Käytkö sinäkin naisena Kelan maksamana terapeutilla puhumassa ongelmistasi 159 euroa/tunti? Millainen ongelma oli viimeksi?
Kommentit (34)
Perse jäi bussin penkkiin kiinni. Jumiin. Jouduin taukopaikalle asti ja kuski mulkoili peilistä. Luulin että se haluaa minua mutta tulikin huutamaan että rouvan on lähdettävä tai hän soittaa poliisit. Traumatisoiduin torjunnasta ja häpeästä.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni kuoli. Joten kyllä kävin.
Niin, ap. Kannattaisiko nyt vähän rajoittaa sitä spämmäämistä aiheista, joista et tajua mitään. Oikeastaan voisit poistua koko palstalta hevonkuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdeasioista puhuttiin viimeksi
Erot tulee kalliiksi
Ilmeisesti olet sitä koulukuntaa, jonka mielestä alkoholismi tai kuula päähän on rationaalisempi valinta. Eipä siinä mitään. You do you.
Meillä kuuluu työterveyteen, en tiedä maksaako Kela jotain työnantajalle vai miten se homma menee. Aika laveasti olen höpötellyt vähän kaikkea. Ihan hyvä että saa ääneen pohtia asioita.
Narsisitiselle luonteelle terapeutti sopii parhaiten
Käyn käsittelemässä pahoinpitelevän isäni aiheuttamia traumoja.
Käyn, nimenomaan naisena.
Silloin kun tunnen olevani mies tai muunsukupuolinen, käyn omalla rahalla huorissa.
PenttiTV58
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuuluu työterveyteen, en tiedä maksaako Kela jotain työnantajalle vai miten se homma menee. Aika laveasti olen höpötellyt vähän kaikkea. Ihan hyvä että saa ääneen pohtia asioita.
Tällaisia naisia meillä on, käydään vähän höpöttelemässä kun olisi oikeastikin sairaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia naisia meillä on, käydään vähän höpöttelemässä kun olisi oikeastikin sairaita
Ei nuo työnantajan maksamat höpöttelyt ole julkisen puolen sairaanhoidosta pois. Ei kuulu sinulle, mitä joku firma haluaa työntekijöilleen tarjota. Todennäköisesti ovat arvioineet, että matalan kynnyksen keskusteluapu on kustannustehokas tapa ylläpitää työkykyä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsi yli 60v?
En ole koskaan käynyt.
Veljeni kävi 10 vuotta sitten
kerran pari avioeron jälkeen,
mutta lopetti siihen todettuaan
istunnot lähinnä
'koomiseksi hölynpölyksi'.
Ystävyyssuhteeni ovat
kaikki syvästi terapeuttisia.
Mitä veljeeni tulee.. Kävikin niin, että
minä terapioin veljeäni 2-6 h pituisin
keskusteluin hänen toipuessaan erostaan.
Hän selviytyi voittajana. Maksutta, toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo työnantajan maksamat höpöttelyt ole julkisen puolen sairaanhoidosta pois. Ei kuulu sinulle, mitä joku firma haluaa työntekijöilleen tarjota. Todennäköisesti ovat arvioineet, että matalan kynnyksen keskusteluapu on kustannustehokas tapa ylläpitää työkykyä.
-eri
Kelasta saa nekin korvauksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko lapsi yli 60v?
Ei ollut. Oli ihana teini-ikäinen. Rakkain ihminen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, joillain on varaa.
kunhan kela maksaa puolet?
Parisuhdeasioista puhuttiin viimeksi