Miksi ette muuta maalle? Sieltä löytyi heti puoliso
Vuoden päivät styylailtiin ja nyt odotetaan yhdessä lasta. On kunnon puoliso, vastuullinen, velaton talo, uudenkarhea auto, mies kantaa kassit, avaa over ja kolaa pihan talvisin. Kohtelee kuin kuningatarta. Kihloihin mentiin ja naimisiin ennen positiivista testiä. Ilmakin täällä raikkaampi ja hyvä kasvattaa lasta. Töitä on molemmille. Mies on kunnollinen. Teki heti selväksi mitä haluaa ja mitä ei ole. Olen onnen kukkuloilla. 😊
Kommentit (168)
Joku luuli että maalla on lihavia miehiä.
Ryhdyin ajattelemaan. Huomasin etten tunne yhtään ainoaa lihavaa maalaista.
Täällä päin maalla ovat hyvintoimeentulevia ja hoikkia. Sekä naiset ja miehet.
Suomessa meuhkataan lihavista ihmisistä, mutta missä heitä on? Olen toki asunut Helsingissä, mutta siitä on aikaa. Helsingissäkin ihmiset olivat pääosin hoikkia.
Samoin Jyväskylässä kun asuin siellä
Missä ne lihavat ovat?
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ihmiset on mukavampia ja ei niin vinksahtaneita kuin esim Helsingissä.
Niin. Just ne vinksahtaneimmat lähtee sieltä opiskelemaan ja muuttaa Hkiin...eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ihmiset on mukavampia ja ei niin vinksahtaneita kuin esim Helsingissä.
Eikä ole. Kyräileviä ja sisäänpäin kääntyneitä moukkia. Sivistystaso nolla tai lähellä sitä.
Hilluvat pyssyn kanssa metsässä. Ei kiitos.
Nainen löytää aina miehen mistä vaan. Ei naiset mitään vinkkejä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Kyräileviä ja sisäänpäin kääntyneitä moukkia. Sivistystaso nolla tai lähellä sitä.
Höpö, höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä sen vertaa, että on molemminpuolinen hyöty metsästää, koska a. saa syötävää lihaa ja b. vähemmän hirviä ja muita juoksentelee tielle, joten kolarien määrä vähenee. Sietäisit olla kiitollinen. Ei ne aidat kaikkia pelasta. Mieheni ei ole metsästänyt pariin vuoteen, mutta kalastaa senkin edestä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaan helpottunut, kun ei tarvinnut mennä serkun kanssa naimisiin.
Siinä vasta kapea maailmankatsomus. Voin kertoa, että miehen nuoremmat serkut ovat sinkkuja, mutta ei täällä harrasteta sukur*ts*usta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä sen vertaa, että on molemminpuolinen hyöty metsästää, koska a. saa syötävää lihaa ja b. vähemmän hirviä ja muita juoksentelee tielle, joten kolarien määrä vähenee. Sietäisit olla kiitollinen. Ei ne aidat kaikkia pelasta. Mieheni ei ole metsästänyt pariin vuoteen, mutta kalastaa senkin edestä. 😊
En ole kiitollinen. Ampuvat paljon muutakin kuin hirviä kyllä. Esim. lintujen metsästys pitäisi lopettaa kokonaan.
Vesilintuja on todella vähän nykyään verrattuna kasariin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen löytää aina miehen mistä vaan. Ei naiset mitään vinkkejä tarvitse.
Ei. Mutta on pula sivistyneistä miehistä, ei paskalahkeista. Siksi olen mieluummin yksin.
Hankala saada töitä, muuten lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan siksi että haluan tehdä elämälläni jotain muuta kuin kasvatella miehensiementä.
Etkö noteeraa omaa munasoluasi lainkaan hedelmöittymisprosessissa? Naisten vihaaja!
Ei kiinnosta hampaaton nurkassa kyyristelevä punaniskajuntti.
Minä asuin 19 vuotta maaseudulla, ei enää ikinä.
Mitä mä puolisolla kun en sitä halua.
Ja miksi muuttaisin maalle kun en sinne halua.
Älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, vapaita miehiähän maaseudulta kyllä löytyy, vaan kun olen itsekin mies ja naisista tykkään.
Miksi olet niin vaativa? Oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisarvo ei näköjään olekaan jakamaton, vaikka woket ja muut "liberaalit" siitä meuhkaa.
Koska:
-en tykkää maaseudusta
-en halua miestä
Tuo, että mies tietää mitä haluaa, ja kun se on perhe, niin tajuaa, miten toimia.
😘
Olen nainen ja just noiden vapaiden miesten takia epäröin muuttaa maaseudulle.