Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö sinäkin naisena Kelan maksamana terapeutilla puhumassa ongelmistasi 159 euroa/tunti? Millainen ongelma oli viimeksi?

Vierailija
17.09.2025 |

Niin

Kommentit (41)

Vituttaa.
21/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelasta ei todellakaan saa psykoterapiaa maksettuna ellei ole tosi pahoja psyykkisiä ongelmia. Oon tässä jo 3 vuotta koittanu päästä psykiatrin ARVIOON niin siihenkään en ole päässyt. Yksityiselle pitää mennä.  Ärsyttää, että jotkut parikymppiset neulatyynynaamat, jotka ei eläissään ole töitä tehneet on siellä itkemässä omasta kehonkuvastaan, kun taas minä, joka haluaisin takas töihin kuntoutua en saa mitään.

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
22/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

Kelasta ei todellakaan saa psykoterapiaa maksettuna ellei ole tosi pahoja psyykkisiä ongelmia. Oon tässä jo 3 vuotta koittanu päästä psykiatrin ARVIOON niin siihenkään en ole päässyt. Yksityiselle pitää mennä.  Ärsyttää, että jotkut parikymppiset neulatyynynaamat, jotka ei eläissään ole töitä tehneet on siellä itkemässä omasta kehonkuvastaan, kun taas minä, joka haluaisin takas töihin kuntoutua en saa mitään.

Luulenpa että voisit osoittaa syyttävän sormesi muualle kuin parikymppisiin neulatyynynaamoihin.

Vierailija
24/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni kuoli. Joten kyllä kävin.

Otan osaa. Mulla kuoli vuoden sisään vanhemmat ja kävin siksi.

Vierailija
25/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hoitolassa sinä ap olet?

Vierailija
26/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuuluu työterveyteen, en tiedä maksaako Kela jotain työnantajalle vai miten se homma menee. Aika laveasti olen höpötellyt vähän kaikkea. Ihan hyvä että saa ääneen pohtia asioita.

Tällaisia naisia meillä on, käydään vähän höpöttelemässä kun olisi oikeastikin sairaita

Ei nuo työnantajan maksamat höpöttelyt ole julkisen puolen sairaanhoidosta pois. Ei kuulu sinulle, mitä joku firma haluaa työntekijöilleen tarjota. Todennäköisesti ovat arvioineet, että matalan kynnyksen keskusteluapu on kustannustehokas tapa ylläpitää työkykyä.

-eri

Mikä firma palkkaa hulluja?

Vierailija
27/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ja samoin. Ikuisuuden luonne saa menetyksissä uuden merkityksen. Koettakaamme jaksaa. Saada elää on kuitenkin niin ihmeellistä.

Vierailija
28/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v Mies ja kävin viimeksi koska meni hermot kun en saanut Auton napamutteria millään auki.

Terapeutti ehdotti hitsipillillä kuumentamista. Auttoi !

Vierailija
29/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko Vanhempasi takaisin ?

Vierailija
30/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ketjut saavat kyllä pysymään mahdollisimman etäällä miehistä. Näin naisena.

Vierailija
31/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeasioista puhuttiin viimeksi

Erot tulee kalliiksi

Talousjuristiin kantsis satsata,  tunteet suoristuu kyllä.

Vierailija
32/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Väkivalta lapsuuden perheessä koko lapsuuden ajan. Aiheuttanut mm. persoonallisuushäiriön. Lisäksi toisen vanhemman aiheuttama henkinen väkivalta koko aikuisuuden ajan.

Vierailija
33/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko Vanhempasi takaisin ?

Tuskin hän sai. Minäkään en saanut takaisin lastani. Mutta ehkä jaksan jatkaa elämää, käydä töissä ja olla hyvä äiti toiselle lapselleni, pohjattomasta surustani huolimatta. Siinä terapia on auttanut.

Vierailija
34/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi puhua jostsin niin se ei ole mitään mitä joku terapeutti täti ymmärtäisi tai kannataisi kertoa. Ei ole kuullutkaan sellaisesta. Haluisin nähdä senkin tädin naaman, jolle kerrottaisiin laikki ja tottunut luulemmaan  vaan jotain nillitysrä ahdistuksesta ja masennuksesta. . Kaikilla kunnioituksella niillekin jotka niistä oikessti kärsii, voin vannoa että se mistä mulla olisi kerrottava on jotain mistä ei moni tässä maassa ole kuullut. 100 % varmasti. 

Vierailija
35/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole persaukinen, mulla olisi kyllä varaa maksaa terapia käyntini ihan omasta pussistani jos sellaisia palveluita katsoisin kaipaavani. Toiseksi, miksi ihmeessä mä jakaisin ongelmiani kaltaisesi säälittävän omaa elämää vailla olevan draama lokin kanssa? Ei lie kuulu sulle muiden asiat pätkääkään. 

Vierailija
36/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauspolitiikalla moni varmaan käy, pian.

Vierailija
37/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdeasioista puhuttiin viimeksi

Erot tulee kalliiksi

Ja paskassa suhteessa olo vielä kalliimmaksi ---> terapia.

Terapian jälkeen sain jo viimeisimmän suhteen katkaistua itse ja ihan ok. Ei jäänyt kaivelemaan työttömän, persaukisen juoppomiehen nakkaaminen hankeen.

Vierailija
38/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä hoitolassa sinä ap olet?

Niuvassa muiden ääliöpersujen kanssa.

Vierailija
39/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy. Käytkö sinä ap miehenä?

Ap tuskin on mies, todennäköisesti inkkelipoitsu. 

M57v

Vierailija
40/41 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuuluu työterveyteen, en tiedä maksaako Kela jotain työnantajalle vai miten se homma menee. Aika laveasti olen höpötellyt vähän kaikkea. Ihan hyvä että saa ääneen pohtia asioita.

Tällaisia naisia meillä on, käydään vähän höpöttelemässä kun olisi oikeastikin sairaita

Ei nuo työnantajan maksamat höpöttelyt ole julkisen puolen sairaanhoidosta pois. Ei kuulu sinulle, mitä joku firma haluaa työntekijöilleen tarjota. Todennäköisesti ovat arvioineet, että matalan kynnyksen keskusteluapu on kustannustehokas tapa ylläpitää työkykyä.

-eri

Mikä firma palkkaa hulluja?

Ootko töitä hakemassa, perceli? Positiivinen merkki 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi