Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan lähtenyt pois paikalta kesken treffien?

Vierailija
22.09.2025 |

Mikä oli syynä ja mikä oli treffipaikkana?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin sopinut treffit kahvilaan. Paikalle ilmestyikin Puppa👴.

No eihän mulla pitänyt pokka ja lähdin kotiin.

Oliko vasu mukana?

Vasu oli pois! Ja Mummakin 👵 oli kadonnut Konalaan!

Vierailija
22/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt kesken treffien, kyllä ne on aika päättyneet. Joskus vähän yllättäen, kuten silloin kun tyyppi toi treffeille myös veljensä tai silloin kun tyyppi alkoi tilaamaan syönkö pillereitä vai onko hänen pakko mennä ostamaan kortsuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää tyyppejä, jotka (*sukupuolesta riippumatta); Piikittelevät, asiasta kuin asiasta/ eivät kestä samaa itseään kohtaan, vilkuilevat muualle (> niitä et oikeasti kiinnosta), eivät kykene joustamaan mistään, kutsuvat sinua oudoksi/ vieläpä useampaan otteeseen vaikka eivät alkuunkaan tunne sinua...Laittakaa lisää, jos tulee mieleen!

Vierailija
24/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tindermies tuli treffeille toyota yariksella. Olin kuolla nauruun. Sain vain sanottua että nyt tuli pakollinen meno ja lähdin. 

Oli sentään tojota. Mun deitti tuli wartburgerilla.

Vierailija
25/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat naiset, jotka haluavat, että mies maksaa treffeillä kaiken? Itse en käsitä tätä ollenkaan. 

En halua juoda enempää.Kiitosta vaan.

Vierailija
26/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa.

Vierailija
27/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, mutta (mies) kaveri. Nainen oli tosi hyvännäköinen ja ihan kiva ja fiksu, mutta poliisi. Kaveri meni vessaan ja karkasi. Idiootti. Nykyinen vaimonsa on fiksu, mutta ei kovin kiva eikä kovin hyvännäköinen.

Vierailija
28/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat naiset, jotka haluavat, että mies maksaa treffeillä kaiken? Itse en käsitä tätä ollenkaan. 

Jos mies ehdottaa treffejä, saa myös maksaa ne kahvit.

Vierailija
29/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt pois parin minsan jälkeen treffipaikalta (ulkona).

Tyyppi haisi härskiintyneelle/pesemättömälle.

Piti mennä kahville siihen viereiseen kahvilaan. Tyyppi sanoi, että ei hänellä ole rahaa.

Morjens vaan.

Vierailija
30/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin toljotti tiskillä ja tokaisi; Kuvitteletko, että mä maksan sulle juoman? Mistään sellaisesta en ollut sanonut tai muutenkaan vihjaillut mitään. Sitten vilkuili muita naisia, sanoi minulle kuinka moni tuli juttelemaan hänelle...Jossain välissä myös katosi omillle teilleen, sanomatta mitään. Omahyväinen 💩, ei kiitos.

Tuli siinä muutenkin jutellessa hyvin selväksi.

Vierailija
31/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken treffien on tulkinnanvarainen ilmaisu, mutta kerran lähdin erittäin nopeasti kahvilasta kun tyyppi oli niin epämiellyttävä.

Vierailija
32/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan treffaamani nainen toi mukanaan veljensä, kuulemma henkivartijaksi, kun on kaikenlaisia hyypiöitä. Veljensä kehui miten on "taputellut" sitä sun tätä ja halusi, että ostan hänellekin juoman. Höpisi kaikkee skeidaa mm. nostaa 150 penkistä. Höpö höpö. Ostin juomat, mutta sitten minulle tuli "vatsatauti" ja jouduin lähtemään kotiin. Jälkikäteen mietin oliko tuo edes veli vai joku muu. huh huh.

Vierailija
33/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli sokko treffit miehen kanssa. Hän tuli paikalle ja ajoi pyörällään  pois. ( aikataulun mukaan oli henkilö)

Ehkä oli ennestään tuttu tai sitten poikaa pelotti. Ei haitannut minua. Mutta eihän se aikuisen käytöstä ole.

Vierailija
34/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, eräs taisikin tulla alapeukuttamaan. Enpä ihmettelisi😬

Vierailija
35/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 😅😅😅

Vierailija
36/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan treffaamani nainen toi mukanaan veljensä, kuulemma henkivartijaksi, kun on kaikenlaisia hyypiöitä. Veljensä kehui miten on "taputellut" sitä sun tätä ja halusi, että ostan hänellekin juoman. Höpisi kaikkee skeidaa mm. nostaa 150 penkistä. Höpö höpö. Ostin juomat, mutta sitten minulle tuli "vatsatauti" ja jouduin lähtemään kotiin. Jälkikäteen mietin oliko tuo edes veli vai joku muu. huh huh.

Ostit veljellekin juomat etkä uskaltanut lähteä vaan esitit sairasta 🤨

Vierailija
37/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kahvin tarjoaminen tieteenkään ole pakollista. Mutta jos osaatte arvioida, onko joku sen arvoinen niin kyllähän sillä vaikutuksen tekee. Pieni osa kokonaisuudessa. Ja tietysti molempien pitää ymmärtää, että joskus on sitten toisen vuoro tarjota.

Harvassa taitaa vaan olla fiksummat ihmiset.

Vierailija
38/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli niin kamala että laitoin kaverin soittamaan muka töihin.

Mitä se teki?

Raskaana ja muutenkin...

Mistä päättelet olleen raskaana 😄

Vierailija
39/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostit veljellekin juomat etkä uskaltanut lähteä vaan esitit sairasta 🤨

Niin, jos 2 päihdeongelmaisesta sekopäästä yhden tai siis kahden juoman ostolla pääsee eroon, niin katsoin helpommaksi. En ole iso enkä vahva. Pikkukaupungissa nuo voi joku päivä kävellä vastaankin. Tosin ei ole näkynyt sen jälkeen.

Vierailija
40/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töykeää lähtä sanomatta. Aikuinen osaa kertoa.