Miksi mies palasi takaisin?
Hän on sellainen perinteinen suomalainen mies, ei puhu eikä pussaa.
Tapailimme reilun puoli vuotta, hän olisi halunnut asioita X ja minä en vielä. Hän sanoi ettei suhteemme voisi toimia. Se jäi siihen.
Kului joku reilu vuosi ja hän laittoi viestiä että rakastaa minua. Ei ollut tuota aiemmin koskaan sanonut oikein mitään tunteistaan. Me näimme ja hän pahoitteli käytöstään, oli kuulemma ajatellut asioita ja tajunnut ettei kaltaisiani ole useita.
Sanoin ihan rehellisesti hänelle etten osaa luottaa enää häneen ja tuntuu pahalta että hän tulee takaisin nyt. Tuntuu siltä että hän ei löytänyt parempaa ja nyt kelpaankin. Hän tietenkin kielsi että syy olisi tuo vaikka myönsi että on tavannut toisiakin..
Mitä tekisin? Ollaan 29 ja 32v. Tykkään hänestä paljon vieläkin. Haluamme molemmat perheen ja hän on paljon puhunut millaisen äidin hän lapsilleen tahtoisi ja kuulemma täytän sen paremmin kuin hyvin vaikken ole sellainen perinteinen äitihahmo.
Kommentit (45)
Kunpa minunkin exä tulisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siltä mieheltä kysymällä saisit vastauksen, ei täällä sitä voida tietää. Tai ainakaan minä en tiedä, koska kristallipallo on huollossa.
Olen kysynyt ja hän on kertonut kuinka on ikävöinyt yhteistä aikaamme, venereissuja ja metsäretkiä. Jopa kuulemma sitä kuinka halusin läheisyyttä liiakseen että se ärsytti.
Itte mietin vain onko tuo sellaista -aika kultaa muistot- muisteluita hänen puoleltaan ja jos yrittäisimme uudestaan, kaatuisi koko juttu samoihin ongelmiin vaikka nyt vakuuttelee antavansa tilaa minun olla minä ja arvostavansa sitä mitä olen. Ap
Jos hänta ärsytti se, että halusit läheisyyttä ja hänen mielesta liika, ei ollut hän ainakin rakatunut sinuun. Totta on, että ei lõytänyt parempaa ja on valmis nyt tyytymään sinuun. Oletko sinä?
Suomalainen tavallinen mies käyttäytyy noin tylsästi. Jos haluat jännitystä elämään hanki irakilainen.
😆