Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kirjoitettu omakantaan ihan päättömiä tekstejä?

Vierailija
19.09.2025 |

Mulla lukee esim. että en osaa vieläkään päättää omista asioistani. En tiedä mistä tuo päätelmä on revitty.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri oli kirjannut merkinnän ulostejäämistä häpyhuulissa vaikkei sanonut vastaanotolla asiasta minulle mitään

Vierailija
2/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri oli kirjannut merkinnän ulostejäämistä häpyhuulissa vaikkei sanonut vastaanotolla asiasta minulle mitään

Hyi saatana 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Olin muka käynyt lapseni kanssa lääkärissä. No lasta mulla ei ole enkä ollut käynyt edes missään, joten aika outo merkintä.

Vierailija
4/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on. Olin muka käynyt lapseni kanssa lääkärissä. No lasta mulla ei ole enkä ollut käynyt edes missään, joten aika outo merkintä.

Jos oletkin vaan psykoottinen etkä muista lapsiasi?

Ap

Vierailija
5/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kirjotettu "28 vuotias asiallinen tyttö". Nauroin tuolle pitkään ja joku toinenkin lääkärs naurahti sille. Näytän ikäistäni nuoremmalta niin varmaan sen takia :D

Vierailija
6/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas tuli vastaanotolle ilman päätä, selityksessä ei ollut päätä eikä häntää. 

Hoito päätetään tähän.

Vierailija
7/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en ihan usko. Jonkun muun henkilön käynti oli vahingossa kirjotettu mun tietoihin.

Vierailija
8/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No en ihan usko. Jonkun muun henkilön käynti oli vahingossa kirjotettu mun tietoihin.

Lääkärin mielestä on todennäköisempää, että olet itse väärässä ja päästäsi sekaisin.

Ap

Vierailija
9/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitä kiinnostaa, mitä muut teistä ajattelee? Eikö teillä ole lainkaan itsetuntoa? Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä joku kirjoittaa jonnekin omakantaan.

Vierailija
10/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jota ei kiinnosta yhtään mitä musta on kirjotettu enkä ole ikinä lukenut niitä tekstejä? En voi olla.

Vierailija
11/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja masentunut. Lääkäri kirjoitti, että olen hidas. Ei ainakaan piristänyt oloa.

Vierailija
12/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki siellä on niin kuin on tapahtunut. 

Vierailija
13/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teitä kiinnostaa, mitä muut teistä ajattelee? Eikö teillä ole lainkaan itsetuntoa? Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä joku kirjoittaa jonnekin omakantaan.

Sillä on yllättävän paljon merkitystä hoitoon jatkossa. Minkälainen mielikuva sulle tulee ihmisestä, joka ei osaa keski-ikäisenäkään päättää omista asioistaan?

Ap

Vierailija
14/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantatietojeni mukaan minulla on ollut runsaasti silmätulehduksia ja nielurisat poistettiin huhtikuussa. Aika outo leikkaus, kun en muista moisessa olleeni ja leikkausajankohtana olin lomalla Berliinissä. Sen sijaan tiedoissani ei ole mitään merkintää nilkkamurtumasta, jota yritin ensin hoidattaa julkisella, mutta sieltä ilmoitettiin, että ei ole tarvetta muuhun kuin Buranaan. Yksityisellä kuvaus ja kipsi.

Vierailija
15/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oli kirjoitettu: Lopettanut lääkityksen (ei ma- vaan fyysinen). Erehdyin sanomaan, etten ihan joka aamu ole muistanut ottaa. (siis: pitää ensin syödä jotain, sitten odottaa n. puoli tuntia, sitten lääke, ei saa käydä pitkälleen. Lääke tekee vähän niinkuin huimauksen. Kauppaan lähtö ja jätin sen lääkkeen ottamatta, enkä muistanut ottaa sitä myöhemminkään).

Se "puoliintumisaika" on 24 (vai 12?) tuntia (kerran päivässä otettava), ei se nyt haittaa, jos se joskus unohtuu, kunhan vaan ei ota sitten tupla-annosta (se suurempi paha).

Vierailija
16/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jota ei kiinnosta yhtään mitä musta on kirjotettu enkä ole ikinä lukenut niitä tekstejä? En voi olla.

Täällä toinen, ei kiinnosta pätkääkään. Ja mulla on valitettavasti paljon sairauksia, joten tulee käytyä usein. 

Vierailija
17/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen, ei kiinnosta pätkääkään. Ja mulla on valitettavasti paljon sairauksia, joten tulee käytyä usein. 

Kiitos tästä, en ole yksin!

Vierailija
18/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin leikkauksessa eräässä suuressa sairaalassa. Vastaanottohoitaja kyseli kysymyksiä leikkausyksikössä mutta ei kuunnellut vastauksiani. Laittoi mitä itse keksi sinne tietoihin sitten, sanoin leikkaavalle lääkärille että esitiedot ovat puutaheinää. Lääkäri uskoi koska olen itse alalla ja hänelle tuttu :D

Vierailija
19/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitohenkilökunta sua hoitaessaan näkee nuo ja niitä vääriä tekstejä on muuten aikaa vievää saada pois sieltä. Mun miehelle oli laitettu että tupakoi. Hän ei tupakoi ja se hemmetin teksti oli siellä vuosia vaikka aina vakuutettiin että se poistetaan. Mitä luulet miten tieto potilaan tupakoimisesta vaikuttaa hoitoon? Joka kerta kun kävi lääkärillä sai vakuutella ettei tosiaankaan polta. Hän sai vuosia sitten aivoinfarktin, joten joutui käymään paljon. 

Vierailija
20/57 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään niitä lukenut aiemmin, mutta nyt kun joudun asioimaan taas terveyskeskuksessa (n. 2 krt vuodessa), niin aloin ihmetellä miksi jokaista ongelmaa epäillään ensisijaisesti mielenterveyden ongelmaksi. Ja todennäköinen syy selvisi omakannan kirjauksista.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä