Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän on nyt tultu. Ei riitä rahat enää edes vaatteisiin.

Vierailija
19.09.2025 |

Kaikki raha menee asumiseen ja ruokaan eikä riitä rahat enää vaatteisiin, saati sitten mihinkään muuhun. Syystakki puuttuu, farkutkin pitäisi löytää. Toria ja kirppareita koluttu. Kulahtaneita rättejä järkyttäviin hintoihin, esim. haalistuneet kuluneet h&m farkut 25€, ei kiitos. No, täytyy yrittää selvitä ilman takkia. Ainoat farkut kylläkin vielä ehjät mutta eivät kauaa. 

Ja kyllä, käyn töissä mutta palkka pieni. Työttömyyden jälkeen palkka tippui 500€/kk. 

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edelleenkään suomalaisille ei käy, että meillä olisi oma valuutta tai vähintäänkin rinnakkaisvaluutta.

Ruotsi on EUssa mutta heillä on oma valuutta.

Ruotsin talous kasvaa ja heillä menee hyvin.

Tosi on.

EU hajoaa viimeistään reilussa vuosikymmenessä. Jos Suomi eroaisi siitä heti ja itsenäistyisi uudelleen saisimme vahinkoja minimoitua.

Luuletteko että Suomen Pelle Hermanni johtajat mitään uskalla tehdä? Eihän ne uskalla esim. äänestää Palestiinasta. 

Vierailija
82/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tienaan myös vähän (1900 e/kk) ja rahaa jää vaatteisiin tms ylimääräiseen 400 e/kk. Vuokra+pakolliset laskut 600, ruoka 400, säästöön 500 ja loput 400 tuhlaan miten huvittaa, useinmiten juuri vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. hätä keinot keksii!

Kaksi vuosikymmentä sitten hain itselleni melkein kaiken kirppiksiltä ja kotiinkin löysin mm. vanhoja kunnon lakanoita käsinvirkattuine pitseineen. Pitsit eivät kyllä kestäneet kovin monta konepesua, mutta lakanakangas hyvä. Asuntolaina oli hoidettava ja halusin lapselleni vain parasta, harrastuksineen.

Selvisin, toki molemmat isovanhemmat olivat arvokkaana tukena :D

Vierailija
84/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä tienaan myös vähän (1900 e/kk) ja rahaa jää vaatteisiin tms ylimääräiseen 400 e/kk. Vuokra+pakolliset laskut 600, ruoka 400, säästöön 500 ja loput 400 tuhlaan miten huvittaa, useinmiten juuri vaatteisiin.

Tulit sitte tänne leuhkimaan?

Vierailija
85/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaanhan sulla jää 900 e koska itse valitset laittaa tuon verran säästöön..

Vierailija
86/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellpy:stä löytyy halvalla vaatteet. Pitää vaan tarkkaan katsoa kuvat ja kuvaukset. Kunnon pesu ja ovat siistejä vaatteita. Sieltä löytyy merkkifarkuista morsiuspukuun kaikkea ja ensimmäiset toimituskulut ovat ilmaiset, niin kuin joku jo aiemmin kirjoittikin.

Vierailija
87/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auts, nyt tuntui pisto jossain, koska ostin juuri 175€ kengät ja toiset 50€ tropiikkimatkalle.

Mä ostin Sellpystä hyväkuntoiset 240 euron kengät 60 eurolla.

Vierailija
88/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tienaat kyllä aika vähän, mutta ei sulla ole pulaa rahasta jos säästöön jää 500. Mieti heitä  joilla häthätää raha riittää pakollisiin kuluihin. 

Vierailija
89/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellpy:stä löytyy halvalla vaatteet. Pitää vaan tarkkaan katsoa kuvat ja kuvaukset. Kunnon pesu ja ovat siistejä vaatteita. Sieltä löytyy merkkifarkuista morsiuspukuun kaikkea ja ensimmäiset toimituskulut ovat ilmaiset, niin kuin joku jo aiemmin kirjoittikin.

Kannattaa todellakin katsoa tarkkaan kuvat, eikä kannata ottaa yhtään sellasta vaatetta missä on irrotettu kokolappu. He mittaavat pluskoonkin vaatteet aivan samoilla mittataulukoilla kuin normikoonkin.

Vierailija
90/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?  Jos olet nainen, niin minulla on hyviä vaatteita antaa 36-38 kokoiselle. 

Koko 46-48, XXL. Kiitos kumminkin. 

Kannattaa laihduttaa, löytyy paremmin edullisia vaatteita. Ja kun syö vähemmän, ruokaan menee vähemmän rahaa.

T. M55 

Vierailija
91/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kaikki farkkuni ostanut kaupasta. Yhdetkin muistan et makso 12e. Talvitakin ostin kaupasta 12e. Tokmanni ja Prisma.

Eivät oo hyvännäköisiä. 

Vierailija
92/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa. 

Vierailija
93/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?  Jos olet nainen, niin minulla on hyviä vaatteita antaa 36-38 kokoiselle. 

Koko 46-48, XXL. Kiitos kumminkin. 

Vähennä syömistä, niin jää rahaa vaatteisiinkin.

Luuletko että muutaman euron säästöllä mitään hankkii , älä ole tyhmä

Sen muutaman euron kun säästää joka kk, niin on sitten pesämuna siihen takkiin. Syystakkeja saa parilla kympillä tarjouksista. 

En osaa kuvitella millaisia mahtavat olla laadultaan.

Vierailija
94/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kulkenut samassa toppatakissa vuosia. Ostin sen kirpputorilta 10e. 5-6 vuotta sitten. Kengillä kävelen kunnes kantapää tulee läpi. Housuja niin kauan kunnes ratkeavat. Jne semmoista se elämä on. Mutta en ole katkera

Vierailija
95/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole varaa, kun ostaa laadukasta ainoana esteenä on hinta.

Vierailija
96/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprixilla on hyvin edullisia vaatteita ja kenkiä naisten vaatekokoon 56 asti. Nytkin siellä on 10% ale kaikesta ja ilmaiset toimituskulut yli 49 euron tilaukselle. Suosituimmat koot menevät äkkiä, ei kannata jäädä miettimään kovin pitkäksi aikaa jos löytää jotain itselleen sopivaa.

www.bonprix.fi

Vierailija
97/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bonprixilla on hyvin edullisia vaatteita ja kenkiä naisten vaatekokoon 56 asti. Nytkin siellä on 10% ale kaikesta ja ilmaiset toimituskulut yli 49 euron tilaukselle. Suosituimmat koot menevät äkkiä, ei kannata jäädä miettimään kovin pitkäksi aikaa jos löytää jotain itselleen sopivaa.

www.bonprix.fi

Eikös toinen tällänen kauppa ole tää ullapopken? Zizzi tietty myös . Alessa kun on niin aivan hyvään hintaan saa fiksuja ja nuorekkaitakin vaatteita.

Vierailija
98/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ala seurustelee jonkun kiltin miehen kanssa ja sitten vuokra ja kulusi puolittuu koska kiltti mies maksaa puolet vuokrasta niin säästät rahaa.

Vierailija
99/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uffin euron päivät. 

Lähin uffi on 200km päässä

Eikä ole euron päivillä näkynyt kokoja 44-46.  

Vierailija
100/103 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin syys takin itse prismasta. Sain sen 36.50 eurolla ja se oli 60% alennuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä