Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söit aamupalaksi?

Vierailija
20.09.2025 |

Mulla suodatinkahvi kauramaidolla, vihersmoothie, appelsiinimehua ja täytetty sämpylä.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, rahka ja 2 leipäpalaa kuten aina.

Vierailija
62/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä syönyt mitään. Olen juonut ison kupin kahvia maidolla, ja keittimessä on vielä toinen kupillinen.

Arkisin syön kyllä reippaasti puuroni niinkuin kunnon kansalainen, mutta viikonloppuisin melkein paastoan. Tai ainakin kevennän arjesta tosi paljon. Minulla on pakkasessa erilaisia kasviskeittoja, joita lämmitän kun siltä tuntuu ja täydennän kananmunalla (keitetty tai mikrotettu) tai raejuustolla.

Masennus? jos ei edes syödä tee mieli :(

Itse asiassa kerrankin elämässä on nyt ollut pitkään hyvä vaihe! Itsellä masennus aiheutti enemmän sitä, että syömisessä ei ollut mitään säännöllisyyttä vaan napostelua ja laiduntamista pitkin päivää. Vääriä ruokia myös - sellaisia, joista ei saanut mitään ravintoaineita ja siksi keho oli jatkuvasti tyytymätön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munakas ja kahvia

Noilla viljoilla ja leivillä tilttaatte pian eli alkavat vain väsyttää.

Ja miten olet tuohon johtopäätökseen tullut?

Hiilihydraatit väsyttää. Eivät kuulu aamiaiseen vaan iltaan.

Olisiko sinulla jokin sokeritauti?

Vierailija
64/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurttia, kahvia.

Vierailija
65/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen Tropical kefiiriä ja toinen vettä, maitokahvi kauramaidolla, Ullan Pakari ruispalan (toisen puolikkaan päällä kevytjuustosiivu ja kalkkunaleike, toisen paistettu kananmuna ja kalkkunaleike, molemmissa tomaattisiivuja).

Vierailija
66/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 dl punaherukoita, 2 dl rahkajugurttia, tiraus juoksevaa hunajaa päälle, 100% kauraleipä, päällä 15% Polar juustoa pari siivua ja kurkkua ja tomaattia paljon. Puoli pannua maitokahvia. 

Vierailija
67/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä syönyt mitään. Olen juonut ison kupin kahvia maidolla, ja keittimessä on vielä toinen kupillinen.

Arkisin syön kyllä reippaasti puuroni niinkuin kunnon kansalainen, mutta viikonloppuisin melkein paastoan. Tai ainakin kevennän arjesta tosi paljon. Minulla on pakkasessa erilaisia kasviskeittoja, joita lämmitän kun siltä tuntuu ja täydennän kananmunalla (keitetty tai mikrotettu) tai raejuustolla.

Masennus? jos ei edes syödä tee mieli :(

Itse asiassa kerrankin elämässä on nyt ollut pitkään hyvä vaihe! Itsellä masennus aiheutti enemmän sitä, että syömisessä ei ollut mitään säännöllisyyttä vaan napostelua ja laiduntamista pitkin päivää. Vääriä ruokia myös - sellaisia, joista ei saanut mitään ravintoaineita ja siksi keho oli jatkuvasti tyytymätön. 

Tai sitten voisi vaan syödä terveellisesti. Onko pelkkä kahvi muka jonkun mielestä terveellistä? Ettän sinä saa yhtään energiaa kun et syö.

Vierailija
68/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahani uskoo siihen, etyä aamiainen on päivän tärkein ateria. Voin siis heti herättyänikin syödä vaikka lihapullia, hernekeittoa, kokonaisen pizzan tai puolikkaan hevosen. Aamupuoleen syön tuhdisti, ihan mitä mahani vain haluaa. Tänään se halusi mikroruuan eli kana limoncello risottoa. Kahvia en juo lainkaan vaan teetä maidolla. 

Vierailija
69/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia kauramaidolla, karjalanpiirakka jonka päällä kinkkua ja paprikaa, näkkileipä jonka päällä juustoa sekä iso luumu. Ja lasillinen vettä.

Vierailija
70/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Celsius energiajuoma, kauraleipää juustolla, leikkeleellä, avokadolla ja tomaatilla, yksi porkkana, pala tummaa suklaata.

Vierailija
71/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ohut ruisherkku, tonnikalaa, kananmuna, kurkku, ananasmurska, kahvia. 

Vierailija
72/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kahvi ja banaani

Vierailija
73/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää riisipuuroa sokerilla ja kanelilla. Appelsiinituoremehua. Kuppi JuhlaMokkaa sinisellä maidolla. 

Vierailija
74/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä pientä lettua, päällä mustikoita, maustamatonta jogurttia ja hunajaa. Iso kuppi kahvia. 

Lauantaina tämmöinen herkkuaamiainen, arkena sitten enempi mennään juustosämpylälinjalla.

Vierailija
75/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimää ja 2 rennietä

Vierailija
76/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahani uskoo siihen, etyä aamiainen on päivän tärkein ateria. Voin siis heti herättyänikin syödä vaikka lihapullia, hernekeittoa, kokonaisen pizzan tai puolikkaan hevosen. Aamupuoleen syön tuhdisti, ihan mitä mahani vain haluaa. Tänään se halusi mikroruuan eli kana limoncello risottoa. Kahvia en juo lainkaan vaan teetä maidolla. 

Mikä kenelläkin toimii. Itse en pysty aamulla 4.45 saamaan mitään alas. Lähden tyhjällä mahalla töihin ja syön vasta muutaman tunnin kuluttua heräämisestä.

Vierailija
77/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tylsä 2 voilla voideltuun reissumies palaa joissa molemmissa 2 viipaletta gouda juustoa. Mustaa kahvia, vettä, pari kourallista jellymakeisia ja appelsiini. Syön liivatekarkkeja kollageenin vuoksi jonka uskon pitävän naaman nuorekkaana. Katotaan auttaako...

Vierailija
78/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa

Vierailija
79/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tee niin vahvaa kahvia, että söisin sitä. 🤔 Mutta kyllä juon kahvia. Se on eka asia vessareissun jälkeen, mitä teen aamulla.

Vasta parin tunnin sisällä kahvista syön aamupalaleivät. Yleensä aina ne samanlaiset tylsät juustokinkkuleivät.

Vierailija
80/81 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Englannissa syödään tunnetusti lämmin, paistettu, rasvainen aamupala makkaroineen, munineen ym. Myös Japanissa on aamupala lämmin, lounaan näköinen ateria, joka sisältää riisiä ym.

Jostain kumman syystä täällä kylmässä pohjolassa suomalaisten mielestä oikea aamupala on joku kevyt ja kylmä juttu, kuten hedelmä, marja, mysli, jugurtti tai leipä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi