Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (11904)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en haluaisi että joku tuo tilejäni vauvapalstalle vaikka kuinka avoin olisi
Et siis halua seuraajia? 🤷 Ei-toivotuthan voi pannata.
En. Täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Täältä.
Okei, siis jos sulla ois vaik pentuliven pentu, nii mistä sä seuraajat hankkisit? Vain ystävät ja sukuko? Oon ymmärtäny, että julkisiin nimenomaa halutaa seuraajii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Täältä.
Okei, siis jos sulla ois vaik pentuliven pentu, nii mistä sä seuraajat hankkisit? Vain ystävät ja sukuko? Oon ymmärtäny, että julkisiin nimenomaa halutaa seuraajii.
Siihen käytetään suomea, ei vauvapalstaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Täältä.
Siihen käytetään suomea, ei vauvapalstaa
Vauvapalstakin on suomea 🤣
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan somea
Onhan tämäkin eräänlaista somea ja täällähän ne suurimmat pentulivefanit ovat.
Minustakin olisi kiva nähdä miltä Kuura näyttää kun on pilkut paikallaan. Ehkä jos tulee Eka Vuosi näillekin niin nähdään edes vilaukselta
Noi voi voi voi. Eikös se ole selvää pässinlihaa että aina joku pentu tai pennut on ne itseä kiinnostavampia? Ei se ole muilta pennuilta pois. Itse tunnistin vain Kasteen, Tuprun ja Sumun ja siksi niiden tekemiset ja myöhäisemmät vaiheet kiinnostaa ehkä eniten. Toki koko Murula ja pentulauma ovat yhtä "rakkaita" 💖
Sama oli muuten viime vuonnakin kun tunnistin vain ne merlet.
Hups, unohdin mainita Kuuran, joka helpoiten tunnistettava 💖
Tatti oli myös helppo tunnistaa naaman värityksestä. Ei yhtä symmetrinen kuin muilla
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoden kasvattaja oli tasapuolisen rakastava kaikkia pentuja kohtaan. Kun taas Loimun eläinlääkäriemännällä oli selvästi omat suosikkinsa ja analysoi pikkupentujen ominaisuuksia enemmän työ- ja harrastuskoirana.
ei ollut. Tämän palstan pentuliveketjussa toki tuollaista väitettä esitettiin uuvuttavuuteen asti, mutta ei ollut hällä omia suosikkeja, kaikki olivathällekin yhtä rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Täältä.
Et taida ymmärtää somen käytöstä paljoakaan.
Hankit seuraajia olemalla itse aktiivinen, seuraamalla itse tahoja joista toivot vasta seuraajia ja käyttämällä aihetunnisteita mm.
Eivät kaikki edes haali mitään seuraajia, elleivät pyri jotenkin hyötymään tiilistä.
Ne jotka taas seuraajia haalivat, eivät erityisesti pidä niistä jotka vain vakoilevat ilman seuraamista.
Vierailija kirjoitti:
🥱 Sinä tai koirasi ei olekaan Pentulive-julkkis.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33b6e0b2-1a3c-48a3-b942-b930c9d666c0
Siinäpä teille seurattavaa ja pohdittavaa. Oisko viihdyttävän koiranpentulässytyksen sijaan aika puhua näistä koiraongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole pentulivessä syntyneet koiratkaan. Ellei omistaja itse halua. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole pentulivessä syntyneet koiratkaan. Ellei omistaja itse halua. Ääliö.
Väitinkö muuta. Älykkyytesi tasosta kertoo paljon se, ettet osaa kommunikoida asiallisesti haukkumatta toisia. Jos Pentuliven uusi koti tekee pennulle julkisen somen, niin kyllä sen tänne voi linkata.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33b6e0b2-1a3c-48a3-b942-b930c9d666c0
Siinäpä teille seurattavaa ja pohdittavaa. Oisko viihdyttävän koiranpentulässytyksen sijaan aika puhua näistä koiraongelmista.
Rohkea tuo tyttö. 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Minustakin olisi kiva nähdä miltä Kuura näyttää kun on pilkut paikallaan. Ehkä jos tulee Eka Vuosi näillekin niin nähdään edes vilaukselta
Toivottavasti tulee. 🐶
Vierailija kirjoitti:
Snaapelin virallisella omistajalla on sometili joka täynnä koiran pentukuvia. Nyt niitä sinne ei enää tule, sillä vaikka toki lähetän hänelle kuvia, olen kieltänyt niiden julkaisemisen. Oma tilini on yksityinen 😀
Snaapelin?