Naisena olen sitä mieltä että miehen tulee olla vähintään 10 vuotta naista vanhempi.
Kemiat kohtaa parhaiten kun me nuoremmat naiset olemme vähän vanhempien miesten kanssa. Vanhemmat miehet tarjoaa meille taloudellista turvaa, elämänhallintaa, vakautta elämään ja rauhallisuutta kun taas me naiset voimme antaa vastapalvelukseksi seksiä ja voimme tehdä lapsia.
Me naiset usein rakastumme isämme kaltaisiin miehiin ja siksi me tykkäämme vähän vanhemmista miehistä.
Kommentit (36)
Oma vanhempi mies on kylläkin kaikkea muuta kuin vakaa ja rikas :D
Enpä vakaata etsikään, tulisi tylsää.
No, sitten olet sitä mieltä. Minä en ole kanssasi samaa mieltä.
Naisena olen sitä mieltä että mies voi olla samanikäinen tai hieman nuorempi. Ei ole niin nuukaa. Moni pelkää komentelevia äreitä pappoja, jotka paukuttelevat ovia.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kollegani meni kolmekymppisenä naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja sai pari lasta. Nyt kollega on 70 ja miehensä 90. Arvatkaa kumpi on kumman omaishoitaja.
Vaikea sanoa, voi tuossa iässä olla kummin päin vaan.
Naisena olen sitä mieltä, että ikäloppujen persuinkkelien mielipiteillä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Näin kohta 50 täyttävänä olen kyllä sitä mieltä, että kyllä se nuorempi mies on tässäkohtaa paljon kivempi kuin 60v papparainen.
Mä olen 46v nainen ja olen aina tykännyt vanhemmista miehistä. Nytkin mulla on seksisuhde 17 vuotta vanhemman miehen kanssa. Olen miettinyt, että jos vielä joskus parisuhteen haluan niin mies saa olla kyllä lähempänä omaa ikää.
Elämänhallinta ja taloudellinen vakaus ihan omasta takaa, niin ei tarvi seksiä minään palveluksena antaa. En ole myynnissä. 😊
Ja ois Seppo aika pistää ne sun kaks aivosolua nukkumaan jo tältä päivältä. Olivat varmasti kovassa kuormituksessa aloitusta pähkäillessäsi.
Höpsistä, Seppo.
Kyllä minä mieluummin ottaisin parikymppisen nuorukaisen.
Vierailija kirjoitti:
Paras mies +35 naiselle olisi +58 mies. Tutkimuksen mukaan kemiat olisivat täysin balanssissa, ja mies voisi turvata kodin talouden. Morsmaikulta löytyisi kylpyhuoneen kaapista aina kaikki tarvittava kosmetiikka ja hygieniatarvikkeet.
35+ ikäiset naiset huolehtii ihan itse taloudesta käymällä töissä. Missä ihmeen todellisuudessa sä elät kun kuvittelet miesten Suomessa elättävän naisia? Mä tiedän paljon 58+ ikäisiä miehiä joilla ei todellakaan ole varaa elättää naista.
Mitähän ylilaudan "tutkimusta" sä olet lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.
Mitä sä olet vetänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kollegani meni kolmekymppisenä naimisiin itseään 20 vuotta vanhemman miehen kanssa ja sai pari lasta. Nyt kollega on 70 ja miehensä 90. Arvatkaa kumpi on kumman omaishoitaja.
Lapsista tulee nepsyjä noin ihan varmasti. Tuolla ikäerolla.
Ei kannata kyllä yli 50v miehen enää lapsia tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala.
Sorry, en usko. Tuo on joku skeida uskontojuttu joka keksitty miesten toimesta.
Voi hyvä helvetti. Voin sanoa kokemuksesta että ei ole noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, en usko. Tuo on joku skeida uskontojuttu joka keksitty miesten toimesta.
Kulta, maailmassa vaikuttaa suuremmat voimat kuin tiedätkään.
Ei todellakaan vaan miehen pitää olla nuorempi. Oma mieheni on minua 12 vuotta vanhempi ja hän on nyt 65v.
- omaishoitaja, joka hoitanut sairasta miestään jo 8v -
Menepä Pena runkuttamaan niile teinikuville. Sä oot jo hapantunut. Nuoret haluaa tuoretta.