Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimissa olevat, käytättekö sormuksia?

Vierailija
21.03.2026 |

Itse tiedän muutaman naimissa olevan parin, jotka eivät käytä sormuksia, koska korut eivät ole heidän juttunsa. Jotkut taas pitää tätä outona.

Joten, käytättekö sormuksia? Ja mitä mieltä olette, jos jotkut eivät käytä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Vanhempani eivät koskaan käyttäneet. Isompiin juhliin saattoivat laittaa.

Vierailija
2/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sormuksia. Mies ei voi töiden takia pitää ja itseäni se vain häiritsi sormessa kun en ole koruihmisiä ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimissa yli 25 vuotta, eikä sormukset enää mahdu kummallekaan, joten vastaus on ei.

Vierailija
4/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona alkoi,otin sormukset pois. Takas en ole laittanut,kun muutenkaan töissä ei saa olla koruja,niin ei tule pidettyä sormusta vaan kotona.

Vierailija
5/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oura sormessa, ei muuta.

Vierailija
6/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme edes omista sormuksia, kumpikaan ei työn eikä harrastusten takia niitä voinut käyttää, joten mitä ne jossakin kaapinperällä olisi toimittaneet.

41v naimisissa olleet

Vierailija
7/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän, mieheni ei. Itsekään en käytä alkuperäistä sormusta, sillä olen allergisoitunut naimisiinmenon jälkeen kullalle. Mutta minulla on kaksi (mieheltä lahjaksi saatua) hopeista sormusta, joita käytän fiiliksen mukaan.

Vierailija
8/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kun olen ihmisten ilmoilla. En aina kotona enkä koskaan mökillä. Siellä otan kellon ja sormuksen pois.

Vierailija
9/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole, mies ei osannut käyttää ja omani jäi pois raskauden aikaan kun sormet turposivat enkä laittanut uudestaan sormeen. Naimisissa n 25v.

Vierailija
10/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tuntuu, että tiedän enemmän ihmisiä, jotka ei käytä kuin niitä jotka käyttää. Hyvä ystävä meni juuri naimisiin eivätkä he edes hankkineet sormuksia. 

Vierailija
11/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole, mies ei osannut käyttää ja omani jäi pois raskauden aikaan kun sormet turposivat enkä laittanut uudestaan sormeen. Naimisissa n 25v.

Meilläkin mies koki sen sormuksen tunteen sormessa epämukavaksi eikä oikein tottunut. Samasta syystä ei käytä kelloakaan kuin juostessa ja toista kelloa siistimmissä tilaisuuksissa. 

Vierailija
12/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä tarvitse käyttää, jos ei halua. Itse käyttäisin.

Vierailija
13/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidämme yleensä. Joissain hommissa on parempi ottaa pois.

Vierailija
14/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajilla näkyy sormuksia ja ällöttävää se lika mikä siellä muhii. Ei todellakaan hygieenistä!!!

Vierailija
15/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kihla- ja vihkisormukset, mutta en käytä kumpaakaan. Eivät ole kumpikaan enää mitenkään minun tyylisiä. Miehelläkin sormus on siellä minun korurasiassa. Mutta käytän kyllä sormusta vasemmassa nimettömässä. Mies on ostanut useampana hääpäivänä uuden sormuksen ihan vaan vaihtelun vuoksi. Niitä sitten käytän vähän vaatteiden ja tilaisuuden mukaan. 

Vierailija
16/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajilla näkyy sormuksia ja ällöttävää se lika mikä siellä muhii. Ei todellakaan hygieenistä!!!

Hoitotyössä sormusta ei saisi ohjeiden mukaan käyttää. Ei myöskään muita koruja. Yhdeltä hoitajalta repesi korvalehti pahasti, kun potilas tarrasi korvarenkaaseen kiinni.

Vierailija
17/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leski, mutta käytän edelleen

Vierailija
18/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen leski, mutta käytän edelleen

Itsekin varmasti tällaisessa tilanteessa käyttäisin, vaikka en olisi muuten paljoa käyttänyt.

Vierailija
19/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus ollut sormessa 33v ja vihkisormus pian 26v.

N49

Vierailija
20/58 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai käytämme, olemme ostaneet yhdet uudetkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän