Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette muuta maalle? Sieltä löytyi heti puoliso

Vierailija
21.09.2025 |

Vuoden päivät styylailtiin ja nyt odotetaan yhdessä lasta. On kunnon puoliso, vastuullinen, velaton talo, uudenkarhea auto, mies kantaa kassit, avaa over ja kolaa pihan talvisin. Kohtelee kuin kuningatarta. Kihloihin mentiin ja naimisiin ennen positiivista testiä. Ilmakin täällä raikkaampi ja hyvä kasvattaa lasta. Töitä on molemmille. Mies on kunnollinen. Teki heti selväksi mitä haluaa ja mitä ei ole. Olen onnen kukkuloilla. 😊

Kommentit (168)

Vierailija
61/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot sieltä etkä täältä?

Vierailija
62/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi, että haluan puolison?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä seudun maaseudulle muutit ap? Ymmärrän ettet halua tunnistusta, mutta joku vihje minkätyyliseltä paikalta löytää maaseudun herrasmiehiä

Tämä kysymys. Kun olen itse maaseudulta ja siellä on lähinnä huonotapaisia naisvihaajia vaihtoehtoina.

Vierailija
64/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun omaisuus on ap?

Vierailija
65/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, että lapseni kasvavat maalla.

Vierailija
66/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Preferoin työpaikan ennen miestä.

Minulla on molemmat. Voin tehdä töitä missä vain. Jos haluat parisuhteen niin älä jätä mahdollisuutta välistä. 

Ja missä on kukaan sanonut haluavansa?

Vierailija
67/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja lapset ovat lähinnä riesa. Syövät kaiken, vievät lempipaikan sohvalta eikä maalla pääse edes kauppaan helposti.

Vierailija
68/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että moni vähintään harkitsisi muuttoa, jos olisi sekä töitä että riittävästi palveluita.

Mutta kuten olemne havainneet yhä useampi maaseutumaisempi alue tarjoaa vähemmän (palkka) työmahdollisuuksia ja palvelut (, kuten lastenkoulu/t ja terveyspalvelut) siirtyvät nettiin tai yhä kauemmaksi keskittyen ja rakentuen yhä useammin suuryksiköiksi.... 

Pätkätöihin tuomittu maisteri

Etätöitä voi tehdä. 😉

En kyllä haluaisi viettää suurinta osaa päivästäni vaan istumassa samassa huoneessa tietokoneen edessä

Vierailija
69/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että moni vähintään harkitsisi muuttoa, jos olisi sekä töitä että riittävästi palveluita.

Mutta kuten olemne havainneet yhä useampi maaseutumaisempi alue tarjoaa vähemmän (palkka) työmahdollisuuksia ja palvelut (, kuten lastenkoulu/t ja terveyspalvelut) siirtyvät nettiin tai yhä kauemmaksi keskittyen ja rakentuen yhä useammin suuryksiköiksi.... 

Etätöitä voi tehdä. 😉

En kyllä haluaisi viettää suurinta osaa päivästäni vaan istumassa samassa huoneessa tietokoneen edessä

tapaamatta ikinä ketään perheen ulkopuolisia ihmisiä

Vierailija
70/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nimenomaan juuri siksi muutettiin maalle. Päiväkodissa on vain yksi ryhmä kutakin ikäluokkaa, jokaisessa lapsia vain 6-10, vakatyöntekijöitä yli minimin, pitkäaikaisia työsuhteita eikä väsymystä tai vaihtelevuutta. Lapsi rakastaa päiväkotia!

Vierailija
71/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kuvittelet että kaikki haluavat muuttaa maalle mulkun perässä?

Ap puhui puolisosta, ei mulkusta. Penis on vain osa puolisoa. Etkö tiennyt tätä? Uusfeministi varmaan?

Vierailija
72/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me nimenomaan juuri siksi muutettiin maalle. Päiväkodissa on vain yksi ryhmä kutakin ikäluokkaa, jokaisessa lapsia vain 6-10, vakatyöntekijöitä yli minimin, pitkäaikaisia työsuhteita eikä väsymystä tai vaihtelevuutta. Lapsi rakastaa päiväkotia!

Mutta siitä tulee juntti. Miten se sitten pärjää jos joskus täytyy lähteä oikeaan maailmaan?

Vierailija
73/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätöitä voi tehdä. 😉

tapaamatta ikinä ketään perheen ulkopuolisia ihmisiä

Ilman mahdollisuutta huutaa niin, että joku kuulisi.

Vierailija
74/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vapaita miehiähän maaseudulta kyllä löytyy, vaan kun olen itsekin mies ja naisista tykkään. 

Miksi olet niin vaativa? Oma syy.

Turha itkeä ettei saa ketään kun asettaa keinotekoisia rajoja itselleen. 

Vierailija
75/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siitä tulee juntti. Miten se sitten pärjää jos joskus täytyy lähteä oikeaan maailmaan?

Ei näytä tuo kaupunkilaisuus tuoneen sinullekaan hyviä vuorovaikutustaitoja 😅

Vierailija
76/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kasvatatte hänestä juntin?

Vierailija
77/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että osallistutte synnytystalkoisiin 🥰

Vierailija
78/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kotoisin maaseudulta. Siellä bussissa nuoret antavat paikkansa vanhuksille, naapuria tervehditään, lapsilla on harrastuksina paljon taidetta ja musiikkia, kyläillessä käyttäydytään nätisti.. Naapurit auttavat toisiaan jne.

Arvaapas kohtasinko sivistystä kun muutin kaupunkiin :) Sivistys ei tarkoita sitä että paikkakunnalta löytyy monta museota

Vierailija
79/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kotoisin maaseudulta. Siellä bussissa nuoret antavat paikkansa vanhuksille, naapuria tervehditään, lapsilla on harrastuksina paljon taidetta ja musiikkia, kyläillessä käyttäydytään nätisti.. Naapurit auttavat toisiaan jne.

Arvaapas kohtasinko sivistystä kun muutin kaupunkiin :) Sivistys ei tarkoita sitä että paikkakunnalta löy

Valehtelet. Maaseudulla ei kulje enää busseja. Naapurit ovat muuttaneet, kuolleet tai asuvat niin kaukana että heitä harvemmin näkee.  Harrastuksia ei ole kun ainoa kyläkoulu on lopetettu ja harrastustoiminta ajettu nollaan. 

Vierailija
80/168 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Preferoin työpaikan ennen miestä.

Asun täysin maaseudulla.

Turkuun ajaa vartissa.

Noin nelikymppisinä ne kunnon miehetkin alkavat ryypätä ja käydä paikallisessa.

Jos on uudenkarhea talo, niin on myös paljon velkaa.