Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisena olen sitä mieltä että miehen tulee olla vähintään 10 vuotta naista vanhempi.

Vierailija
18.09.2025 |

Kemiat kohtaa parhaiten kun me nuoremmat naiset olemme vähän vanhempien miesten kanssa. Vanhemmat miehet tarjoaa meille taloudellista turvaa, elämänhallintaa, vakautta elämään ja rauhallisuutta kun taas me naiset voimme antaa vastapalvelukseksi seksiä ja voimme tehdä lapsia.

Me naiset usein rakastumme isämme kaltaisiin miehiin ja siksi me tykkäämme vähän vanhemmista miehistä.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä Pena runkuttamaan niile teinikuville. Sä oot jo hapantunut. Nuoret haluaa tuoretta.

Vierailija
22/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vanhempi mies on kylläkin kaikkea muuta kuin vakaa ja rikas :D

Enpä vakaata etsikään, tulisi tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitten olet sitä mieltä. Minä en ole kanssasi samaa mieltä.

Vierailija
24/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen sitä mieltä että mies voi olla samanikäinen tai hieman nuorempi. Ei ole niin nuukaa. Moni pelkää komentelevia äreitä pappoja, jotka paukuttelevat ovia.

Vierailija
25/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kollegani meni kolmekymppisenä naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja sai pari lasta. Nyt kollega on 70 ja miehensä 90. Arvatkaa kumpi on kumman omaishoitaja.

Vaikea sanoa, voi tuossa iässä olla kummin päin vaan.

Vierailija
26/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena olen sitä mieltä, että ikäloppujen persuinkkelien mielipiteillä ei ole merkitystä.

Vierailija
27/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kohta 50 täyttävänä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä se nuorempi mies on tässäkohtaa paljon kivempi kuin 60v papparainen.

Mä olen 46v nainen ja olen aina tykännyt vanhemmista miehistä. Nytkin mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen miettinyt, että jos vielä joskus parisuhteen haluan niin mies saa olla kyllä lähempänä omaa ikää. 

Vierailija
28/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta ja taloudellinen vakaus ihan omasta takaa, niin ei tarvi seksiä minään palveluksena antaa. En ole myynnissä. 😊

Ja ois Seppo aika pistää ne sun kaks aivosolua nukkumaan jo tältä päivältä. Olivat varmasti kovassa kuormituksessa aloitusta pähkäillessäsi. 

Vierailija
29/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, Seppo.

Kyllä minä mieluummin ottaisin parikymppisen nuorukaisen. 

Vierailija
30/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras mies +35 naiselle olisi +58 mies. Tutkimuksen mukaan kemiat olisivat täysin balanssissa, ja mies voisi turvata kodin talouden. Morsmaikulta löytyisi kylpyhuoneen kaapista aina kaikki tarvittava kosmetiikka ja hygieniatarvikkeet.

35+ ikäiset naiset huolehtii ihan itse taloudesta käymällä töissä. Missä ihmeen todellisuudessa sä elät kun kuvittelet miesten Suomessa elättävän naisia? Mä tiedän paljon 58+ ikäisiä miehiä joilla ei todellakaan ole varaa elättää naista. 

Mitähän ylilaudan "tutkimusta" sä olet lukenut. 

Vierailija
31/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.

Mitä sä olet vetänyt?

Vierailija
32/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kollegani meni kolmekymppisenä naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja sai pari lasta. Nyt kollega on 70 ja miehensä 90. Arvatkaa kumpi on kumman omaishoitaja.

Lapsista tulee nepsyjä noin ihan varmasti. Tuolla ikäerolla.

Ei kannata kyllä yli 50v miehen enää lapsia tehdä.

Vierailija
33/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.

Sorry, en usko. Tuo on joku skeida uskontojuttu joka keksitty miesten toimesta.

Vierailija
34/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä helvetti. Voin sanoa kokemuksesta että ei ole noin.

Vierailija
35/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en usko. Tuo on joku skeida uskontojuttu joka keksitty miesten toimesta.

Kulta, maailmassa vaikuttaa suuremmat voimat kuin tiedätkään.

Vierailija
36/36 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan vaan miehen pitää olla nuorempi. Oma mieheni on minua 12 vuotta vanhempi ja hän on nyt 65v.

- omaishoitaja, joka hoitanut sairasta miestään jo 8v -