Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kannattaisi ottaa pitkään sinkkuna ollut mies

Vierailija
04.05.2025 |

Koska pitkään sinkkuna olleen miehen on ollut pakko tehdä itse kaikki kotityöt. Siivous, ruoanlaitto ja vaatteiden peseminen on pakko tehdä itse. Pitkään parisuhteessa ollut ja siitä eronnut mies on teettänyt suurimman osan kotitöistä vaimollaan eikä osaa tehdä kotitöitä itse. Minunkin ukkini osasi juuri ja juuri keittää itselleen kaurapuuroa. Ei mitään muuta.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toisen ihmisen voi vaan ottaa?

Vierailija
2/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sillä on ollut seksiä. Mitään inceliä en suostu ottamaan, vaikka olisi mikä taloudenhoitaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään itsekseen asuneen kanssa voi tulla ongelma siitä, että se toinen voi tuntea itsensä tarpeettomaksi. Kun siis yksinasumiseen tottuneella on yleensä jo toimivat ratkaisut ruoanlaiton ja muidenkin kotitöiden hoitamiseen.

"Mihin minua tarvitset kun osaat itse kaiken?"

M59+

Vierailija
4/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan sillä on ollut seksiä. Mitään inceliä en suostu ottamaan, vaikka olisi mikä taloudenhoitaja.

Tällaiset miehet ovat harrastaneet yhden illan suhteita tai sitten panneet köyhempien maiden naisia

Vierailija
5/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset miehet ovat harrastaneet yhden illan suhteita tai sitten panneet köyhempien maiden naisia

Eikö käy kala trollin koukkuun? Useammassa keskustelussa yrität huonolla menestyksellä.

Vierailija
6/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkään sinkkuna eikä enää kiinnostaa minkäänlaista miestä ottaa. On omat tavat ja rutiinit ja jatkuva kompromissien tekeminen ei innosta. Eli ei pitkä sinkkuus kovin hyväksi ole.

Vierailija
7/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksitön mies ole automaattisesti inceli. Täällä aina jaksetaan jauhaa yleistämisestä ja siitä kuinka jokainen nainen on yksilö, mutta miesten kohdalla voi aina yleistää. Inceli käsitteenä sisältää katkeruuden ja naisvihan, pelkkä seksittömyys ei johda tuohon. 

Vierailija
8/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Pitkään itsekseen asuneen kanssa voi tulla ongelma siitä, että se toinen voi tuntea itsensä tarpeettomaksi. Kun siis yksinasumiseen tottuneella on yleensä jo toimivat ratkaisut ruoanlaiton ja muidenkin kotitöiden hoitamiseen.

En pidä kumppania ensijaisesti taloudenhoitajana. Hyvänen aika! Huushollin pito on eri asia kuin ihmissuhde 

N60

Vierailija
9/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata!!! Ne ei elä naisen palvelua ja huomioimista varten kun ei ole sitä pitkään aikaan joutunut tekemää. Miehen ainoa tarkoitus on palvella ja huomioida naista niin kuin nainen haluaa ja kun mies ei koskaan halua samaa mitä nainen haluaa niin naisen tahto ei toteudu pitkään sinkkuna olleen miehen kanssa kun sille on kehittynyt oma tahto

Vierailija
10/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen ei ole pakko muuttaa, ei saman katon alle.

Silti, kun mikään ei riitä eikä kelpaa....

11/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

En pidä kumppania ensijaisesti taloudenhoitajana. Hyvänen aika! Huushollin pito on eri asia kuin ihmissuhde 

N60

Entäs kun mies hoitaa talouden ja muutkin asiat niin että sinun työpanostasi ei tarvita ollenkaan. Suhteessa pitää molempien tuntea olevansa haluttuja ja tarpeellisia. Jos toinen on liian "täydellinen" niin helposti voi tuntea itsensä tarpeettomaksi josta sitten seuraa epävarmuutta ja pohtimista tyyliin että onko seksi ainoa syy miksi tuo haluaa että asumme yhdessä.

M59+

Vierailija
12/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein pitkään yksin ollut mies omasta mielestä ansaitsee kotipiian, kun on niin pitkään ollut pakotettu tekemään "naisten hommia". Jos on tullut usein torjutuksi, mies on yleensä latkera.

Vierailija
13/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ajatus, mutta ketään ei noin vaan oteta ja toisekseen pitkään sinkkuna olleet miehet ja varmaan naisetkin osaa olla uskomattoman kranttuja. Ylipäätään treffeille lähteminen voi olla ihan ylitsepääsemättömän vaikea, saatikka syvempi tutustuminen, kun viihdytään niin hyvin yksin ja kumppanin pitäisi olla joku uniikki lumihiutale-yksisarvinen. 

Vierailija
14/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hypoteettinen kysymys, kun ei nainen voi tietää onko mies kuinkakin pitkään ollut sinkkuna siinä vaiheessa kun nainen "ottaa miehen". 

Kun ensinnäkään miestä ei vaan "oteta" ja toisekseen en mä ala heti "ottaessani" tenttaamaan miehiltä, että kauankos sitä ollaan sinkkuna oltu.

Vierailija
15/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksitön mies ole automaattisesti inceli. Täällä aina jaksetaan jauhaa yleistämisestä ja siitä kuinka jokainen nainen on yksilö, mutta miesten kohdalla voi aina yleistää. Inceli käsitteenä sisältää katkeruuden ja naisvihan, pelkkä seksittömyys ei johda tuohon. 

Incel on mies, jolla on kyvyttömyys saada romanttista tai seksuaalista seuraa, vaikka haluaisi saada sitä. Incel tulee englannin sanoista involuntary celibacy eli vastentahtoinen selibaatti. Incel-alakulttuuri on muodostanut oman yhteisön internetiin. Nuorista miehistä koostuva yhteisö syyttää tahdonvastaisesta selibaatistaan naisia.  Empiirisen todistusaineiston mukaan incelit ovat silti keskimäärin väkivallattomampia kuin muut ihmiset ja ylivoimainen enemmistö torjuu täysin väkivallan myös teoriassa.

Vierailija
16/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein pitkään yksin ollut mies omasta mielestä ansaitsee kotipiian, kun on niin pitkään ollut pakotettu tekemään "naisten hommia". Jos on tullut usein torjutuksi, mies on yleensä latkera.

Näin voisi luulla mutta jos mies on kunnon mies hän ymmärtää miksi tulee torjutuksi. Taas jos mies on ns.panomies niin he eivät hyväksy kielteistä päätöstä ja katkeroituu. Yleensä haukkuu,stalkkaa ym.

M37

Vierailija
17/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti on siellä piikomassa, joten ei se mies sen enempää hommia tee.

Vierailija
18/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Naisen ei kannata ottaa minkäänlaista miestä.

Vierailija
19/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Naisen ei kannata ottaa minkäänlaista miestä.

näinkö äitisi sanoi?

Vierailija
20/183 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen äiti on siellä piikomassa, joten ei se mies sen enempää hommia tee.

Kyllä lähes kaikki yksinasuvat miehet ovat itsenäisiä. Siivouksen laatu ja frekvenssi ei tosin ehkä riitä naiselle. Maitoa juodaan suoraan purkista ja käytetään aina samaa lautasta, ettei tule turhaa tiskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä