Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Suomi, Moldova ja Bulgaria ovat ainoita länsimaita jotka eivät aio tunnustaa Palestiinaa

Vierailija
21.09.2025 |

https://www.hs.fi/maailma/art-2000011508656.html

Ehkä mentaalisesti olemme enemmänkin itämaa. Hyvässä seurassa ollaan.

Kommentit (348)

Vierailija
321/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on ainut länsimaa missä persut ja krisut vallassa. 

Joo, mutta ei ole enää huhtikuun -27 jälkeen. Persut eivät ikinä enää pääse hallitukseen ja tää nykyinen krissepuolue on nyt näyttänyt, ettei siitäkään ole yhteistyötä tekeväksi.

Puolitoista vuotta enää. 

In your dreams, baby, in your dreams...

Vierailija
322/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamasia ei tule tunnustaa! Murhaajaporukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi=terroristi

Vierailija
324/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa ei siis ole länsivaltio, Okei taas. Hamaspellen propagandan osumatarkkuus on samaa Hamasin rakettien kanssa.

Siksi varmaan päättivät tehdäkkin viimeisimmän terrori-iskun menemällä koteihin ampumaan lapset sänkyihinsä, ei tartte pelätä ettei osu.

Vierailija
325/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään Palestiinaa ei tule olemaan.

Well, excuse me. Äidilläni (1925-2011) oli vanha koulukartastonsa jäljellä silloin kun minä olin lapsi. Siinä kartastossa luki isolla Palestiina, eikä Israelin nimeä ollut yhtikäs missään... 

Kun se kerran oli, se tulee uudestaan. 

Sehän oli alueen nimi. Ei valtio. Alueen israelilaiset ovat itse asiassa niitä aitoja "palestiinalaisia". 

Vierailija
326/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧕=🐷

Vierailija
327/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tosi moni käyttää tätä "ollaan historian väärällä puolella"? Jos Suomi olisi ollut alkuaikoinaan "oikealla puolella historiaa" meillä ei olisi Suomea. Että mikä nyt sitten on olla oikealla puolella. 

Vierailija
328/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tosi moni käyttää tätä "ollaan historian väärällä puolella"? Jos Suomi olisi ollut alkuaikoinaan "oikealla puolella historiaa" meillä ei olisi Suomea. Että mikä nyt sitten on olla oikealla puolella. 

Se on Tuppuraisen tumputtamaan propagandaa.  Täyttä sontaa. 

Mutta hei, vuonna 1917 SDP äänesti Suomen itsenäisyysjulistusta vastaan. Demarit on lähes aina väärässä.

Lähi-Idän vuosituhansien pituisiin riitoihin ei Suomen tule sotkeutua.

Vierailija
329/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palestiinantunnustajaspämmääjä taas vauhdissa.

Vierailija
330/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on Tuppuraisen tumputtamaan propagandaa.  Täyttä sontaa. 

Mutta hei, vuonna 1917 SDP äänesti Suomen itsenäisyysjulistusta vastaan. Demarit on lähes aina väärässä.

Lähi-Idän vuosituhansien pituisiin riitoihin ei Suomen tule sotkeutua.

Näillä tuppuraisilla ei ole enää kiinnostusta Suomen asioihin. Oma ego on niin suuri, että vain maailman halailu kiinnostaa. 

Vierailija
331/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut on vaan tyytyväisiä kun arabeja nistitään

Kaikkien länsimaalaisten pitäisi olla 

Vierailija
332/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kunniallinen porukka! Bulgaria. Moldova! Toisaalta juuri sitä, mitä Orpolta ja Purralta voikin odottaa. Täydellistä kädettömyyttä ja selkärangattomuutta.

Vierailija
333/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi ikinä uskonut, että voin sanoa häpeäväni Suomea. Tämä ei ole enää se Suomi, jossa minä olen kasvanut ja jossa valitsin perheeni perustaa. Hävettää miten takaperoisia ja typeriä päätöksiä täällä tehdään. Puhumattakaan kehitysmaan eli Yhdysvaltojen ihannoinnista ja apinoinnista. 

Vierailija
334/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä olisi ikinä uskonut, että voin sanoa häpeäväni Suomea. Tämä ei ole enää se Suomi, jossa minä olen kasvanut ja jossa valitsin perheeni perustaa. Hävettää miten takaperoisia ja typeriä päätöksiä täällä tehdään. Puhumattakaan kehitysmaan eli Yhdysvaltojen ihannoinnista ja apinoinnista. 

Sama täällä. Vieläpä edelleen toistetaan sitä, kuinka on lottovoitto syntyä Suomeen. Riippuu varmaan siitä, syntyykö rikkaaseen perheeseen vai ei...

Vierailija
335/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hamas ei tietystikään tule paleja johtamaan. Oletko ihan tyhmä?? 

Kyllä tulee, johtaa jo.

Vierailija
336/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että jos tekee pahaa juutalaisille, se kostautuu. Kannattaa siunata Israelilaisia, juutalaisia ja kaikkia Israelin heimoja niin itsekin voi saada siunauksen osakseen.

Jos romanit ovat yksi Israelin heimo, romanejakin kannattaa siunata.

Vierailija
337/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa kunniallinen porukka! Bulgaria. Moldova! Toisaalta juuri sitä, mitä Orpolta ja Purralta voikin odottaa. Täydellistä kädettömyyttä ja selkärangattomuutta.

Tämä. Nuo on meidän kanssa samaa henkistä kohderyhmää.

Vierailija
338/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään Palestiinaa ei tule olemaan.

Well, excuse me. Äidilläni (1925-2011) oli vanha koulukartastonsa jäljellä silloin kun minä olin lapsi. Siinä kartastossa luki isolla Palestiina, eikä Israelin nimeä ollut yhtikäs missään... 

Kun se kerran oli, se tulee uudestaan. 

Niinpä, entinen Palestiina on nykyinen Israel.

Mutta sitä ennen se oli Palestiina! 

Tämä. 

Vierailija
339/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tunnustajat ja muut palestiinafanit jo kertoneet miten hamas syrjäytetään? Kun kerran vakuutetaan, että ei tässä hamasia olla palkitsemassa. 

Vierailija
340/348 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Nuo on meidän kanssa samaa henkistä kohderyhmää.

Oletko rasisti, senkin vasisti!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä