Miksi ette muuta maalle? Sieltä löytyi heti puoliso
Vuoden päivät styylailtiin ja nyt odotetaan yhdessä lasta. On kunnon puoliso, vastuullinen, velaton talo, uudenkarhea auto, mies kantaa kassit, avaa over ja kolaa pihan talvisin. Kohtelee kuin kuningatarta. Kihloihin mentiin ja naimisiin ennen positiivista testiä. Ilmakin täällä raikkaampi ja hyvä kasvattaa lasta. Töitä on molemmille. Mies on kunnollinen. Teki heti selväksi mitä haluaa ja mitä ei ole. Olen onnen kukkuloilla. 😊
Kommentit (48)
Minkä seudun maaseudulle muutit ap? Ymmärrän ettet halua tunnistusta, mutta joku vihje minkätyyliseltä paikalta löytää maaseudun herrasmiehiä
Vierailija kirjoitti:
Vastuullinen talo. Ruskea talo.
Valkoinen iso kivitalo. Velaton.
Luulen, että moni vähintään harkitsisi muuttoa, jos olisi sekä töitä että riittävästi palveluita.
Mutta kuten olemne havainneet yhä useampi maaseutumaisempi alue tarjoaa vähemmän (palkka) työmahdollisuuksia ja palvelut (, kuten lastenkoulu/t ja terveyspalvelut) siirtyvät nettiin tai yhä kauemmaksi keskittyen ja rakentuen yhä useammin suuryksiköiksi....
Pätkätöihin tuomittu maisteri
En yleensä pidä maalaisista. Maaseutu on kiva, mutta ihmiset niin uteliaita, että melkein kysyvät pankkitilin saldon.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vapaita miehiähän maaseudulta kyllä löytyy, vaan kun olen itsekin mies ja naisista tykkään.
Samaa oma mieskin sanoi, mutta tutustuttiin kun olin työmatkalla maalla. 😊
Turha maalle on miehen toivossa muuttaa. Kyllä täällä on miehet varattuja, se on 70-luvun puhetta että maaseutu olisi joku poikamiespankki. Meidän kylällä on kaksi vapaata miestä, toinen on 92-vuotias poikamies ja toinen 85-vuotias leski, eli pari mummoikäistä naista voisi muuttaa.
Olisin voinut muuttaa, mutta oman ammatin töitä ei maalla ole.
Vierailija kirjoitti:
Preferoin työpaikan ennen miestä.
Minulla on molemmat. Voin tehdä töitä missä vain. Jos haluat parisuhteen niin älä jätä mahdollisuutta välistä.
No varmaan siksi että haluan tehdä elämälläni jotain muuta kuin kasvatella miehensiementä.
Vierailija kirjoitti:
En halua lähihoitajaksi.
Miten lähihoitajuus liittyy asiaan? En ole sotealalla.
Kun muutat maalle miehen taloon, et omista mitään. Et todellakaan puolta maista ja puolta talosta. Olet kuin vieras, josta ei jää edes haamua. Lapsesi kyllä saavat osansa. Maalla on yleensä sovinistimiehiä ja juoppoja. Lisäksi käyttävät eläinparkoja hyväkseen saadakseen elannon. Olisin saanut miehen maalta, mutta ei ollut minun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että moni vähintään harkitsisi muuttoa, jos olisi sekä töitä että riittävästi palveluita.
Mutta kuten olemne havainneet yhä useampi maaseutumaisempi alue tarjoaa vähemmän (palkka) työmahdollisuuksia ja palvelut (, kuten lastenkoulu/t ja terveyspalvelut) siirtyvät nettiin tai yhä kauemmaksi keskittyen ja rakentuen yhä useammin suuryksiköiksi....
Pätkätöihin tuomittu maisteri
Etätöitä voi tehdä. 😉
Vierailija kirjoitti:
En yleensä pidä maalaisista. Maaseutu on kiva, mutta ihmiset niin uteliaita, että melkein kysyvät pankkitilin saldon.
Se on se oma asenne. Ei minulta ole kysytty mitään sellaista. Mukavia ihmisiä. 😊
En halua ylipainoista miestä, joka ei panosta pukeutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siksi että haluan tehdä elämälläni jotain muuta kuin kasvatella miehensiementä.
Kukin tallaa tyylillään. Ei silti tarvitse arvostella muita.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vapaita miehiähän maaseudulta kyllä löytyy, vaan kun olen itsekin mies ja naisista tykkään.
Tämäpä se. Ellei itsekin tykkää miehistä, niin ap:n vinkki toimii vain naisille.