Alkoholin tilaaminen kotiin estettävä
Hyvä Poutala! Maassa, jossa alkoholi on ongelma, ei ole mitään syytä lisätä sen käyttöä. Jos et pysty menemään kauppaan, et voi käyttää alkoholia. Kokoomus on rappiolla yrittäessään edistää alkoholin käyttöä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Asun maassa, jossa alkoholia voi tilata kotiin niin paljon kuin lompakko kestää. Kotiin tilaaminen ei ole mikään ongelma. Sitä harrastavat lähinnä pitkää päivää painavat, joilla ei yksinkertaisesti ole aikaa käydä sitä kaupasta hakemassa tai suuria juhlia järjestävä, joka tarvitsee kantoapua. Palvelu on sellainen "ihan kiva olla olemassa".
Perusjannut hakevat omansa työviikon jälkeen tai menevät pubiin/klubiin juomaan, vaikka se toimitus onkin mahdollista.
Paikalliset alkoholistit eivät paljoa kotiin tilaile. Kokoontuvat omille paikoilleen jakamaan juomia, joita käyvät "työvuoroissa" kerjäämässä kauppojen ovilla.
Lyhyesti: toimitus kotiin ei ole ongelma.
Mistä tahansa saa ongelman kun laittaa poliitikot asialle.
Lopeta idioottivajakki tuo typerä hysteria.
Jos sinä et halua tilata alkoholia kotiin, niin älä tilaa. Ja kappas, ongelma ratkaistu, hevon v kusimutterihyysäri. Itse olen kaltaiseesi paskaan täysin kyllästynyt.
LOPETA!!!!!!
SIIS INHOAN JA VIHAAN ALOITTAJAA!!!!!!!!!!!!
MODE OLE YSTÄVÄLLINEN JA TEE TYÖSI, POISTA TÄMÄ ALOITUS.
Kyllä mä haluun, että söpö ruokarobo tuo mun saunakaljat.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella on ongelma? Kulutus on vähentynyt kolmanneksella viimeisen 20 vuoden aikana.
Kyllä siitä ongelma tulisi monellekin, kun viinaa saisi kotiovelle muutamalla klikkauksella. Ongelmakäyttäjien juominen lisääntyisi. Eikö perheissä ole jo tarpeeksi ongelmia ilman tällaista palvelua, ei lasten pidä tuollaista nähdä. Jossain mainittiin, että kotiinkuljetukset hoitaisi Wolt. Sehän se, alaikäiset pikkupojat arvioimassa tilaajan kuntoa, antaako pulloa vai ei.
Unohtakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaisi olla syy, etten voisi mennä kauppaan ostamaan alkoholia, jos mieli tekisi? Nopeammin minä sen kaupasta haen kuin tilaisin kotiin.
Samalla perusteella pitäisi ruokien kotiinkuljetus kieltää.
Oliskohan tuossa mitään eroa. Mietipäs.
Uskontojen verotusoikeus on kiellettävä.
No alkoholiongelmaiset ei tuollaisia palveluita käytä koska se maksaa lisää.
Alkoholi pitäisi vapauttaa täysin, ja omien alkoholijuomien myyntiä helpottaa.
Kyllä minulle ainakin tuollainen palvelu tuosta lähikaupasta olisi tervetullut, silloin kun kärsin ryyppyputken aiheuttamista vieroitusoireista. Kun ei ole oikein pystynyt syömäänkään, niin on aika hontelo olo ja jalat eivät aina meinaa kantaa, vapinasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella on ongelma? Kulutus on vähentynyt kolmanneksella viimeisen 20 vuoden aikana.
Puolella suomalaisista keski-ikäisistä tai vanhemmista miehistä on alkoholiongelma.
Joo, kristillisten lasien läpi katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaisi olla syy, etten voisi mennä kauppaan ostamaan alkoholia, jos mieli tekisi? Nopeammin minä sen kaupasta haen kuin tilaisin kotiin.
Oliskohan tuossa mitään eroa. Mietipäs.
Pieni osa ihmisistä on alkoholin ongelmakäyttäjiä, suuri osa ei ole.
vrt
Pieni osa ihmisistä on sairaalloisen lihavia, suuri osa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä haluun, että söpö ruokarobo tuo mun saunakaljat.
Tarkoitat oikeasti, että "söpö tumma poika"
Vierailija kirjoitti:
IHAN SAMA ALKOHOLISTI HOMMAA AINA VIINANSA MISTÄ TAHANSA T,alkoholistin jälkeläinen.
Samaa mieltä. T. Ex-juoppo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaisi olla syy, etten voisi mennä kauppaan ostamaan alkoholia, jos mieli tekisi? Nopeammin minä sen kaupasta haen kuin tilaisin kotiin. Jos olisin liikuntakyvytön ja asuisin jossain perämetsässä, tekisintt alkoholini sitten itse.
Raittiina raivoilla on helppoja ratkaisuja vaikeisiin ongelmiin.
Krapulassa ei pysty mihinkään kauppaan lähtemään.
Luuletko, että saat siihen krapulaasi pullon tilattua 😂
Niissä kotiintoimituksissa tulee olemaan viikon toimitusaika ja ainakin parinkympin toimitusmaksu, ei niitä tule käyttään kuin ministerit.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi pitäisi vapauttaa täysin, ja omien alkoholijuomien myyntiä helpottaa.
Osta kiljuu it will kill you....Noin niinku lopulta.