Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan lähtenyt pois paikalta kesken treffien?

Vierailija
22.09.2025 |

Mikä oli syynä ja mikä oli treffipaikkana?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat naiset, jotka haluavat, että mies maksaa treffeillä kaiken? Itse en käsitä tätä ollenkaan. 

Jos mies ehdottaa treffejä, saa myös maksaa ne kahvit.

Lähes ainahan se jää miehen tehtäväksi treffejä ehdottaa. Nykyisin kun käydään paljon "Tinder- treffeillä", niin aika kalliiksihan se tulee illalliset juomineen maksaa monelle naiselle. Tällaiset  treffit vastaa melkein sokkotreffejä. Kahvi nyt minustakin on vielä ok.

Hieman eri asia on sitten mennä treffeille miehen kanssa, jonka jo tuntee paremmin ja kumpikin tietää, että jotain on ilmassa eikä tarvitse karkuun lähteä. Ja siis minullekin on aina tarjottu kahvit/ruuat, mutta olen hyvin vähän treffaillut. Koskaan ei ole tullut mieleen alkaa kinuta lisää juomaa tms. ja joskus olen pyytänyt saada maksaa itse, mutta se ei ole käynyt. Toisella kerralla olen usein itse tarjonnut.

Kunhan vaan ihmettelen, sillä itse en tykkää yhtään kun ventovieraat tarjoaa baarissa ja itselleni treffipalsta-treffit vastaisi samaa. 

Vierailija
42/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töykeää lähtä sanomatta. Aikuinen osaa kertoa.

Lässyn lässyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ovat naiset, jotka haluavat, että mies maksaa treffeillä kaiken? Itse en käsitä tätä ollenkaan. 

Juuri näin. Tai jos nainen pyytää treffeille niin maksaa. Kutsuja tarjoaa. Ihan alkeellinen käytöstavat sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
44/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi prinsessa, jolla on narsisitinen persoonallisuushäiriö.

Vierailija
45/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Tinder-treffeillä vuosia ja lähtenyt kesken varmaan kuutisen kertaa. Pääasiassa siksi, että treffeille saapuukin jantteri, joka ei ole lainkaan lähettämiensä kuvien näköinen. Kuvassa on saattanut olla esim. nuori, urheilullinen, paksut tummat hiukset omaava hymyilevä heppu, mutta treffipaikalle asteleekin viisissäkymmenissä oleva pullava pappa, jolla on hiusraja niskassa ja hymystä ei tule mitään, kun hampaat puuttuu.

Yksi deiteistä oli paperilla lupaava ja paikalle saapuessaankin komea. Meillä oli aluksi hauskaa, mutta sitten mies alkoi kitata kaksin käsin viiniä italialaisessa ravintolassa, lopulta siis niin paljon että henkilökunta pyysi poistumaan. Ravintolan ulkopuolella hän makasi märällä kiveyksellä kyljellään, itki ex-vaimonsa perään ja lopulta paskoi housuunsa kuuluvasti lörähtäen. Käännyin kannoillani ja jätin paskahousun siihen.

Onneksi on pääasiassa ollut kivoja deittejä ja muutaman kanssa ollutkin mukavia lyhyitä suhteita. 

Vierailija
46/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran nuorena miehenä nainen ehdotti treffejä pubiin. Jouduin ostamaan neljä tuoppia naiselle. Kilttinä miehenä suostuin silloin siihen. Edellisellä kerralla nainen oli treffannut DI-miehen (nainen kertoi myöhemmin), joka tarjosi hänelle vain yhden tuopin, mutta toisella kierroksella mies osti vain itselle tuopin.

Vierailija
47/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli junalla kaupunkiini, hetken päästä  luulin, että missä herra mahtaa olla, no sieltä tuli alle 160 cm mies ja todella laiha, ulkonäkö oli pettymys, kun kuvissa erinäköinen, olisi vaan tehnyt mieli hypätä bussin alle. No lähdimme kotiini, herra lla oli viina pullo mukana ja alkoi kittaamaan alkoa urakalla, sössötti samaa asiaa kymmeneen kertaan, sammui sitten sohvalle. Seuraavana aamuna saatoin herran junaan. Seuraavat treffit julkisella paikalla 

Vierailija
48/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut jättää välistä kaikki treffit lukuun ottamatta kahta ihmistä. En ollut heistä kenestäkään jo aikaisemmin tuntemistani ihmisistä oikeasti kiinnostunut, lähdin treffeille vain kun pyydettiin. Varsinkin yksi mies olisi ehdottomasti pitänyt jättää väliin tai lähteä pois vaikka kesken treffien. 

Vierailija
49/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaksi kertaa on kyllä tehnyt mieli kävellä saman tien ulos:

1. Nainen tuli paikalle noin 30-40kg painavampana kuin kuvissaan.

2. Nainen aika päällekäyvästi "kuulusteli" minua ekoilla treffeillä parisuhdehistoriastani ja siitä, olenko varmasti riittävän motivoitunut lähtemään vakavaan parisuhteeseen. 

Vierailija
50/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Tinder-treffeillä vuosia ja lähtenyt kesken varmaan kuutisen kertaa. Pääasiassa siksi, että treffeille saapuukin jantteri, joka ei ole lainkaan lähettämiensä kuvien näköinen. Kuvassa on saattanut olla esim. nuori, urheilullinen, paksut tummat hiukset omaava hymyilevä heppu, mutta treffipaikalle asteleekin viisissäkymmenissä oleva pullava pappa, jolla on hiusraja niskassa ja hymystä ei tule mitään, kun hampaat puuttuu.

Yksi deiteistä oli paperilla lupaava ja paikalle saapuessaankin komea. Meillä oli aluksi hauskaa, mutta sitten mies alkoi kitata kaksin käsin viiniä italialaisessa ravintolassa, lopulta siis niin paljon että henkilökunta pyysi poistumaan. Ravintolan ulkopuolella hän makasi märällä kiveyksellä kyljellään, itki ex-vaimonsa perään ja lopulta paskoi housuunsa kuuluvasti lörähtäen. Käännyin kannoillani ja jätin paskahousun siihen.

Onneksi on pääasiassa ollut kivoja deittejä ja muutaman kanssa ollutkin

Aika keksityn kuuloiset tarinat. Menit liian pitkälle.

Vierailija
51/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme illalla ravintolassa molemmilla juomat edessä ja nainen alkoi esittelemään tatuointejaan, siispä lähdin ulos tupakalle vaikka en edes polta. 

Vierailija
52/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies ei ollut yhtään sitä mitä oli minulle kertonut. Persujuntti. 

Vierailija
53/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan treffaamani nainen toi mukanaan veljensä, kuulemma henkivartijaksi, kun on kaikenlaisia hyypiöitä. Veljensä kehui miten on "taputellut" sitä sun tätä ja halusi, että ostan hänellekin juoman. Höpisi kaikkee skeidaa mm. nostaa 150 penkistä. Höpö höpö. Ostin juomat, mutta sitten minulle tuli "vatsatauti" ja jouduin lähtemään kotiin. Jälkikäteen mietin oliko tuo edes veli vai joku muu. huh huh.

Mies, joka sanoo nostavansa 150, nostaa yleensä keskimäärin noin puolet siitä. Lahjakas nostaja ei huutele tuloksiaan.

Vierailija
54/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sopinut treffit kahvilaan. Paikalle ilmestyikin Puppa👴.

No eihän mulla pitänyt pokka ja lähdin kotiin.

Et tiedä mitä menetit... 

Vierailija
55/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole tosin koskaan ollutkaan treffeillä T:Kilttimies

Vierailija
56/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi prinsessa, jolla on narsisitinen persoonallisuushäiriö.

Naiset, joilla on niin paljon vientiä että heidän täytyy laittaa tuollaisia kriteerejä jotta löytäisivät jyvät akanoista. 

Pienentää poolia jonkin verran. 

Vierailija
57/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran. Nainen alkoi jo ensimmäisillä treffeillä puhumaan yhteen muutosta ja miten nähnyt mukavan lomakohteen minne voisimme matkustaa. Kertoi kyllä maksavansa minunkin matkan mutta kerroin ettei nyt oikein ajatukset kohtaa kuitenkaan eikä välttämättä kemiatkaan. Olimme kahvilassa ja hän iholla koko ajan. 

Vierailija
58/58 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tindermies tuli treffeille toyota yariksella. Olin kuolla nauruun. Sain vain sanottua että nyt tuli pakollinen meno ja lähdin. 

Sorry en tunne automerkkejä, en tajua, onko tuo joku öky vai halpa.