Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka juovat alkoholia arkipäivinäkin?
Täälläkin on joku krapulaketju, onko tämä totta?
Kommentit (43)
Minä ainakin olen juonut useana perjantaina, arkipäivähän sekin on.
Oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat töissä lauantaina ja sunnuntaina. Vapaapäivät viikolla.
Uskomatonta, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen juonut useana perjantaina, arkipäivähän sekin on.
Niin ja lauantaikin on arkipäivä. Eikä juomiseen mitään syytä tarvi. Aina voi ottaa jos siltä tuntuu.
Ryyppään kaikki arkipäivät ja viikonloppuna vähän pidän taukoa. Sitten maanantaina on taas hyvä jatkaa.
Mä join joskus silloin kun olin vuorotöissä. Ei ollut useinkaan viikonloppuisin vapaata. Käytiin sitten viikolla työkavereiden kanssa päiväristeilyllä ja sellaista. Niillä risteilyillä oli paljon eläkeläisiä ottamassa kuppia.
Kaikki eivät elä ma-pe töissä ja la-su vapaat aikataululla.
Ei siinä ole mitään ihmettelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap raitis esim. vapunaattona, joka oli tänä vuonna keskiviikkona? Tai juhannusaattona, joka on tavallinen arkipäivä sekin? Mehua tai limua vain kului molempina päivinä? Miten kunnioitettavaa! 🤣
En ole ap, mutta todellakin olen ollut raitis kaikkina noina päivinä. Ei se erityisen kunnioitettavaa minusta ole, vaan ihan normaalia. Se, että kaikkiin juhlapyhiin (joihin vissiin perjantaikin lasketaan) kuuluu alkoholi, on onneksemme jo aika mennyttä aikaa.
No minä päivinä sinä sitten juot? Onko ne sinun omat juhla- ja alkoholin kulutuspäiväsi jotenkin hyväksyttävämpiä päiviä alkoholin käyttämiseen kuin viralliset juhlapäivät?
Toisekseen, "juomista" se on sekin, jos siemailee puoli lasia alkoholipitoista juomaa ruoan yhteydessä. Jos semmoistakin juomista paheksuu, on omissa asenteissa korjaamisen varaa.
Ja ap ei ole vastannut, onko hän ko. päivinä juonut ja häneltä asiaa kysyttiin.
Kysypä vaikka ranskalaisilta tai italialaisilta. Suomalaisetkin saisivat juoda enemmän ja nauttia elämästä.
Ap on ilmeisesti alkoholisti jos alkoholin juominen tarkoittaa viikonloppuisin kittaamista niin että tulee krapula. Onko tullut mieleen, että joku joka ottaa lasillisen viikolla ei juo ollenkaan viikonloppuisin? Ei se viikonloppu ole kaikille mikään juopottelutapahtuma, vaan lasillisen voi ottaa silloin jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Kysypä vaikka ranskalaisilta tai italialaisilta. Suomalaisetkin saisivat juoda enemmän ja nauttia elämästä.
Hyi kun ovatkin sitten vanhanaikaisia nuo ranskalaiset ja italialaiset.
Opiskeluaika perinteinen juomisilta osui tiistaille. Tavastialla kävin T-illoissa discoilemassa. Aikuisempana olen dokaillut arkisin lomilla ja jopa keskellä päivää. Junassa on mukava viettää aikaa ravintolavaunussa kotiinpaluumatkalla. Ei tarkoita kännin vetämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap raitis esim. vapunaattona, joka oli tänä vuonna keskiviikkona? Tai juhannusaattona, joka on tavallinen arkipäivä sekin? Mehua tai limua vain kului molempina päivinä? Miten kunnioitettavaa! 🤣
En ole ap, mutta todellakin olen ollut raitis kaikkina noina päivinä. Ei se erityisen kunnioitettavaa minusta ole, vaan ihan normaalia. Se, että kaikkiin juhlapyhiin (joihin vissiin perjantaikin lasketaan) kuuluu alkoholi, on onneksemme jo aika mennyttä aikaa.
No minä päivinä sinä sitten juot? Onko ne sinun omat juhla- ja alkoholin kulutuspäiväsi jotenkin hyväksyttävämpiä päiviä alkoholin käyttämiseen kuin viralliset juhlapäivät?
Toisekseen, "juomista" se on sekin, jos siemailee puoli lasia alkoholipitoista juomaa ruoan yhteydessä. Jos semmoistakin juomista pahek
En muista ihan tarkkaa päivää, mutta muistaakseni toukokuussa oli työpaikan virkistäytymisilta. Eli se oli päivä jolloin viimeksi join. Sitä edellinen oli edellisenä kesänä ystävän häissä. Pikkujoulut ovat tulossa marraskuussa, mutta taidan juhlia selvinpäin, kuten toki useimmiten muutenkin. Ei alvariinsa jaksa enää hiprakassa olla. Olet siis ihan oikeassa. Eivät minun juomapäiväni ole sen hyväksyttävämpiä kuin viralliset juhlapäivät. Harvemmin niitä kuitenkin taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta humalaista ranskalaista tai italialaista olet nähnyt? Minkä verran olet omin silmin heidän juomistaan todistanut?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti on olemassa ihmisiä, jotka ovat töissä lauantaina ja sunnuntaina. Vapaapäivät viikolla.
Uskomatonta, eikö?
Ei julkisen konttorirotta voi moista ymmärtää !
Mulla on tänään ensimmäinen vapaapäivä kolmeen viikkoon. Todellakin kävin eilen parin kaverin kanssa syömässä ja parilla drinkillä. 😀
Oli hauskaa ja teki hyvää!
Kesälomalla ei katso viikonpäivää kun isojano iskee !
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka aktiivisesti pohtivat, milloin toiset nauttivat alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole koskaan alkoholia käyttänyt lomalla ollessaan tai reissatessa muuten kuin viikonloppuina tai juhla-aikoina, niinkö? Hyväuskoiset sitten varmaan uskoo sen, minä en usko.
Lomalla ja alkoholilla ei ole mitään tekemistä keskenään, paitsi ehkä teillä alkoholisteilla.
Eihän se nyt sentään viikonpäivää kysy, kunhan nyt kello on yli aamuyhdeksän ja viinaa on helposti saatavilla.