Oletko koskaan lähtenyt pois paikalta kesken treffien?
Kommentit (58)
Olin sopinut treffit kahvilaan. Paikalle ilmestyikin Puppa👴.
No eihän mulla pitänyt pokka ja lähdin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ou jee 👴🏻
No tavallaan. Lähdin litomaan yökerhosta, oltiin porukalla ja olin viettäny saman miehen kanssa koko illan. Tuli tylsää.
Kerran tindermies tuli treffeille toyota yariksella. Olin kuolla nauruun. Sain vain sanottua että nyt tuli pakollinen meno ja lähdin.
Kyllä! Mies kyseli heti painoindeksiäni (olen normaalipainoinen) ja huusi inhoavansa vihervassarifemakoita kerrottuani kannattavani tasa-arvoa ja ihmisoikeuksia.
N38
En mutta valehtelisin, jos väittäsin, että ei olisi koskaan käynyt mielessä. - On ollut raskasta huomata, että joskus treffikumppania on kiinnostanut enempi kännykkänsä kuin minun seurani. On ollut raskasta kun treffikumppani on ollut kännissä ja tlittänyt koko elämän tragediansa ja suuttunut kun en jostain syystä halunnut ostaa hänelle vielä lisää alkoholia kun en kuulemma tämän perusteella ole herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vasu mukana?
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli niin kamala että laitoin kaverin soittamaan muka töihin.
Mitä se teki?
Kyllä olen nuorena aikuisena kahdesti. Häivyin paikalta. En vain pitänyt näistä miehistä.
Jos jäisin nyt aikuisena-aikuisena sinkuksi, en varmaan viitsisi mitään treffailuita kenenkään kanssa. Ikisinkku olisin.
On ollut pakko lähteä pois kesken treffien kun naiset ovat alkaneet kertomaan panoistaan.näitä on ollut muutama tapaus.
Sitten on ollut näitä jotka haluavat että olisin maksanut kaiken tapailun aikana.
Myös on ollut naisia jotka ovat jatkuneet jauhaneet existään.
Tavallaan kerran kun yksi mies kyseli jatkuvasti tulenko syömisen jälkeen leffaan hänen kanssaan, oli jotenkin tosi outo. Ihan niinkuin olisi koko ajan tarvinnut varmistusta, että olen varmasti tulossa. Sanoin sitten lopulta etten tule. En nyt varsinaisesti tarkoittanut antaa pakkeja, mutta hän sitten poisti matchin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vasu mukana?
Vasu täynnä lonkeroita, ja Mumma pois 👍🏻👵🏻🧺
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa jos mies ei suostu tarjoamaan ravintolassa.
Mulla ei sitten pelkoa kun en ravintolaan treffeille mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teki?
Raskaana ja muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teki?
Raskaana ja muutenkin...
Miksi on niin vaikea sanoa mitä se teki? Tai vaikea sanoa ettei ole kiinnostunut...
Millaisia ovat naiset, jotka haluavat, että mies maksaa treffeillä kaiken? Itse en käsitä tätä ollenkaan.
Kerran. Mies vei leffaan. Hän ei ollut sitä mitä odotin ja nolasi mut henkilökunnalle puhumalla musta puolisonaan vaikka en ollut. Leffan alettua sanoin että meen vessaan ja lähdin kotiin.