Tähän on nyt tultu. Ei riitä rahat enää edes vaatteisiin.
Kaikki raha menee asumiseen ja ruokaan eikä riitä rahat enää vaatteisiin, saati sitten mihinkään muuhun. Syystakki puuttuu, farkutkin pitäisi löytää. Toria ja kirppareita koluttu. Kulahtaneita rättejä järkyttäviin hintoihin, esim. haalistuneet kuluneet h&m farkut 25€, ei kiitos. No, täytyy yrittää selvitä ilman takkia. Ainoat farkut kylläkin vielä ehjät mutta eivät kauaa.
Ja kyllä, käyn töissä mutta palkka pieni. Työttömyyden jälkeen palkka tippui 500€/kk.
Kommentit (90)
käytä viimesyksyn takkia tai sitä 10v vanhaa syystakkia. ei niitä vaatteita kuulu joka vuosi ostaa
No sulla on sitten todella kallis asunto tai todella pieni palkka.
Vierailija kirjoitti:
käytä viimesyksyn takkia tai sitä 10v vanhaa syystakkia. ei niitä vaatteita kuulu joka vuosi ostaa
Käyttäisin jos olisi, mutta edellinen rikki/korjauskeövoton.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Jos olet nainen, niin minulla on hyviä vaatteita antaa 36-38 kokoiselle.
Koko 46-48, XXL. Kiitos kumminkin.
Syksyllä pärjää hyvin jollain hupparilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Jos olet nainen, niin minulla on hyviä vaatteita antaa 36-38 kokoiselle.
Vähennä syömistä, niin jää rahaa vaatteisiinkin.
Suomessa on maailman kovin verotus.
Kulutustavara on hinnoiteltu maailmanmarkkinoille joilla kuluttajilla on 15 % parempi ostovoima.
Vaatteita saa eurolla tai jopa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Uffin euron päivät.
Lähin uffi on 200km päässä
Vierailija kirjoitti:
Vaatteita saa eurolla tai jopa ilmaiseksi.
Luuletko että kukaan antaa ilmaiseksi käyttökelpoisia vaatteita
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman kovin verotus.
Kulutustavara on hinnoiteltu maailmanmarkkinoille joilla kuluttajilla on 15 % parempi ostovoima.
Suomi tulee Euroopan kuluttajahintaindeksissä heti Sveitsin ja Norjan jälkeen. Siksi Norjassa ja Sveitsissä ei hintataso suomalaisesta tunnu korkealta.
Vierailija kirjoitti:
No sulla on sitten todella kallis asunto tai todella pieni palkka.
Ihan normielämää pienipalkkaiselle yksineläjälle. Kaikki rahat menee ruokaan, asuntoon/sähköön ja autoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vähennä syömistä, niin jää rahaa vaatteisiinkin.
Luuletko että muutaman euron säästöllä mitään hankkii , älä ole tyhmä
Ostin Prismasta syystakin alesta 25 euroa. Farkut olisi saanut kympillä, mutta en mahtunut niihin.
Noihin säästää ihan vaikka syömällä kaurapuuroa.
Ostin Prismasta syystakin alesta 25 euroa. Farkut olisi saanut kympillä, mutta en mahtunut niihin.
Noihin säästää ihan vaikka syömällä kaurapuuroa.
Ostin Tokmannilta kevyt toppatakin alle 30 eurolla.