Olenko mä aina yksin, koska mulla on lapsi?
Mä olen niin surullinen. Mä olen yh ja oon kyllä tiedostanu sen, että lapsi voi olla este " miesmarkkinoilla" . Nyt sitten yksi mies sanoi suoraan, jos minulla ei olisi lasta, asia olisi selvä, mutta nyt tällä hetkellä ei ainakaan käy. Totta kai ymmärrän häntä, en tiedä olisinko itsekään valmis ottamaan toisen lasta kattoni alle. Mies kyllä otti asian harkintaan ja ihailtavan vakavissaan pohtii kaikkea.
Mua vaan niin itkettää tää asia. En mä halua olla aina yksin. Mun lapsi on mulle tosi rakas, mutta silti tää tuntuu pahalta. Enkä mä voi lastani syyttää, itsehän olen hänet synnyttänyt.
:' (
Kommentit (12)
Hän ei ole lasta vielä nähnyt kuin kuvissa. Mutta oikeinhan hän kai ajattelee siinä, kun häntä pelottaa, minkälaisia tuntemuksia lapsi voi herättää. Että jos hän ei vain kykene pitämään hänestä. Ja sitten tietty, vaikka lapsen isä ei nyt ole kiinnostunut lapsesta, eihän tulevasta tiedä.
Mies sanoi itse, että hän toivoo, että se voisi onnistua, mutta ei voi luvata mitään. Onhan siinä tietty haastetta. No, lohduttaa kai sekin, että hän toivoo sen onnistuvan.
ap
Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni.
Mulla olis ollut ainakin yhden lapsen yksinhuoltajana miehiä ihan jonoksi asti, monet jopa mua nuorempia vielä eivätkä olleet moksiskaan isosta lapsesta. Mitä miesten kanssa juttelin, niin oleellisempaa tuntui olevan se, että onko vauvakiintiö täynnä. Niin ja toinen juttu mistä puhuttiin oli se, että yksi tai kaksi lasta " ei tunnu missään" , kolmas alkaa jo kakisteluttamaan ja neljäs olis kuulostanut olevan jo karkoittava tekijä.
Ja mitään et tee miehellä, joka ei ole kiinnostunut koko paketista. Mä ainakin ilmoitin kaikille het alkuunsa et me ollaan tämmöinen tarjouspaketti " kaksi yhden hinnalla" ja ei kyllä kukaan ollut moksiskaan. Aivan ihana mies meille löydettiin vaikka olin kyllä vähän sitä mieltä, ettei me miestä taloon tarvita. Nyt kun tuo tuolla keittiössä kokkaa lammasruukkuja mä vaan makaan (miehen mielestä taas tietty hoidan maailman tärkeintä tehtävää eli valmistan vauvaa), niin olen sitä mieltä, että et ei se yhtään hassumpi juttu ollutkaan.
Unohda tuollaiset jotka eivät lastasi halua.
lapsesi takuulla hurmaa miehen, jahka mies näkee hänet ilmielävänä. Jokainen aikuinen mies luullakseni haluaa jossakin elämänvaiheessa lapsia, ja itsekin yhden ihanan tenavan entisenä yh:na voin taata, että sellaisia kunnollisia miehiä, jotka ajan kanssa kykenevät kyllä suhtautumaan lapseesi kuten kuuluu, on olemassa.
Oma sulhaseni on kasvanut hiljalleen kiinni lapseeni, vaikka alkuun " kulttuurishokki" olikin suuri ja epäilyksiä puolin ja toisin runsaasti. Nyt tämä tiimi on ihan erottamaton.
Jos mies ei huoli koko pakettia, niin ei ole teidän arvoinen. Kyllä se oikea löytyy, joka haluaa teidät molemmat. Tsemppiä!
Niin ja jos mies olis yhtään epäillyt tulla meidän arkeen, niin epäilenpä että mies olis karannut viimeistään siinä vaiheessa kun poika purki kiukkuaan isäpuoleen tai siinä vaiheessa kun muutti saman katon alle ja sairasti varmaan 8 lapsen räkistautia yhtenä syksynä putkeen eikä paljon töissä pystynyt käymään.
Me ollaan vaan miehen kanssa oudosti nautittu siitä, kun poika on purkanut kiukkuaan isäpuoleen - silloinhan tietää, että isäpuoli on saavuttanut lapsen elämässä sen aseman, että uskalletaan olla omaa itseään. Eihän poika missään kylässä kellekään pahaa oloaan pura ja kun isäpuolelle purkaa, niin silloin tietää, että poika kokee olevansa oikeasti turvassa " koti-isin" kanssa.
Ja flunssat on nyt räitty ja mies on ollut terve koko tän talven.
Niin. Mies on vaan sellainen superharkitsija. Viisauttahan tuo kai on, ettei suinpäin lähde sotaan. Hän vaan sanoi, ettei ole koskaan ajatellut yh:n ottamista, siis ajatellut siitä aiheesta mitään.
Mä niin odotan sitä, että se uskaltais. Siitä tässä kai on pohjimmiltaan kyse. Tosi ristiriitaiset ajatukset tuntuu olevan siellä päässä... Ja mä en voi muutakun odottaa. Niin, kyllä mä kans oletan, että jos ottaa koko paketin, se tarkottaa et tykkää musta aika lujaa. Ehkä se mies ei tiedä, että tykkääkö se musta sitten tarpeeks.
Mun tyttö on alle 2-vuotias ja kyllä sellainen neiti, että hurmaa kaikki jotka tähän taloon tulee. Mutta kai se on miehelle rankkaa, kun tietää, et joku toinen menee aina etusijalle. Siis jonkun toisen lapsi.
ap
Mua huvittaa se, kun jos sinkkumies kieltäytyy seurustelusta yh-mutsin kanssa siksi, koska ei pidä lapsista, niin naiset alkavat haukkua miestä idiootiksi,
Sinä et ole koskaan yksin, KOSKA sinulla on lapsi.
Nauti omasta lapsestasi!