Tilanne toivoton velkaa 48 tuhatta.
Tilanne on räjähtänyt ja oon päättäny hoitaa velkaa ja kaikkia. Mut tulot ei niin suuret ja velka ei lyhene. Saan korkeintaa minimit maksettua ja pääoma ei lyhene ja luottokortille on alle 7000€ ja maksan lyhennyksen 100 € kk. Masentaa ja pelkään että ikuisessa velkakierteessä. Mitä tehdä?
Kommentit (239)
Hahahahaaaa..pikkusumma,ja jollakin on paniikki päällä ja pelko perseessä..oot viettänyt kulutusjuhlia..
Jos se menee ulosottoon, summa turpoaa 60 000:een euroon nopiaa . Velka ei lyhene, maksat vaan korkoja korkoja korkoja.
Vierailija kirjoitti:
lyhennät 100 e/KK? mulla on 45 000 e velkaa ja korkeakorkoista. maksan työkkäristä ja säästöistä 700 e kk lyennystä pelkkiä ja kirjoitin jus tpankkiin etten voi työttömänä lyhentää noin paljoa ja kaiketi suostuvat että maksan vain korkoja eli 400 e kk
työkkistä ei jää mitään käteen ja ruoat haen ruokajonosta
ulosottoa odotan mutta en halua siihen ennekuin perintö on jaettu ja saan 30 000 e arvoisen asunnonpuolikkaan sekä 16 000 e käteistä. sitten lähden Aasiaan ja menen ulosottoon ja en maksa enää mitään
tv puliukko Mike
Lyhennän 3 lainaa, 2 kulutusluottoa ja 1 luottokorttia, luottokortti lyhenee 100 € kk ja normilainat tosi vähän kk, eli periaattees laina ei lyhene paljo mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OTTA NIIN PÄÄHÄN JOO AUTO MAKSAA 25 TUHATTA AUDI HIENO KIILTÄÄ PIHASSA
25k€ uus Audi? Varmaan joku varastettu.
Nettiautossa halvin "uusi" Audi on alkaen mallia oleva pikkukoppero eli A3 hintaan 28 990€
kyllä juuriin uusi sillä somali naisella
Uusin Audi jonka saa 25k€ on vuoden 2023 A3 ilman mitään lisävarusteita ja vain 1,0 litran moottorilla. Sellasesta menee polkupyörälläkin ohi.
Olet todellakin valehtelijja :DD
ihmiset luulee olevansa rikkaita et joopa joo ostan tosta 30 tuhatta audin joopa joo. kyllä, lehmät lentää :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettiautossa halvin "uusi" Audi on alkaen mallia oleva pikkukoppero eli A3 hintaan 28 990€
Uusin Audi jonka saa 25k€ on vuoden 2023 A3 ilman mitään lisävarusteita ja vain 1,0 litran moottorilla. Sellasesta menee polkupyörälläkin ohi.
Vierailija kirjoitti:
ihmiset luulee olevansa rikkaita et joopa joo ostan tosta 30 tuhatta audin joopa joo. kyllä, lehmät lentää :DD
Ei tartte olla rikas ostaakseen 30k€ auton. Tosin Audia ei kannata ostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo ei ole varaa, tommonen kk erä maksaa jo 350 e kk.. millä rahalla. .se menee jo lainan lyhennyksee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mulla on 48 tuhatta lainaa. miten saisin tommosen muka, oletko sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi.... meillä oli asuntolainaa 300 000 €, mutta kummasti sitäkin on maksettu jo 270 000 € pois. Loppusuoralla ollaan. :) Velat on otettu maksettaviksi, eikö vain?
Juuri nämä mua ihmetyttää. Kuka tollo ottaa velkaa 300.000? Ymmärrän asunnontarpeen mutta miksi ottaa asunto johonka ei ole varaa eikä järkevää riskeerata kaikkea?
No itellä on 500k€+ arvonen okt josta velkaa noin 120k€ jälellä. Tileillä ja sijotuksissa yli 400k€.
Mikä riski siis?
Se et jos ihmisellä on 500k ja laittaa sen neljään seinää niin hän lienee yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tarvitsee olla kunnon tulot että saa tommosen ees rahoituksella
En oikein nyt ymmärrä kun itellä on 1000 e ruosteromu auto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on meidän firman palkkataulukon puolivälissä kk brutto noin 7000€/kk. Vielä on varaa kasvaa reippaasti.
Ainoa oikea vastaus, mitä ap odottaa, on haltijakummin ilmestyminen ketjuun ja se sanoo "plim, taioin velkasi pois". Mitään ei ap aio itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on meidän firman palkkataulukon puolivälissä kk brutto noin 7000€/kk. Vielä on varaa kasvaa reippaasti.
joo joo ja minulla 10 000 €
Häh? Mulla on velkoja 145000€ ja lyhennän niitä joka kuukausi normaalipalkasta kolmen lapsen yksinhuoltajana. Nuo velat nyt lyhentäisi muutamassa vuodessa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea vastaus, mitä ap odottaa, on haltijakummin ilmestyminen ketjuun ja se sanoo "plim, taioin velkasi pois". Mitään ei ap aio itse tehdä.
lyhennän mitä pystyn mutta romulla on ajettava, en ymmärrä mite ihismillä on varaa esim nykyää uuteen autoon?
Vierailija kirjoitti:
En oikein nyt ymmärrä kun itellä on 1000 e ruosteromu auto
Kellään ei ole alle 2500€ autoja enää. Mistä niitä edes ostaisi kun romutuspalkkio vei halvat autot.
Vielä ennen romutuspalkkiota sai vaihdettua kerran vuodessa auton parilla sadalla mikä oli halvempaa kuin rempata katsastuskuntoon se edellisvuoden biili.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mulla on velkoja 145000€ ja lyhennän niitä joka kuukausi normaalipalkasta kolmen lapsen yksinhuoltajana. Nuo velat nyt lyhentäisi muutamassa vuodessa pois.
kerro miten.. sä olet kyllä todella pahasti sairas
lyhennät 100 e/KK? mulla on 45 000 e velkaa ja korkeakorkoista. maksan työkkäristä ja säästöistä 700 e kk lyennystä pelkkiä ja kirjoitin jus tpankkiin etten voi työttömänä lyhentää noin paljoa ja kaiketi suostuvat että maksan vain korkoja eli 400 e kk
työkkistä ei jää mitään käteen ja ruoat haen ruokajonosta
ulosottoa odotan mutta en halua siihen ennekuin perintö on jaettu ja saan 30 000 e arvoisen asunnonpuolikkaan sekä 16 000 e käteistä. sitten lähden Aasiaan ja menen ulosottoon ja en maksa enää mitään
tv puliukko Mike