Kasvattaisiko 15-16-vuotias raskaana oleva tyttäresi lastaan kotonasi?
Kommentit (7)
Tietenkin asuisi kotonaan, mutta hoitaisi lapsensa pääsääntöisesti itse.
No ei, itse en jaksaisi. Lähelle voisi muuttaa ja auttaisin sen minkä pystyisin. Jos lapsen haluaa pitää niin myös hoitaa. Naisella on vapaus valita.
Vierailija kirjoitti:
No ei, itse en jaksaisi. Lähelle voisi muuttaa ja auttaisin sen minkä pystyisin. Jos lapsen haluaa pitää niin myös hoitaa. Naisella on vapaus valita.
Abortti ei ole ehkäiay.
En jaksaisi sitä. Onneksi ei ole tytärtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortti ei ole ehkäiay.
Se on vaihtoehto vahingolle.
Isoäidin kannattaisi hoitaa lapsenlapsi omanaan, jotta nuori saisi elää normaalin nuoruuden opiskeluineen.
Mutta alemman sosiaaliluokan perheissä ei noin tietenkään tehdä.
Jos minulla olisi 15-16 vuotias, niin olisin itse saanut hänet sen ikäisenä. Veisin ihan kädesta taluttamalla aborttiklinikalle.
Jos haluaisi edelleen asua kotona niin tietenkin saisi lapsenkin kanssa asua. Päävastuu lapsesta olisi tyttärellä mutta tukea ja apua saisi aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi 15-16 vuotias, niin olisin itse saanut hänet sen ikäisenä. Veisin ihan kädesta taluttamalla aborttiklinikalle.
Miksi ihmeessä?
No mutta ei lapsenlapsi onneksi synnyttänyt 15 vuotiaana kun on syönyt ehkäisy pillereitä jo 14 vuotiaasta.
Apteekissa juuri nuoripari haki keskeytys pillerit. Yhdessä. Kenen lapsia nyt ovatkin. Ikää ehkä 14-15 vuotta.
NYKYAIKANA KÄYTETÄÄN EHKÄISYÄ. ENNALTA EHKÄISYYN.
Varmasti kasvattaisi aluksi. Vähitellen auttaisin häntä itsenäistymään ja hankkimaan oman asunnon. En kiirehtisi kylläkään heti. Tukisin jatkossakin tarpeen mukaan. Tässä ajattelin tilannetta missä lapseni olisi yksinhuoltaja Jos hän eläisi lapsen toisen vanhemman kanssa yhdessä pitäisin varmaan parempana aikaisempaa omaan kotiin muuttoa. Tukeani en lopettaisi silloinkaan.
Kysy siltä?