Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle tai mille ryhmälle pikakahvi kohdennettu?

Vierailija
21.09.2025 |

Pikakahvin merkitys? Sekä kenelle tämä tuote kohdennettu? 

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilijöiden ja eräjormien suosikki.

Vierailija
2/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon pikakahvia, koska en halua joutua sitoutumaan mihinkään tiettyyn kahvimäärään ditä keittäessöni. Teen piakahvilla mukin kerrallaan ja jokainen muki on kuuma ja tuore.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle. Haluan sen kuumana ja heti eikä se kulje minkään muun kuin minun kroppani läpi. 

Vierailija
4/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräälle kiireiselle perheenäidille joka ei ehdi keittää itselleen aamukahvia, koska pitää huolehtia että lukioikäinen lapsi ehtii kouluun. Vedenkeittimellä suhauttaa nopeasti kupillisen, hän väittää.

Ja jos oikein tulee oikein mega hoppu, voi tehdä kuten Mr. Bean eli annostelee pikakahvijauhetta suoraan suuhun, hörppää kuumaa vettä päälle ja purskuttaa.

Vierailija
5/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla on mökillä kahvikone. 

Vierailija
6/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ymmärrä. Aika ja vaiva on käytännössä miltei sama, mutta lopputuloksessa on iso ero. Mutta veikkaan että ihminen joka ostaa perunansa valmiiksi kuorittuina ja jääpalat pakastealtaasta, niin varmaan käyttää myös pikakahvia.

Vierailija
7/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kahvikone mukana jotoksellakin?

Vierailija
8/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessani Saksassa työskennellessäni törmäsin useampaan perheeseen, jotka joivat vain pikakahvia. Totuin siihen itsekin siellä.

Vierailija
9/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä. Aika ja vaiva on käytännössä miltei sama, mutta lopputuloksessa on iso ero. Mutta veikkaan että ihminen joka ostaa perunansa valmiiksi kuorittuina ja jääpalat pakastealtaasta, niin varmaan käyttää myös pikakahvia.

Ero on maussa todiaan. Yllättävän usein se on pikakahvin hyväksi.

Vierailija
10/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle. Normaali, yliopistokoulutettu nainen. Hyvin kelpaa.

Älä tee asioista liian vaikeita.

Vierailija
11/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juomaan pikakahvia väliaikaisesti, kun kahvinkeitin meni rikki. Sille tielle jäin. Mun suuhun maistuu ihan yhtä hyvältä ja ei oo kahvinkeitintä viemässä pienen keittiön tasoilla tilaa.

Vierailija
12/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä lapsuudenkotona, katsomassa vanhempiani. Äiti oli jo hoitokodissa, isä vielä omassa asunnossaan. Oli tapa, että join aamulla n. 1,5 mukillista, sitten kauppaan ostamassa isälle ruokaa. Vein ne ja hänellä jo kahvit valmiina. Taas se 1,5 - 2 mukillista. Siitä sai kyllä sellaset "sävärit" että ! ... Se hoitokotivierailun aika lähestyi ja päätin vaihteeksi juoda teetä, lämmitin veden kahvinkeittimellä. Eihän se tee piristänyt yhtään! Hyvä kun jaksoin kävellä sen 35-40 minuuttia. Kahvinkeittoon ei ollut enää aikaa.

Mietin tuota ja ostin purkillisen pikakahvia, oli se ihan ok. Ja ajattelin lisäksi, että jos oikea kahvi loppuu, niin onpahan ainakin se hätävara. Muutaman kerran sitä ostin/join, nyt en ole enää aikoihin ostanut. Jos joku vastaava tilanne tulee, niin käytän kofeiinitabletteja: 1 tabl. = 1 kuppi, 2 tabl. = 1 muki.

Vierailija
13/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En juo kahvia itse, mutta pidän pikakahvia vieraita varten.

Voivat valita, että joko juovat sitä, tai sitten ovat ilman kofeiinia.

Vierailija
14/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erikseen  mitään laitetta tilaa viemään 

0 hukkaa kun voi tehdä vaikka puoli kuppia kerrallaan 

Voi sekoittaa kofeiinittoman kanssa helposti oman sekoituksen, myös jos taloudessa on toinen henkilö Joka haluaakin eri sekoituksen 

Ja ennen kaikkea huomattavasti itselle mieluisampi maku 

Vierailija
15/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHH!!!!!

Vierailija
16/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kahvikone mukana jotoksellakin?

On sillä varmaan. Minäkin hankin palstan innoittamana sellaisen mökille. Tosin se ei toimi, kun siellä ei ole muita sähköjä kuin varattava akku kännykän lataamista varten.

Vierailija
17/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika: lusikallinen kuppiin, vedenkeittimestä vesi päälle. 

Eikä ole se kalkki- ja kahvirasvapaskainen keitin ja paperinmakua tuova suodatin välissä. Ei tiskiä, ei hävikkiä.

Vierailija
18/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ero on maussa todiaan. Yllättävän usein se on pikakahvin hyväksi.

Mieluummin sitä kuin huonon, likaisen keittimen ja (vit tu) paperin läpi kulkenut haalea, seissyt sumppi, josta menee osa viemäriin.

Vierailija
19/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakahvi on paras ja nopein sekä hävikkivapaa kahvi. Eikä tarvita keitintä ja suodatinpaperia. Vedenkeitin ja muki vain.

Vierailija
20/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Räikkönen juo Nescafeeta pikana. Ehkä Kimikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän