Tilanne toivoton velkaa 48 tuhatta.
Tilanne on räjähtänyt ja oon päättäny hoitaa velkaa ja kaikkia. Mut tulot ei niin suuret ja velka ei lyhene. Saan korkeintaa minimit maksettua ja pääoma ei lyhene ja luottokortille on alle 7000€ ja maksan lyhennyksen 100 € kk. Masentaa ja pelkään että ikuisessa velkakierteessä. Mitä tehdä?
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut työtön keväästä 2022. Velkaa on noin 580 tonnia ja ihan aikataulussaan olen sitä lyhentänyt. Tällä vauhdilla olen velaton 2037.
M52
Jotain oleellista sä et nyt kerro. Millään tonnin kelakorvauksella sä et tota velkaa lyhennä tuolla aikataululla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mikä mussa on kun ei velka vaan lyhene.
Lopeta ryyppääminen ja laita siitä säästyneet rahat lainanlyhennyksiin.
Sitä meinaankin.. tuntuu vain että velka ei ikinä lyhenny
Mene velkajärjestelyyn, se on ratkaisu.
Suomeen pitäisi kyllä saada henkilökohtainen konkurssi mahdollisuus, kuten USA:ssa.
Velkajärjestelyyn ei pääse ainaskaa 2 vuoteen koska ollut peliongelmia.
Tuntuu että makselee vain pelkkiä korkoja, ei tässä ole mitään järkeä.
Miksei enää ollenkaa saa lainaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietit ihan oikeasti tulot ja menot ja alat säästää sieltä mistä voit. Tee ruuat itse ja kulje polkupyörällä. Osta pyörä jos kuljet nyt bussilla tai autolla, säästät nopeasti pyörän hinnan takaisin.
En pysty säästämään kun säästöt menee velan lyhennykseen.
Kuis hel tin tyhmä voi ihminen olla :O
Miten hitossa olet kerännyt noin valtavan velan ilman omaisuutta jonka voisit myydä pois ja kuitata sillä velkasi?
Vierailija kirjoitti:
Miten hitossa olet kerännyt noin valtavan velan ilman omaisuutta jonka voisit myydä pois ja kuitata sillä velkasi?
No kaikkee paskaa on tehnyt. peli ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Miksei enää ollenkaa saa lainaa?
Koska et pysty maksamaan sitä takaisin. Sinulla on nyt jo ongelmia maksaa entinen velka.
Lopeta ryyppääminen ja laita siitä säästyneet rahat lainanlyhennyksiin.