Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle tai mille ryhmälle pikakahvi kohdennettu?

Vierailija
21.09.2025 |

Pikakahvin merkitys? Sekä kenelle tämä tuote kohdennettu? 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aamuisin kun en viitsi keittää keittimellä vain itselle. Toinen käyttökohde on leivonta satunnaisesti. 

Vierailija
22/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suodatinkahvi maistuu ripulille, ja kyllä, olen maistanut ripulia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella 8h automatka mökille: pikakahvia, pussipuuroa, teetä, tiivistemehua, knorrin snackpot, kuppikuumaa tms,  ja termarissa vettä mukaan. Voi sitten matkalla kukakin valita mitä lämmintä haluaa milläkin tauolla.

Toinen missä pikakahvi oli kätevä oli kun remppasin perikunnan kämppää. Vein sinne kattilan, pahvimukeja ja pikakahvia.

Vierailija
24/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nescafe on kyllä kamalaa. Pirkkakin on parempaa. 

Vierailija
25/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies juo tätä mökillä. Helppo kun vaan keittää veden termariin. Annostelu tosi tärkeää että ei tule liian väkevää. 

Vierailija
26/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kanssa ymmärrä. Aika ja vaiva on käytännössä miltei sama, mutta lopputuloksessa on iso ero. Mutta veikkaan että ihminen joka ostaa perunansa valmiiksi kuorittuina ja jääpalat pakastealtaasta, niin varmaan käyttää myös pikakahvia.

Väärin veikattu. 

Vierailija
27/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Jokaiselle, joka haluaa juoda pikakahvia ja tykkää siitä. Mikä on ongelma?

Vierailija
28/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle kiireiselle perheenäidille joka ei ehdi keittää itselleen aamukahvia, koska pitää huolehtia että lukioikäinen lapsi ehtii kouluun. Vedenkeittimellä suhauttaa nopeasti kupillisen, hän väittää.

Ja jos oikein tulee oikein mega hoppu, voi tehdä kuten Mr. Bean eli annostelee pikakahvijauhetta suoraan suuhun, hörppää kuumaa vettä päälle ja purskuttaa.

Tekeekö se sen?

Ap

Vierailija
29/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon aamuisin kupillisen. Mies lähtee aiemmin ja juo kahvia vasta töissä. Meidän keittimellä ei saa pieniä määriä joten keitän pikakahvia. Kyllä se nopeammin tulee myös. 

Vierailija
30/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, joita suodatinkahvi närästää. Itse jouduin vaihtamaan aamukahvina juomani suodatinkahvin pikakahviin, koska suodatinkahvin parkkihapot alkoivat korventaa tyhjässä mahassa. Omaa tyhmyyttä ehkä, kun en osaa syödä mitään, ennen kuin olen saanut kupillisen kahvia ja herännyt kunnolla. Ja sanon, että jouduin, koska olen aina ollut tumman suodatinkahvin suuri ystävä. Selvittelin pikakahvien eroja ja löysinkin sellaisen, joka maistuu hyvältä. Nyt päivän ensimmäinen kahvikuppini on aina tuota pikakahvia. Päivällä juon joskus suodatinkahviakin.

Vierailija
31/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, mies juo teetä, joten 1 kupin keittäminen aamulla ei kiinnosta. Lisäksi leivonnassa käytän. Kohderyhmäksi ajateltu varmaan sinkut/opiskelijat.

Vierailija
32/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkeilijöiden ja eräjormien suosikki.

Jaa. Mulla on mökillä kahvikone. 

Onko sulla kahvikone mukana jotoksellakin?

Kertoi mökkeilevänsä, ei eräilevänsä.

Vierailija
33/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hommannut kahvinkeitintä kun muutin eron jälkeen. Kätevästi saan aamukahvit hetkessä. Ja sama ruuan jälkeen. Eikä koskaan hävikkiä.

Vierailija
34/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuun pikakahvi vaan on parempaa:)

Vierailija
35/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräälle kiireiselle perheenäidille joka ei ehdi keittää itselleen aamukahvia, koska pitää huolehtia että lukioikäinen lapsi ehtii kouluun. Vedenkeittimellä suhauttaa nopeasti kupillisen, hän väittää.

Ja jos oikein tulee oikein mega hoppu, voi tehdä kuten Mr. Bean eli annostelee pikakahvijauhetta suoraan suuhun, hörppää kuumaa vettä päälle ja purskuttaa.

Tekeekö se sen?

Ap

Tietääkseni ei. Vielä. Tulipahan vaan mieleen kun hän valittaa ruuhkavuosiaan (siis yhden 16-vuotiaan lapsen hoitamista).

Vierailija
36/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minttu Räikkönen juo Nescafeeta pikana. Ehkä Kimikin.

Anna 23.8.2019 :  Minttu ja Kimi vannovat pikakahvin nimeen. Suodatinkahvi on saanut väistyä kokonaan pikakahvin tieltä.

Vierailija
37/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nescafe on kyllä kamalaa. Pirkkakin on parempaa. 

Makuasia.

Vierailija
38/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan kofeiinitonta nopeasti. Änglamarkin tumma decaf on hyvää maidon kanssa.

Vierailija
39/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan kupillisen vettä kahvinkeittimeen, ja yhden lusikallisen kahvia suodattimeen. Valmista nopeammin mitä veden keittämisellä.

Vierailija
40/58 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pikakahvin mausta, siinä on tietynlainen pehmeys joka suodatinkahvista puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä