Tilanne toivoton velkaa 48 tuhatta.
Tilanne on räjähtänyt ja oon päättäny hoitaa velkaa ja kaikkia. Mut tulot ei niin suuret ja velka ei lyhene. Saan korkeintaa minimit maksettua ja pääoma ei lyhene ja luottokortille on alle 7000€ ja maksan lyhennyksen 100 € kk. Masentaa ja pelkään että ikuisessa velkakierteessä. Mitä tehdä?
Kommentit (292)
Sulla on ollut kivaa joskus kun tuo 49 tuhatta oot tuhlannut.
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki7 kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö tekemään toista työtä?
Pystyn ja teen mutta siitä voi vain about 100 e kk lyhentää se tekee naurettavat 1200 e vuodessa
Onko siis tuo 48 000 kokonaisvelka onko kaikki ulosotossa?
3 eri luottoa maksan. 2 lainaa ja 1 luottokorttia. Ei ole ulosotossa.
Onko tuo luottokortti pakollinen
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ja teen mutta siitä voi vain about 100 e kk lyhentää se tekee naurettavat 1200 e vuodessa
Onko siis tuo 48 000 kokonaisvelka onko kaikki ulosotossa?
3 eri luottoa maksan. 2 lainaa ja 1 luottokorttia. Ei ole ulosotossa.
Onko tuo luottokortti pakollinen
Pakkohan se maksaa kun sinne 6900 € velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksan turhasta korostakin 100 € kk ja velka ei lyhene
Miten niin turhasta, joku on sulle lainannut rahaa jota olet tarvinnut.
Ota kämppäkaveri, jos et pysty muuttamaan halvempaan asuntoon. Tein itse näin, kun opiskelin lisää ja tulot tippuivat. Asumiskulut olivat kuitenkin suurin rahasyöppö ainakin omalla kohdalla. Eihän se herkkua ole aikuisena ihmisenä ottaa vuokralaista samaan kaksioon, mutta oli tehokas tapa säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun oletkin veloissa jos on varaa olla kranttu. Itse mielelläni maksaisin sen 1200 euroa vuodessa ylimääräistä velan lyhentämiseksi ettei tartte vetää itseään kiikkuun stressin takia. Toki kun rahaa on näköjään ollut niin ei aina sen arvoa ymmärrä. Tätä näkee yllättävän paljon ylivelkaantuneissa ihmisissä. Me, joilla sitä rahaa ei tuhottomasti ole ollut niin joka ikinen sentti on aina hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alulle nyt on ihan turha mitään neuvoja jaella. Ei kuuntele, ei opi, ei halua muuttua.
Kyllä koska on parisuhde on vähän pakko.
Hahahahahahahaaaa! Vai että on Allulla nyt yhtäkkiä PARISUHDE! Jumaliste, pyydä siltä mielikuvitusnaiseltasi rahaa sitten! :DDDDDDDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alulle nyt on ihan turha mitään neuvoja jaella. Ei kuuntele, ei opi, ei halua muuttua.
Kyllä koska on parisuhde on vähän pakko.
Hahahahahahahaaaa! Vai että on Allulla nyt yhtäkkiä PARISUHDE! Jumaliste, pyydä siltä mielikuvitusnaiseltasi rahaa sitten! :DDDDDDDDDDDDDD
MItähän sä jauhat paskaa kun oikeasti seurustelen just joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Maksan turhasta korostakin 100 € kk ja velka ei lyhene
No mun mielestä ainakaan se ei ole mitään velanmaksua jos pääoma ei lyhene ollenkaan. Oon omalta kohdalta selvittänyt mahdollisuuteni maksaa velkojani ja ne ovat 0 miks yrittää tyhjän takia
Nimimerkki7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut työtön keväästä 2022. Velkaa on noin 580 tonnia ja ihan aikataulussaan olen sitä lyhentänyt. Tällä vauhdilla olen velaton 2037.
M52
Miten tämä on mahdollista? Toki tuohon vuoteen on aikaa..mut miten sitä työttömänä lyhennellään
Kyseessä on taloyhtiölainoja muutamasta asunnosta ja 12kpl talliosakkeesta. Yhden asunnon möin 2 vuotta sitten. Kaikki vuokralla. Voisin maksaa velattomiksi heti, mutta annan vuokralaisten maksaa ne. Kela eväsi minulta työttömyyskorvaukset kun putosin ansiosidonnaiselta pois. Pärjään kuitenkin.
M52
Norjaan kalatehtaille, kausi alkaa just.
Sitä kautta voi etsiä sieltä muita töitä.
Tehtailla on asuntolat.
Vierailija kirjoitti:
Ota kämppäkaveri, jos et pysty muuttamaan halvempaan asuntoon. Tein itse näin, kun opiskelin lisää ja tulot tippuivat. Asumiskulut olivat kuitenkin suurin rahasyöppö ainakin omalla kohdalla. Eihän se herkkua ole aikuisena ihmisenä ottaa vuokralaista samaan kaksioon, mutta oli tehokas tapa säästää.
En todellakaan
Meillä velkaa 320000€.maksellaan pikkuhiljaa pois.tee sinäkin niin äläkä hötkyile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peliongelmia menny yli 15 tuhatta
Velan päälle ottanu lisää luoton korotusta ja maksanu jotain pois ja sit autoon menny varmaa 4000 + pelaamiseen yli 15 tuhatta. alkoholiin tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä velkaa 320000€.maksellaan pikkuhiljaa pois.tee sinäkin niin äläkä hötkyile.
Miten tuollainen velka lyhenee edes
Vierailija kirjoitti:
Velan päälle ottanu lisää luoton korotusta ja maksanu jotain pois ja sit autoon menny varmaa 4000 + pelaamiseen yli 15 tuhatta. alkoholiin tuhansia.
Alkoholin lopettamalla saat heti tuhania euroja velkoihin. Pelaamisen olet varmaan jo lopettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Ei voi mitään näin on käynyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin lopettamalla saat heti tuhania euroja velkoihin. Pelaamisen olet varmaan jo lopettanut.
Kyllä, mutta velka ei meinaa lyhentyä.