Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet "roikottavat"

Vierailija
17.09.2025 |

Mikä pointti on kerätä mätsi tai ottaa kontakti naiseen, jota ei kuitenkaan aio pyytää ulos tai laittaa tälle viestiä? 

Kuinka nopeasti poistatte miehen, joka ei laita viestiä, pidä yhteyttä ati osoita kiinnostusta? Vaan tulee ns. maleksimaan ja hengailemaan vaan tilaasi? Livenähän tuollainen mies on suuri ongelma, sillä saattaa vahtia ja käyttäytyä mustasukkaisesti, vaikka ei tarjoakaan naiselle mitään hyödyllistä.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies roikottaa jos nainen ei ole riittävän kiinnostava

Vierailija
82/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vs. naiset, hohhoijaa.

Ap, itse roikut. Poista match. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies roikottaa jos nainen ei ole riittävän kiinnostava

Dissaajaa ei huoli kukaan, joten lämpimiksesi lässytät, incel.

Vierailija
84/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei välttämättä ole edes puhelinta aina mukana pariin päivään, toisaalta hätäisemmät palstamammat ei ehkä olisi se kohderyhmä joka tapauksessa jota hakisin...

Vierailija
85/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaisten logiikka.

Mies antaa tykkäyksen, mutta ei vaivaudu edes laittamaan viestiä, saati treffeille tai panemaan, vaikka olen aktiivinen ja himokas.

-> olen niin kuuma ja viehättävä miehen silmissä.

Vierailija
86/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikotan mulkkua 😘

Niinpä niin, muuhun sun äly ei riitäkään. 

Vierailija
87/90 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei välttämättä ole edes puhelinta aina mukana pariin päivään, toisaalta hätäisemmät palstamammat ei ehkä olisi se kohderyhmä joka tapauksessa jota hakisin...

Jos alat jonkun kanssa keskustella, niin tuo on hyvä mainita heti alkuun. Itse nykyään luovuttaisin aikalailla heti, jos toinen vastaisi useiden päivien viiveellä. Koska tähän mennessä se on tarkoittanut sitä, ettei toista hirveästi kiinnosta.

Vierailija
88/90 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis puhut deittisovelluksesta etkä oikeasta elämästä? Ei tulisi mieleenkään lähteä noille karjamarkkinoile mukaan. 

No sitten sulal ei ole varmaan mitään annettavaa keskusteluun joten heippa.

No sä et varmaan voi mua estää joten moi vaan!

Joko Ville-Eemelin eskaripäivä on päättynyt? Meneppä leikkimään tonne pihalammelle ankkojen kanssa, kun aikuiset juttelee. 

Vierailija
89/90 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINÄKIN TUTUSTUIN TOUKOKUUN LOPUSSA tinderissä erääseen 35-vuotiaaseen olevinaan fiksuun mieheen. Oltiin jo sovittu treffitkin, mutta hän joutui perumaan ne ihan pätevän syyn takia paria päivää ennen. Sitten hän ilmoitti, että hänellä on "nyt niin kiireinen elämäntilanne, ettei voi käydä treffeillä, mutta voidaan myöhemmin tavata". Minä ajattelin, että jaaha, antaa sitten olla. Sitten elokuun lopulla hän kyseli minulta kuulumisia whatsapissa ja sen jälkeen on muutaman kerran laittantu myös viestiä, mutta treffeille ei ole pyytänyt. En minä tiedä, mikä häntä motivoi kirjoittelemaan, mutta kuitenkaan ei pyydä treffeille? Toki voi olla, että hänellä on nyt tapailusuhde meneillään, mutta hän harkitsee sen päättämistä ja utelee, että vieläkö minä olisin kiinnostunut.

Pitää varalla.

On hämmentävää kuinka te ette opi tajuamaan miten homma toimii. Tämä o

Okei, no sovitaan että tällainen nainen on kutonen. Miten tämän tiedostaminen auttaa häntä löytämään sopivan kumppanin ja suhteen? En ainakaan minä tiedä miesten tasoja - kun enhän tiedä omaanikaan. Mutta jos nyt sovitaan, että minäkin olen kutonen, niin mistä tiedän, ketkä ovat tasoisiani miehiä? Ei minulla ole ongelmaa etsiä kumppania kutosen tai vaikka ykkösen miehistä - henkilökemiat ja oma kiinnostushan sen sitten ratkaisevat, haluanko tutustua heistä johonkin ja aloittaa suhteen. Mutta jos ihastun mieheen ja tunnen häneen vetoa ja meidän välillä on kemiaa, niin ei minua silloin haittaa, vaikka hän olisi tuolla tasoteoria-asteikolla kutonen tai tosiaan vaikka se ykkönen. Käänteisesti toki sama, että ei epäkiinnostava mies muutu kiinnostavammaksi, vaikka saisin tietää hänen olevan asteikon mukaan 10. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
90/90 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nämä on niitä kutosen naisia jotka kuvittelevat olevansa ysin nainen ja saavansa 9-10 miehen. Joillain naisilla on tosissaan naamavärkkiin suhteutettuna saatanan iso ego"

Onko tämä teidän miesten ongelma? Jos kerran kutosen nainen tavoittelee 9-10 miehiä, mutta ei laita näille viestiä, niin kuinka paljon niitä 9-10 miehiä harmittaa se, että eivät saa viestejä naisilta, joista eivät kuitenkaan olisi kiinnostuneita? Ja jos kerran nainen ei kuitenkaan laittaisi viestiä niille kutosen miehille, niin miksi näitä miehiä harmittaa se, että myöskään 9-10 miehet eivät saa viestiä näiltä epäkiinnostavilta kutosen naisilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä