Naisena olen sitä mieltä että miehen tulee olla vähintään 10 vuotta naista vanhempi.
Kemiat kohtaa parhaiten kun me nuoremmat naiset olemme vähän vanhempien miesten kanssa. Vanhemmat miehet tarjoaa meille taloudellista turvaa, elämänhallintaa, vakautta elämään ja rauhallisuutta kun taas me naiset voimme antaa vastapalvelukseksi seksiä ja voimme tehdä lapsia.
Me naiset usein rakastumme isämme kaltaisiin miehiin ja siksi me tykkäämme vähän vanhemmista miehistä.
Kommentit (39)
Otas Pena nyt ne iltalääkkeesi ja pistä pötkölles. Jaksat sitten taas huomenna aloittaa jo klo 7.00 palstapäivystyksen.
Olen pian 60 v, mennäänkö naimisiin? Alan varata kirkkoa meille.
Samaa mieltä. Vanhemmat miehet on herkkuja.
N24
Tämä turhanpäiväinen spämmi on ollut täällä ennenkin. Eiköhän tämänkin voisi poistaa heti.
Miksi sä taas esität olevasi nainen? Yksikään nainen aloita lauseita "naisena...".
Ex-vaimo oli 11 vuotta nuorempi, nykyinen tyttöystävä 24v nuorempi.
Minä otan naisena vastaan mielelläni nuoremmat studentboyt, armyboyt, kuin arvokkaasti harmaantuneet hopeaketutkin. Purkautumaan ihanaan ruusunnuppuuni 🥰
PenttiTV58
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä taas esität olevasi nainen? Yksikään nainen aloita lauseita "naisena...".
Koska ap on kivipää. Sille on sanottu tuo miljoona kertaa.
Näin kohta 50 täyttävänä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä se nuorempi mies on tässäkohtaa paljon kivempi kuin 60v papparainen.
Ei, isä oli väkivaltainen alkoholisti.
Kyllä näin naisena sanoisin, että parikymmentä vuotta nuorempi.
Rakastat siis myös sitä, että olet aikanaan 10 vuotta miehesi omaishoitaja ja sen päälle 20 vuotta leskenä. Vai mitenkäs arvelet tän vaiheen elämässäsi menevän?
Jep. Kollegani meni kolmekymppisenä naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja sai pari lasta. Nyt kollega on 70 ja miehensä 90. Arvatkaa kumpi on kumman omaishoitaja.
Kaunis poikarakkaus on kohtalosi, ap 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kollegani meni kolmekymppisenä naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja sai pari lasta. Nyt kollega on 70 ja miehensä 90. Arvatkaa kumpi on kumman omaishoitaja.
Lapsista tulee nepsyjä noin ihan varmasti. Tuolla ikäerolla.
Ok Seppo