Alkoholin tilaaminen kotiin estettävä
Hyvä Poutala! Maassa, jossa alkoholi on ongelma, ei ole mitään syytä lisätä sen käyttöä. Jos et pysty menemään kauppaan, et voi käyttää alkoholia. Kokoomus on rappiolla yrittäessään edistää alkoholin käyttöä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Poutalalla oli pointti, mitä näköjään yksikään täällä kommentoiva ei ole lukenut. Poutala haluaa kieltää ulkomailta tilattavat vahvat alkoholijuomat, koska niitä ei saa tilattua suomalaisista verkkokaupoista. Mikä järki siinä on, että ulkomailta saat tilattua vahvoja, mutta Suomen sisällä se on kielletty? Ei auta Suomen taloutta mitenkään.
Juon viinaa tullakseni humalaan, en siksi että valtion talous siitä edistyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja kannabis on edelleen kielletty...
Se kielto toimii ihan loistavasti. Sillä on saatu aikaan suurempi huumeongelma kuin hollannissa. Siihen ei ole mitään ihan oikeaa syytä miksi kannabis on kielletty. Paras selitys oli porttiteoria ja se oli keksitty valhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poutalalla oli pointti, mitä näköjään yksikään täällä kommentoiva ei ole lukenut. Poutala haluaa kieltää ulkomailta tilattavat vahvat alkoholijuomat, koska niitä ei saa tilattua suomalaisista verkkokaupoista. Mikä järki siinä on, että ulkomailta saat tilattua vahvoja, mutta Suomen sisällä se on kielletty? Ei auta Suomen taloutta mitenkään.
Juon viinaa tullakseni humalaan, en siksi että valtion talous siitä edistyisi.
Olen juonut ihan samasta syystä. Joskus olen saattanut sanoa että se on alkoholin väärinkäyttöä jos juo niin vähän ettei tule humalaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle alapeukuttaja, haluaisitko itse asua perheessä, jossa esim. isä tilaa alkoholijuomia kotiin? Tai mieti, jos alkoholi päätyy lasten käyttöön.
Kaikki ei ole sinun perheesi kaltainen. Tiedätkö että suuri osa osaa nauttia sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle alapeukuttaja, haluaisitko itse asua perheessä, jossa esim. isä tilaa alkoholijuomia kotiin? Tai mieti, jos alkoholi päätyy lasten käyttöön.
Kaikki ei ole sinun perheesi kaltainen. Tiedätkö että suuri osa osaa nauttia sivistyneesti.
Suurin osa tosiaan hallitsee käyttönsä. Silti alkoholi aiheuttaa 70 % väkivaltarikoksista ja 80 % henkirikoksista. Nuo on järkyttäviä lukuja. Järjestyshäiriöiden määrää en ala edes arvailemaan mutta alkoholi on varmasti ykkönen niiden aiheuttajana.