HS: Suomi, Moldova ja Bulgaria ovat ainoita länsimaita jotka eivät aio tunnustaa Palestiinaa
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011508656.html
Ehkä mentaalisesti olemme enemmänkin itämaa. Hyvässä seurassa ollaan.
Kommentit (348)
Hamasia ei tule tunnustaa! Murhaajaporukkaa.
Saksa ei siis ole länsivaltio, Okei taas. Hamaspellen propagandan osumatarkkuus on samaa Hamasin rakettien kanssa.
Siksi varmaan päättivät tehdäkkin viimeisimmän terrori-iskun menemällä koteihin ampumaan lapset sänkyihinsä, ei tartte pelätä ettei osu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään Palestiinaa ei tule olemaan.
Well, excuse me. Äidilläni (1925-2011) oli vanha koulukartastonsa jäljellä silloin kun minä olin lapsi. Siinä kartastossa luki isolla Palestiina, eikä Israelin nimeä ollut yhtikäs missään...
Kun se kerran oli, se tulee uudestaan.
Sehän oli alueen nimi. Ei valtio. Alueen israelilaiset ovat itse asiassa niitä aitoja "palestiinalaisia".
Miksiköhän tosi moni käyttää tätä "ollaan historian väärällä puolella"? Jos Suomi olisi ollut alkuaikoinaan "oikealla puolella historiaa" meillä ei olisi Suomea. Että mikä nyt sitten on olla oikealla puolella.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tosi moni käyttää tätä "ollaan historian väärällä puolella"? Jos Suomi olisi ollut alkuaikoinaan "oikealla puolella historiaa" meillä ei olisi Suomea. Että mikä nyt sitten on olla oikealla puolella.
Se on Tuppuraisen tumputtamaan propagandaa. Täyttä sontaa.
Mutta hei, vuonna 1917 SDP äänesti Suomen itsenäisyysjulistusta vastaan. Demarit on lähes aina väärässä.
Lähi-Idän vuosituhansien pituisiin riitoihin ei Suomen tule sotkeutua.
Palestiinantunnustajaspämmääjä taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Tuppuraisen tumputtamaan propagandaa. Täyttä sontaa.
Mutta hei, vuonna 1917 SDP äänesti Suomen itsenäisyysjulistusta vastaan. Demarit on lähes aina väärässä.
Lähi-Idän vuosituhansien pituisiin riitoihin ei Suomen tule sotkeutua.
Näillä tuppuraisilla ei ole enää kiinnostusta Suomen asioihin. Oma ego on niin suuri, että vain maailman halailu kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Persut on vaan tyytyväisiä kun arabeja nistitään
Kaikkien länsimaalaisten pitäisi olla
Onpa kunniallinen porukka! Bulgaria. Moldova! Toisaalta juuri sitä, mitä Orpolta ja Purralta voikin odottaa. Täydellistä kädettömyyttä ja selkärangattomuutta.
Enpä olisi ikinä uskonut, että voin sanoa häpeäväni Suomea. Tämä ei ole enää se Suomi, jossa minä olen kasvanut ja jossa valitsin perheeni perustaa. Hävettää miten takaperoisia ja typeriä päätöksiä täällä tehdään. Puhumattakaan kehitysmaan eli Yhdysvaltojen ihannoinnista ja apinoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi ikinä uskonut, että voin sanoa häpeäväni Suomea. Tämä ei ole enää se Suomi, jossa minä olen kasvanut ja jossa valitsin perheeni perustaa. Hävettää miten takaperoisia ja typeriä päätöksiä täällä tehdään. Puhumattakaan kehitysmaan eli Yhdysvaltojen ihannoinnista ja apinoinnista.
Sama täällä. Vieläpä edelleen toistetaan sitä, kuinka on lottovoitto syntyä Suomeen. Riippuu varmaan siitä, syntyykö rikkaaseen perheeseen vai ei...
Vierailija kirjoitti:
Hamas ei tietystikään tule paleja johtamaan. Oletko ihan tyhmä??
Kyllä tulee, johtaa jo.
Uskon, että jos tekee pahaa juutalaisille, se kostautuu. Kannattaa siunata Israelilaisia, juutalaisia ja kaikkia Israelin heimoja niin itsekin voi saada siunauksen osakseen.
Jos romanit ovat yksi Israelin heimo, romanejakin kannattaa siunata.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kunniallinen porukka! Bulgaria. Moldova! Toisaalta juuri sitä, mitä Orpolta ja Purralta voikin odottaa. Täydellistä kädettömyyttä ja selkärangattomuutta.
Tämä. Nuo on meidän kanssa samaa henkistä kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään Palestiinaa ei tule olemaan.
Well, excuse me. Äidilläni (1925-2011) oli vanha koulukartastonsa jäljellä silloin kun minä olin lapsi. Siinä kartastossa luki isolla Palestiina, eikä Israelin nimeä ollut yhtikäs missään...
Kun se kerran oli, se tulee uudestaan.
Niinpä, entinen Palestiina on nykyinen Israel.
Mutta sitä ennen se oli Palestiina!
Tämä.
Onko tunnustajat ja muut palestiinafanit jo kertoneet miten hamas syrjäytetään? Kun kerran vakuutetaan, että ei tässä hamasia olla palkitsemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nuo on meidän kanssa samaa henkistä kohderyhmää.
Oletko rasisti, senkin vasisti!?