Kertokaa tyhmälle miten bideesuihkun jälkeen pitäisi saada paikat kuivattua :D
Olen tottunut vain pyyhkimään. Kuunvaihteessa muutin asuntoon missä on ihan käsisuihku mutta en tajua miten sitä haluaa käyttää ellei halua märkää peffaa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperi. Ei hajoa perseeseen. Revit sen käytön jälkeen kunnon palaisiksi, niin voi vetää vessasta alas.
Ei voi. Talouspaperi ei hajoa, vaan aiheuttaa tukoksia, vaikka kuinka sitä repisit.
Pitäisi olla sellainen pönttö mistä saa valita minkälaisen pesun ja kuivauksen haluaa.
Vessapaperilla taputtelemalla. Ei mitään persepyyhkeitä, hyi. Harjoittelemalla opit tähtäämään niin etteivät koko pakarat ole märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperi. Ei hajoa perseeseen. Revit sen käytön jälkeen kunnon palaisiksi, niin voi vetää vessasta alas.
Typerys. Ei se sun repiminen mitään auta.
Talouspaperia ei saa laittaa wc-pönttöön, koska se ei hajoa vedessä samalla tavalla kuin wc-paperi ja voi aiheuttaa vakavia tukoksia viemäriputkistoon ja vahingoittaa jätevesijärjestelmää.
Mulla on tähän tarkoitukseen perspyyhe. Pesen sen kerran viikossa muun pyykin mukana. En viitsi tuhlata vessapaperia ja se hajoa helposti. Jos olen kylässä ja pesen takapuolen niin silloin kuivaan WC-paperilla.
Se on muuten totta ettei käsisuihkua tarvitse käyttää joka kerta. Vesipesu puhdistaa pyyhkimistä paljon paremmin.
Käytän bideetä ell peppupuhelinta vain aamuin illoin, kakalla käynnin jälkeen ja kuukautisten aikana kuukupin tyhjentämisen jälkeen. Eli ei jokaisen pissillä käynnin jälkeen minusta tartte pestä.
En kanssa ymmärrä tuota käsisuihkun ideaa. Tarvitaan paperin lisäksi pyyhe ja silti pytty ja lattia roiskeessa. Siivotaan nuo käynnin jälkeen, vaikka kätevämpää olisi pyyhkiä tavan paperiin. En itse jää millään tapaa likaiseksi.
Asun etelässä ja vesipesu mielletään arabikulttuuriin. Paperi on kallista.
Vierailija kirjoitti:
En kanssa ymmärrä tuota käsisuihkun ideaa. Tarvitaan paperin lisäksi pyyhe ja silti pytty ja lattia roiskeessa. Siivotaan nuo käynnin jälkeen, vaikka kätevämpää olisi pyyhkiä tavan paperiin. En itse jää millään tapaa likaiseksi.
Kyllä vesipesu jättää puhtaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos saat kakkaa kädelle vaikka vaipanvaihdon yhteydessä, niin pesetkö kädet vai pyyhitkö vain paperilla?
Lääkärin ohje: alapääpesu max aamuin illoin. Liiallinen pesu vahingoittaa hyvää bakteerikantaa, joka suojaa alapäätä mm. virtsatulehduksilta. Ei koskaan saippualla.
Itse kuivaan pieniin froteepyyhkeisiib, illalla toiselle puolelle, aamulla toiselle ja sitten pesuun 60 astetta. Näitä pikku pyyhkeitä minulla on kymmenkunta.
Pyyhe jonka ripustat aina koukkuun "vieras".