Onko teistä kirjoitettu omakantaan ihan päättömiä tekstejä?
Mulla lukee esim. että en osaa vieläkään päättää omista asioistani. En tiedä mistä tuo päätelmä on revitty.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kirjotettu "28 vuotias asiallinen tyttö". Nauroin tuolle pitkään ja joku toinenkin lääkärs naurahti sille. Näytän ikäistäni nuoremmalta niin varmaan sen takia :D
Tuo " asiallinen" lukee kaikilla.
Lähinnä vakavia virheitä, vääriä lääkkeitä, diagnooseja häviää ja olen parantunut mm; lihassairaudesta.
Löysin tällaisen diagnoosin tiedoistani:
Kaularangan spondyloosi ilman selkäytimen tai hermojuurten sairautta.
Minulta ei ole todellakaan ikinä tutkittu mitään tällaiseen viittaavaa, tämä diagnoosi oli vain ilmaantunut tietoihini jostain.
Toinen diagnoosi oli: Päänsärky. Yritin uusia lääkereseptin joka ei liittynyt millään tavalla päänsärkyyn eikä minulla edes ole usein päänsärkyä. En myöskään ota yhteyttä terveydenhuoltoon päänsäryn takia 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kirjotettu "28 vuotias asiallinen tyttö". Nauroin tuolle pitkään ja joku toinenkin lääkärs naurahti sille. Näytän ikäistäni nuoremmalta niin varmaan sen takia :D
28-vuotias nainen ei ole mikään tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28-vuotias nainen ei ole mikään tyttö.
Jos on tyttömäinen? Minulle on kirjattu nelikymppisenä, että olen asiallinen nuori nainen. Nuoruus on toki sekin suhteellista.
Erehdyin valittamaan joskus ahdistusta ja hämmästyin, kun (yleis)lääkäri oli yltynyt spekuloimaan, onko ahdistukseni laadultaan psykoottista. Ei jäänyt kovin miellyttävä kuva ko. lääkäristä. En enää ikinä aio puhua mistään mielenterveyteen viittaavastakaan terveydenhuollossa.
"Asiallinen 9-vuotiaan lapsen yksityinen lähihoitaja".
No sinällään joo. Olen lähihoitaja. Töissä yksityisellä ja yksinhuoltaja lapselle, ei uutta kumppania eikä lapsen isä juurikaan auta 500km päästä. Lapsi on siis normaali enkä ole omaishoitaja tms.
Ulkomaalainen lääkäri ja tässä ilmeisesti tiivistetty kaikki yhteen lauseeseen vähän erikoisesti. Nauratti ja naurattaa edelleen.