Pesin hiukset mäntysuovalla, kun täällä väitettiin että niin voi tehdä. Tapailumies sanoi, että mun tukka haisee märälle matolle
Kehuttiin, miten tulee kiiltävä tukka ja kampaajatkin niin tekee. Tapailumies alkuun ihmetteli, että mikä täällä oikein haisee. Sitten sanoi, että tulee oudosti mieleen mumma-vainaa ja matonpesupaikka. Sanomatta selvää, että hakemani eroottinen tunnelma oli siinä vaiheessa aivan pilalla. Yritin kuitenkin lähestyä miestä, mutta sanoi vaan, että nyt tekee mieli vaniljapuffelia ja tuoreita mansikoita, koska niitä oli aina mumman kanssa matonpesupäivänä!
Kommentit (10)
Et sentään aseöljyä suihkinut, niinkuin yks tuttu muija aikoinaan. Kuulema oli miehet pörrännet kimpussa.
Pese ensin sillä ja sen jälkeen normishampoolla.
Itse pesen syväpuhdistavalla shampoolla kaksi kertaa hiukset. Sitten hoitoaine.
Varmaan niin voi tehdä, mutta kannattaako niin tehdä ovat eri asioita.
Heh :D Mä teen usein niin kyllä. Ei ole kukaan vissiin haistellut niin tarkkaan eikä saanut mitään takaumia.
Vierailija wrote:
Heh :D Mä teen usein niin kyllä. Ei ole kukaan vissiin haistellut niin tarkkaan eikä saanut mitään takaumia.
Tai sitten kukaan ei ole vain kehdannut sanoa sinulle siitä kuinka haiset.
Vierailija wrote:
Et sentään aseöljyä suihkinut, niinkuin yks tuttu muija aikoinaan. Kuulema oli miehet pörrännet kimpussa.
Olen nähnyt purkin tätä porukoiden siivouskaapissa. Pitäisiköhän testata seuraavan kerran, kun lähtee jonnekin rientoihin?
Mäntysuopa haisee niin pahalle, että sen käyttö pitäisi kokonaan kieltää 🤢
REPS