Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi on monille keski-ikäisille naisille ihan evvk?

Vierailija
18.09.2025 |

Onko haluttomuus synnynnäistä vai onko niiden miehet vaan ollu huonoja panemaan? Mistä on kyse?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en enää rakastanut entistä puolisoani niin halut katosivat. Olen ollut aina helposti syttyvä eli kun on tunnetta mukana niin ei tarvitse kysellä, että haluttaako.

Nykyisen kanssa ei ole ollut pienintäkään ongelmaa itseni kannalta, mutta kun lähestymme kuuttakymppiä, niin miehellä alkaa olemaan pikku kremppoja asian tiimoilta. Tosin minulla on niin upea mies, että suostuisin vaikka seksittömään liittoon kun vaan muuten on läheisyyttä.

Vierailija
22/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaaki tekemistä on keksitty ku vehkeiden yhteenhinkkaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ikinä halunnut silloin kun minä halusin"

Tästä lauseesta tuli mieleen, että biologisesti miehet on sillain erilaisia, että toinen pystyy seksiin milloin vaan ja toinen vain kun seisoo. Vaikea se on miehen suostua, jos ei vaan alapää suostu yhteistyöhön.

Erot on onkin päänupin sisällä. Mikä estää naisia haluamasta, kun pienellä liukkarilla vastaavaa kiihottumista ei edes tarvitse?

Korvienväli. Mieti haluatko sinä aina tehdä kaikkea. Ei, fiilikset, fiilikset. Niihin taas vaiuttaa moni asia.

Vierailija
24/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla sellainen sirkus siellä sängyssä että seksi olisi naiselle hyvää ja moni mies ei tähän pysty. Pellehermanneja jotka tööttäilee ynnä muuta

Ei edes tarvitse. Naisen pitäisi vaan olla kiihottunut. Kiihotutko itse naapurin koirasta? Niinpä.

Miehet ovat kerta kaikkisia ali-ihmisiä jos heitä kiihottaa vaan nainen. Ehkäpä olisi syytä vähän pohdiskella, että mikä siinä omassa laadussa on niin pahasti pielessä, ettei saa naista kiihottumaan. Ja miksi itse kiihottuu joka naisesta? Paitsi tietysti jos hyväksyy olevansa ali-ihminen, niin siinähän sitten olette.

Eli toisin sanoen pitää olla kärrynpyörää tekevä pellehermanni joka tööttäilee torvella. Vai tarkoititko kenties että miehen tarvitsee olla vain lihaksikas Henry Cavill? Sittenhän se toki ei ole yhtään paha suorite.

Vierailija
25/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin seksi keski-ikäisen tantan kanssa on täysin EVVK.

Vierailija
26/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisillä naisilla ei aina ole sellaista kumppania, joka saisi halut heräämään. Onko se naisen vika?

Varmaankin miesten erektiovaikeudet voidaan perustella samanlaisella kaavalla?

Vierailija
27/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ei tässä tosiaankaan ole usein seksi mielessä. Ahdistava ajatus, että täytyisi vastata jonkun muun seksuaalisiin tarpeisiin jatkuvasti. Koko ikäni olen elänyt muille, nykyään, kun lapset ovat omillaan, elän vain itselleni, oman aikataulun ja mieltymysten mukaan. 

N47

Vierailija
28/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen hormonien vaihtelut ja toiminnan hiipuminen ja niistä johtuva, joillekin täysin luonnollinen, haluttomuus. Tai omat halukkaanakin kuivat limakalvot on pettymys riittävän monta kertaa, kun on tottunut valumaan kosketuksesta ja saanut siitä tavallaan vahvistusta naiseudelleen ja seksuaalisuudelleen. Tai silmät on auenneet sille, että huono seksi ei ole sen arvoista. Tai sille, että itse asiassa onkin harrastanut seksiä silkasta tottumuksesta siihen asti. Tai suhteessa ollessa "äidin rooli", se joka aina hoitaa ja joutuu huolehtimaan ja varmistelemaan. Joillekin oma muuttuva keho on kovempi kuin seksidraivi.

Lopultahan syyt haluttomuuteen ovat ihan yksilöllisiä.

Vierailija
29/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä moni nainen tajuaa, että se koko elämän ajan lehdissä ja muualla ylistetty ihanan tyydyttävä seksi onnistuukin parhaiten ilman kumppania eikä tarvitse enää aivopestynä toimia kenenkään makuualustana.

Vierailija
30/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin eläimetkään parittelisi, jos tietäisivät, ettei jälkikasvua ole tulossa.

Vierailija
31/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on miehille usein yhdyntä. Se ei tunnu oikein miltään tai jopa vähän ikävältä jos jatkuu pitkään. Laukemiseen tarvii klit-kiihotuksen mikä vastaa miehen pen'stä. Siihen käy esm. satisfyer ja homma on nopeasti hoidettu. Miehen kanssa kestää ja kestää eikä lopputulos ole varma. Pitää keskittyä itsen lisäksi mieheen kun itse tehdessä vain itseen.

Näin. 

Vierailija
32/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävät ennemmin syödä hampurilaisia ja Ozempicia.

Vierailija
33/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että monella naisella keski-iässä orgasmit heikkenee niin paljon, ettei seksiä jaksaisi enää harrastaa, mutta kokeilkaas naiset ja miehet seuraavaa, jos teillä naisilla on taito saada monta orgasmia. Ensin orgasmeja naiselle, sitten miehelle, ja sitten taas naiselle. Eka kierros naiselle lisää verenkiertoa, ja toisella kierroksella orgasmit on jo paljon parempia. Voi olla kokeilun arvoista.

Vierailija
34/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi ei ole toisen tarpeiden tyydyttämistä vaan nimenomaan omien tarpeiden tyydyttämistä! Oon 50 v nainen ja seksiä on joka päivä. 

Vierailija
35/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret naiset ovat epävarmoja ja haluavat miellyttää, joten suostuvat seksiin huononkin rakastajan kanssa. Keski-iässä taas useimmat ovat kasvaneet aikuisiksi eivätkä tunne enää samanlaista patologista tarvetta miellyttää.

Hyvien rakastajien kumppanit ovat halukkaita seksiin vielä vanhainkodissakin.

Tämä on niin totta.

Jos miehet edes pikkusen välittäisivät siitä naisestakin ja mitä hän haluaa niin tilanne olisi aivan toinen.

Vierailija
36/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muuten oo orgasmit yhtään heikentyneet, päinvastoin.

Vierailija
37/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että monella naisella keski-iässä orgasmit heikkenee niin paljon, ettei seksiä jaksaisi enää harrastaa, mutta kokeilkaas naiset ja miehet seuraavaa, jos teillä naisilla on taito saada monta orgasmia. Ensin orgasmeja naiselle, sitten miehelle, ja sitten taas naiselle. Eka kierros naiselle lisää verenkiertoa, ja toisella kierroksella orgasmit on jo paljon parempia. Voi olla kokeilun arvoista.

Minä en oikein jaksaisi mitään orkkuja.. ei se nyt niin ihmeellistä ole se orgasmi, että sen vuoksi jaksaisin äheltää jotain seksiä . Nou tank juu.

n47

Vierailija
38/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on miehille usein yhdyntä. Se ei tunnu oikein miltään tai jopa vähän ikävältä jos jatkuu pitkään. Laukemiseen tarvii klit-kiihotuksen mikä vastaa miehen pen'stä. Siihen käy esm. satisfyer ja homma on nopeasti hoidettu. Miehen kanssa kestää ja kestää eikä lopputulos ole varma. Pitää keskittyä itsen lisäksi mieheen kun itse tehdessä vain itseen.

Sun pitää valita parempia miehiä, oikeesti. Tuohan kertoo siitä ettei ole seksuaalista kemiaa ollenkaan. Kun sitä kemiaa on..niin se on sitten sellaista että järki lähtee. 

Vierailija
39/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, ei tässä tosiaankaan ole usein seksi mielessä. Ahdistava ajatus, että täytyisi vastata jonkun muun seksuaalisiin tarpeisiin jatkuvasti. Koko ikäni olen elänyt muille, nykyään, kun lapset ovat omillaan, elän vain itselleni, oman aikataulun ja mieltymysten mukaan. 

N47

Entäs sun seksuaaliset tarpeet?

Vierailija
40/136 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksin pitäisi kiinnostaa?

Vastaus: ei todellakaan tarvitse. Ihmiset on saatu vain uskomaan seksin autuuteen. 

Itse inhoan spermaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä