Miksi ette muuta maalle? Sieltä löytyi heti puoliso
Vuoden päivät styylailtiin ja nyt odotetaan yhdessä lasta. On kunnon puoliso, vastuullinen, velaton talo, uudenkarhea auto, mies kantaa kassit, avaa over ja kolaa pihan talvisin. Kohtelee kuin kuningatarta. Kihloihin mentiin ja naimisiin ennen positiivista testiä. Ilmakin täällä raikkaampi ja hyvä kasvattaa lasta. Töitä on molemmille. Mies on kunnollinen. Teki heti selväksi mitä haluaa ja mitä ei ole. Olen onnen kukkuloilla. 😊
Kommentit (168)
Pidän hyväksikäyttönä kytätä velaton talo. Itse en taipuisi sellaiseen. Ensin kiinnostus ihmiseen ja myöhemmin sitten selviää asuuko vuokralla vai omassa.
Olisi ollut tarjolla rikkaitakin miehiä, mutta otin köyhän. En pysty teeskentelemään kiinnostusta. Varmasti rikasta oppisi aikaa myöten rakastamaan ja olisi kestävä liitto, kun ei olisi liian tarkka asioista.
Jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Preferoin työpaikan ennen miestä.
tuskin aloittaja asuu sentäs preerialla
Vierailija kirjoitti:
Kun muutat maalle miehen taloon, et omista mitään. Et todellakaan puolta maista ja puolta talosta. Olet kuin vieras, josta ei jää edes haamua. Lapsesi kyllä saavat osansa. Maalla on yleensä sovinistimiehiä ja juoppoja. Lisäksi käyttävät eläinparkoja hyväkseen saadakseen elannon. Olisin saanut miehen maalta, mutta ei ollut minun juttu.
Ja mistä harhakuvittelet mieheni olevan maajussi? Ei ole.
Maaseudulla ihmiset on mukavampia ja ei niin vinksahtaneita kuin esim Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Kun muutat maalle miehen taloon, et omista mitään. Et todellakaan puolta maista ja puolta talosta. Olet kuin vieras, josta ei jää edes haamua. Lapsesi kyllä saavat osansa. Maalla on yleensä sovinistimiehiä ja juoppoja. Lisäksi käyttävät eläinparkoja hyväkseen saadakseen elannon. Olisin saanut miehen maalta, mutta ei ollut minun juttu.
Siis kyllähän maalla muidenkin työn tekijöitä on vapailla markkinoilla kuin pelkkiä maataloden pyörittäjiä, hassu.
Pelkään, että paikalliset miehet vetäisivät minua turpaan, jos menisin vikittelemään kylän ainutta nuorta naista. Parempi valkata niistä kaupunkiin opiskelemaan muuttavista fiksuista maalaistytöistä.
Et kerro miehestä mitään. Koulutus?
En muuta maalle koska asun jo "maalla" eli kaupungin vieressä pellon lähellä. Ei oo puolisoa löytynyt eikä varmasti löydykään.
M40
Vierailija kirjoitti:
En muuta maalle koska asun jo "maalla" eli kaupungin vieressä pellon lähellä. Ei oo puolisoa löytynyt eikä varmasti löydykään.
M40
Ei tuollaisella asenteella mitään löydä.
Vierailija kirjoitti:
Et kerro miehestä mitään. Koulutus?
Mieheni on aiemmalta koulutukseltaan DI ja lisäksi varatuomari ja nyt opiskelee kolmatta tutkintoa ja on myös yrittäjä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Preferoin työpaikan ennen miestä.
Esimerkiksi puolustusteollisuuden työpaikat ovat muualla kuin kasvukeskuksissa. Eikä kyse ole mistään räjähteidenkäsittelystä. Kummallista, että vaikka julkinen puoli vie työpaikat ja palvelut kaupunkeihin, niin yksityiselle maaseutu on yhä houkutteleva.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ihmiset on mukavampia ja ei niin vinksahtaneita kuin esim Helsingissä.
Yleensä noin. Mutta on siellä maallakin niitä vinksahneita. Ero on vaan siinä, että lähes kaikki tuntee/tietää ne ja suurinpiirtein tietää, mitä voi olla odotettavissa (jos esim. korkki aukeaa, vaikka harvoinkin).
Olisin halunnut löytää sellaisen maaseudun perusmiehen joka osaisi tehdä nuotion, tulet takkaan, lämmittää saunan, vaihtaa renkaat jne. Mieluusti olisin hoitanut ns naisten työt. Sellainen ihana käytännön asiat hoitava mies,,sellaista ei ole koskaan itsellä ollut.
T: n 45 v
Helposti löytyi täältä pk-seudulta.
Suomessa maaseutu on niin kamalaa takapajulaa ja rytöperää täynnä juntteja, että en koskaan voisi asua sellaisessa ympäristössä. Ja kumppanilla en tee mitään.
Ei ikinä maalle!
Mä en tarvitse puolisoa. Mulle riittää lähiluonto, mökki maalla ja tapailusuhde
Vierailija kirjoitti:
Maalla näkyy noin yleisesti ottaen todella rumia ja tyylittömiä ihmisiä. Sellaisia hylkeen näköisiä duunareita ja rypsikynsiä. Hyhhyh.
Oli varmaan helpottunut, kun ei tarvinnut mennä serkun kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Kyräileviä ja sisäänpäin kääntyneitä moukkia. Sivistystaso nolla tai lähellä sitä.
En minäkään. Mieheni on tyylikäs pukumies. 😊