkomaanmatkat mä maksoin omani ja lapsiemme osuuden ukko omansa. 

Te saitojen kanssa eläneet tiedätte varmaan sen paskamyrskyn mikä nousi kaikesta rahaan liittyvästä.

Onneksi olemme eronneet, nyt elätän vaan kahta kissaani ja itseäni.

Nyt kaksi vuotta erosta niin sitten aloin tapailemaa uutta miestä. Tuli heti red flagejä just ton saituuden suhteen. Sai jäädä tapailut.

Ilmeisesti vedän yhden sortin miehiä puoleeni.

Historiasi on niin negatiivisuuden täyttämä, että saattaa pikemmin olla niin, että sen sijaan että antaisit treffiseurasi kiirehtimättä maksaa kulut, niin sinusta saattaa ihan huokua se asenne, että kiirehdit mylläämään kassistasi otsa rypyssä lompakkoa, ja mielenosoituksellisesti maksat oman puolikkaasi. Samalla myhäillen mielessäsi, että tiesithän sinä: Tämäkin kundi oli samanlainen pihi paskiainen.

Vierailija
129/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon itse ostelemaan miehelle asioita?

Vierailija
130/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin voi olla pihi, ja yleensä onkin. Sitäpaitsi niistä tulee pihtareita aikaa myöten.

Vierailija
131/131 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää naisten kokemuksia!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi