Pentulive 2025 official, englanninspringelspanielit.<3
Voi suloisuus! Uusi pentulive alkaa 15.10., ja rotuna päästään tutustumaan englanninspringelspanieleihin!<3 Kuinkahan monta pentua Muru-emo saa? :)
https://mesta.net/valoa-syksyn-harmauteen-tuo-pentulive-jo-viidetta-ker…
Kommentit (3076)
21:26-21:37 näkyy ihan selkeitä leikkimisen alkeita, pientä painia jne
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on ärhäkkää ja pahantuulista porukkaa!
Pitäisi ottaa oppia Murusta. Hermo pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä onkin pentuliven salaisuus. Kotisohvilla voi kiintyä pentuihin ilman koiranhoidon vaivaa ja rahanmenoa. Huono puoli on, kun pitää sanoa hyvästit.
Vähän ikävää, kun on voinut katsoa pentujen touhuja millon vain huvittaa ja sitten ne yhtäkkiä katoavatkin.
Niinpä, aina ihmettelen noita kasvattajiakin, että eikö heistä ole kamalan vaikea luopua noista pennuista, kun niitä 8 viikkoa hoitavat ja hoivaavat.
Tuttavani narttukoira oli salaa tavannut don Juanin ja pyöräytti 4 ylläripentua. Kuinkas sitten kävikään? Nyt heillä on 5 koiraa kun eivät millään raskineet pennuista luopua. Onnellinen tarina sikäli, että heillä on riittänyt voimia ja halua koirakatraan hoitamiseen. Itse olen iloinen että omat koirani ovat olleet urok
Neljä samanikäisen kouluttaminen ja sosiaalistaminen on sellainen homma, että jää tekemättä 99 prosentilla koiranomistajista. Hamstrausta sanon minä.
Vierailija kirjoitti:
21:26-21:37 näkyy ihan selkeitä leikkimisen alkeita, pientä painia jne
Se on taaperoikä alkamassa
Tylsääkin tylsempi on ollut Pentulive, toistaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
No kerro ihmeessä mitä odotit tapahtuvaksi nyt tähän asti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olisi pitänyt olla vihainen ja näykkivä emo, joka raatelee pari pentua, lisäksi löhöää jatkuvasti pentuaitauksessa ja litistää yhden tai kaksi pentua, yksi nääntyy muuten vaan nälkään, pennut jätetään kasvattajan toimesta heitteille ja sisään lasketaan kapinen kettu tai susi joka raatelee ne. Olisko sitten tarpeeksi actionia?
Pelkkää makuualustaa ei viitsi tuijottaa 😡
Vierailija kirjoitti:
No kukapa viitsisi. Sen takia siellä on ne koirat.
Purolla taas ihan omat jutut tuolla jossain kohtaa. Muut nukkuu ja Puro vaan seikkailee ympäriinsä. Ja se selvästi tekee sitä vaan ihan huvikseen. Ei ole eksyneen oloinen eikä vingu apua. Hauska kaveri.
Minä poiminkin vain rusinat pullasta kun on kyse pentulivestä. Ei mulla live ole päällä. Kun tulee sopiva väli niin etsin kelaten kohtia missä tapahtuu ja luen Ylen sivulta kohokohdat tai jostain instagramista. Sillä tavoin tapahtuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Purolla taas ihan omat jutut tuolla jossain kohtaa. Muut nukkuu ja Puro vaan seikkailee ympäriinsä. Ja se selvästi tekee sitä vaan ihan huvikseen. Ei ole eksyneen oloinen eikä vingu apua. Hauska kaveri.
Ainakin 8.52 lähtien ensin nukkuu yksin, herää ja ihmettelee, yrittää parin kuperkeikan jälkeen liikkeelle ja sitten jää pyörimään ja haistelemaan kunnes päätyy muiden luokse unille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kukapa viitsisi. Sen takia siellä on ne koirat.
Ei helkkarissa? Minä jo ihmettelin mitä ne siellä tekee. Luulin että kyseessä samanlainen mindfullness-live kun taannoinen sementin kuivuminen. Sai tuijottaa harmaata mötikkää kaikessa rauhassa..
Vierailija kirjoitti:
Päivä 19, ja edelleen eivät näe, tässä vastaukseni siihen miksi tylsääkin tylsempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti olisi pitänyt olla vihainen ja näykkivä emo, joka raatelee pari pentua, lisäksi löhöää jatkuvasti pentuaitauksessa ja litistää yhden tai kaksi pentua, yksi nääntyy muuten vaan nälkään, pennut jätetään kasvattajan toimesta heitteille ja sisään lasketaan kapinen kettu tai susi joka raatelee ne. Olisko sitten tarpeeksi actionia?
Shiba Inu-emo, Kyllä äiti osaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivä 19, ja edelleen eivät näe, tässä vastaukseni siihen miksi tylsääkin tylsempää.
Ongelmaasi on helppo ratkaisu: älä katso!
Vierailija kirjoitti:
No nyt on ollut hyvää aikaa esim opetella tunnistamaan pentuja. Montako jo tunnistat
Miks aina pitää tapahtua? Eikö koskaan saa olla "tylsää"? Nykyihmiset, aina pitäisi olla virikkeitä, aina on kiire ja aina pitäisi tapahtua jotain 🤦
Minun lapsuudessa ei ollut telkkaria, puhelinta, nettiä vaan pieni radio vain. Ei silti tylsistytty.
Täällähän on ärhäkkää ja pahantuulista porukkaa!