Nainen, jos käyt treffeillä todella mielenkiintoisen miehen kanssa, niin haluatko seksiä jo ensimmäisellä tapaamisella?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinäkin on, jos kysytään naisilta niin puolet vastauksista on miehiltä? Onko tyttömäinen olo?
No kun miestissit aristaa ja on itkuinen olo.
Sellaiset miesvihat sieltä. Hanki apua.
Vierailija kirjoitti:
Lapin hiihtolomilla kummasti on naisiltakin moraali joustanut.Se mikä täällä tapahtuu, tänne jää on mielipide.
Tässähän puhutaankin ihan eri asiasta. Eikä seksin aloitus potentiaalisen kumppanin kanssa liity moraaliin millään tavalla. Onko sinulle seksi paha ja moraalisesti arveluttava asia?
Vähintään 800 kertaa haluan tavata ennen koitusta
Sitten kun alkaa olla vahva tunneside. Sehän tulee vain seuran tuttuuden kautta, että suht paljon on pitänyt viettää aikaa yhdessä.
Puolesta vuodesta vuoteen.
Harrastan van varmoja suhteita. Onnistunutkin löytämään miehiä, jotka ei painosta tai ruikuta. Monia hyviä suhteita ollut. Myös seksin aloittamisen jälkeen ovat jääneet kuvioihin useammaksi vuodeksi.
3-8 vuotta on parisuhteitteni kierto ollut. Sitten mä kyllästyn.
N53
On ainakin vaikea kuvitella, että mies voisi niin mielenkiintoinen olla, että menisin sänkyyn ensimmäisellä tapaamisella. Mielenkiintoista tärkeämpää minulle on turvallisuus ja luotettavuus, eikä sellaiset tunteet synny ensitapaamisella.
Olen jo oppinut, että vain, jos haluaa, että mies pitää helppona ja ghostaa niin voi mennä sänkyyn ekoilla treffeillä. Tai, jos eo itse muuta halua. Harmi, koska pidän itse toiminnosta kovin.