Kenelle tai mille ryhmälle pikakahvi kohdennettu?
Pikakahvin merkitys? Sekä kenelle tämä tuote kohdennettu?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkeilijöiden ja eräjormien suosikki.
Jaa. Mulla on mökillä kahvikone.
Mulla kahvikone on kiinteästi pultattu kiinni myös rinkan yläputkeen.
Hyvä pikakahvi maistuu mielestäni paremmalta kuin perusmokkamastersuodatinkahvi, joten juon päivittäin pikakahvia. Suodatinkahvissa joka aamuista ällötystä aiheutti myös se käytettyjen purujen haju. En tiedä, miten se aiheuttikin itelleni niin etovaa oloa. Pikakahvin juomisessa säästyy purujen kierrättämiseltä ja keittimen pesulta.
Jäätelö.
Hyvää kahvinmakuista jäätelöä nopeasti:
-- Sekoita runsaan litran vetävässä astiassa puoli desiä nestettä ((vettä,) maitoa, kermaa) ja 3-4 tl pikakahvijauhetta.
-- Pane astiaan litra vaniljajäätelöä parissa kolmessa erässä ja vatkaa seos hitaasti tasaiseksi.
-- Nauti jäätelö joko heti pehmiksenä tai kiinteämpänä pakkasen kautta kierrätettynä (4-6 tuntia).
Häiritsevätkä pikakahvipurnukat kaupan hyllyssä sinua jotenkin? Hyppivät ehkä itsestään ostoskoriisi?
Minä juon pikakahvia silloin, kun ole yksin kotona Meillä on vain tavallinen kahvinkeitin, sillä ei saa hyvää kahvia, kun tiputtaa vain kupillisen tai kaksi. Juon kahvia useamman kupillisen päivässä, mutten tietenkään kaikkea yhdellä kertaa. Pikakahvi on kätevää: kuumennan nesteen mikrossa, lisään jauheen ja saan juuri niin kuumaa ja vahvaa kahvia kuin tekee mieli, eikä mitään mene hukkaan.