Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilisään korotus!

11.04.2007 |

Käykääpä allekirjoittamassa adressi osoitteessa:

http://www.adressit.com/lapsilisaankorotus

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaisin tuon adressin ja jäin miettimään, että kuuluuko lapsilisän kattaa kaikki lapsesta koituvat kulut?

Vierailija
2/8 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adressin sanavalintaa ei varmaan ole mietitty ihan loppuun saakka. Ei kai kukaan ole tosissaan sitä mieltä, että lapsilisän pitäisi kattaa kaikki lapsesta koituvat kulut tai edes valtaosa siitä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti aihe saa keskustelua aikaiseksi! :)

Mun mielestä lapsilisän suuruus pitäisi katsoa vanhempien tulojen mukaan.

Eli pienituloisille tulisikin mielestäni korottaa lapsilisää, mutta suurituloisille riittää kyllä hyvin tuo 100 euroa ekasta jne.

Kaikille lapsilisä mielestäni kuuluu, mutta korotukset tulisi tehdä jollakin muulla tavalla, kuin tuossa adressissa mainittu.

Minä en myöskään ole sitä mieltä, että lapsilisän tulisi kattaa kaikki lapsista koituvat kulut. Mistähän ne kaikki rahat revittäisiin??

OP

Vierailija
4/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä, lapsilisän pitäisi olla suhteessa vanhempien tuloihin.

Vierailija
5/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me veronmaksajat se maksetaan, ei ne rahat ilmasta tule. Keneltä otetaan pois? Itse olen kyllä aika kiitollinen tuosta sadasta eurostakin, mielestäni sillä saa todella paljon, jos vaikka miettii ihan ruokaa... Olen myös sitä mieltä että pitäisi olla jonkinlainen valinnanvapaus siinä miten omat veroäyrit käytetään (tyyliin prosentuaalisesti lapsiperheet, terveydenhuolto, työttömät jne.), näin pystyttäisiin määrittämään mitä kansa on kiinnostunut " sponsoroimaan" . Itse esim. asettaisin lapsiperheet selvästi työttömien edelle...

Vierailija
6/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän porrastetun lapsilisän tarpeen, mutta keskituloinen väliinputoaja saattaa olla ihmeissään kun maksaa kamalia veroja, mutta ei hyödy niistä mitään kun taas pienituloinen maksaa suhteellisesti sekä määrällisesti vähemmän ja saa valtiolta enemmän.

Yhdyn siihen, että lapsiperheitä tulisi tukea kokonaisvaltaisesti enemmän. Esimerkiksi minimipäiväraha on naurettava, äitihän on töissä ja silti työtön saa enemmän.

Vierailija
7/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vain haluaisin tietää, millä ihmeellä korotukset kustannettaisiin...

Vierailija
8/8 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se allekirjoittaa, ken haluaa. Kyllä niitä maksamiamme verorahoja käytetään paljon " turhempiinkin" asioihin, joten mielestäni kannattaa antaa äänensä sen asian puolesta, minkä kokee itse tärkeäksi.