Miehet "roikottavat"
Mikä pointti on kerätä mätsi tai ottaa kontakti naiseen, jota ei kuitenkaan aio pyytää ulos tai laittaa tälle viestiä?
Kuinka nopeasti poistatte miehen, joka ei laita viestiä, pidä yhteyttä ati osoita kiinnostusta? Vaan tulee ns. maleksimaan ja hengailemaan vaan tilaasi? Livenähän tuollainen mies on suuri ongelma, sillä saattaa vahtia ja käyttäytyä mustasukkaisesti, vaikka ei tarjoakaan naiselle mitään hyödyllistä.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi uli sentään, jos naiselle käy kerrankin noin.
Kriisiapua?
"Kerrankin" ?
Omalla kohdalla tuo oli aika perus, että mätsejä sateli, muttei keskustelua. Siksi sieltä lopulta poistuinkin, kun mitäpä siellä olisin tehnyt, kun ei tutustuminen edennyt mätsejä pidemmälle.
Olen kuullut monilta naisilta samaa. Moni mies valittaa, kun ei seuraa löydy, mutta kuitenkin käyttäytyvät näin. Eli puheet ja teot on ristiriidassa. Seuraa olisi tarjolla, mutta siihen ei tartuta. Osa hakee vain kirjekaveria.
🇺🇦🇮🇱
Ihmetyttää naisten tyyli edelleen että jos vähänkin mies ottaa yhteyttä niin heti ollaan kuvittelemassa että nyt seurustellaan vakavasti. Sitten valitetaan. Mies roikottaa -älkää jääkö roikkumaan. Simple.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää naisten tyyli edelleen että jos vähänkin mies ottaa yhteyttä niin heti ollaan kuvittelemassa että nyt seurustellaan vakavasti. Sitten valitetaan. Mies roikottaa -älkää jääkö roikkumaan. Simple.
Öö kun naisen näkökulmasta on äärimmäisen ärsyttävää erotella ajantuhlaajat ja plllunvonkaajat niistä oikeasti tosissaan olevista. Roikuttajat ja seksinvonkaajat voisivat suoraan mennä ammattilaiselle eikä tuhlata normaalien naisten aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kuvittele enkä haluakaan seurustella vakavasti, etsin lähinnä rentoja seksisuhteita. Mutta kun ei edes siihen ensimmäiseen tapaamiseen saati sitten seksiin asti yleensä päästä, kun miehet ovat niin laiskoja. Enkä todellakaan edes ole mikään "kutosen nainen" (niin kuin joku täällä mainitsi, niin että kaikki muut naiset olisivat parempia), vaan hoikka, nätti, aloitteellinen ja yritän tehdä keskusteluistakin kiinnostavia enkä vastaa vaan "joo" ja "ihan sama". Ei se aina ole naisesta kiinni, vaan miehet todellakin cockblockaavat itse itsensä ja sitten valittavat kuinka eivät saa treffejä, TAI kuinka kaikki naiset haluavat vain vakavaa suhdetta ja perheen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä kuinka kauan olen ollut Tinderissä ja kuinka aktiivisesti olen sitä käyttänyt. Noissa matcheissä on voinut käydä niin että itse matchailen harvojen ja valittujen kanssa aika harvakseen. Jos olen ollut siellä Tinderissä vaikka pari kk niin se mies on voinut pistää tykkäyksen sinä päivänä kun olen sinne mennyt ja hänen profiilinsa on sitten parin kk jälkeen tullut mun eteen. Tällöin on täysin mahdollista että hänellä on jo uusi deitti mutta tykkäys on sieltä parin kk takaisesta. Tällöin olen odottanut noin kuukauden.
Jos olen tänään liittynyt Tinderiin ja tulee miehen kanssa match niin tiedän hänen tänään laittaneen tykkäyksen, joten viikon olen yleensä antanut aikaa miehen ottaa yhteyttä ja sitten delete. Tai sitten olen itse ottanut yhteyttä. Ne jutut ei vaan ole yleensä johtaneet mihinkään. Kait ne miehet tykkää jahdata sitten kumminkin.
Ei siellä kyllä mitään kuukautta kannata odottaa, vai onko joku heistä muka oikeasti laittanut lopulta kuitenkin viestiä? Ja onko se sitten johtanut tapaamiseen?
Matchin jälkeen jonkun on aloitettava keskustelu parin päivän sisällä, mieluiten heti kun match tulee eikä myöhemmin. Muuten ei kiinnostusta ollut alunperinkään tarpeeksi.
Muutenkaan noissa sovelluksissa ei kannata roikkua kuukausia tai vuosia, vaan käydä aina välillä aktiivisesti svaippaiemassa ja ehkä treffailemassa ja sitten poistaa sovellus vähäksi aikaa. Uusi profiili saa aina enemmän näkyvyyttä, eivätkä tykkäykset jää roikkumaan vaan näet ne nopeasti, kun käyt usein katsomassa ja selaamassa profiileja. Näin olen itse onnistunut saamaan hyviäkin matcheja.
Jos mies ei laita viestiä hyvinkin nopeasti osuman jälkeen, sitä ei vaan kiinnosta riittävästi. Poistoon vaan.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriisiapua?
"Kerrankin" ?
Omalla kohdalla tuo oli aika perus, että mätsejä sateli, muttei keskustelua. Siksi sieltä lopulta poistuinkin, kun mitäpä siellä olisin tehnyt, kun ei tutustuminen edennyt mätsejä pidemmälle.
Olen kuullut monilta naisilta samaa. Moni mies valittaa, kun ei seuraa löydy, mutta kuitenkin käyttäytyvät näin. Eli puheet ja teot on ristiriidassa. Seuraa olisi tarjolla, mutta siihen ei tartuta. Osa hakee vain kirjekaveria.
Sinulta menee nyt puurot, vellit ja kaffebullatkin sekaisin.
Niputat kaikki miehet yhteen. Roikottajamiehet ovat niitä miehiä jotka saavat matcheja, eivätkä tietenkään vaivaudu panostamaan vähemmän kiinnostaviin verkkoon tarttuviin. Osa ehkä nostetaan panon ajaksi pinnalle, mutta ei vaivauduta naaraamaan rannalle saakka.
Sitten on miehiä jotka eivät saa matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kuvittele enkä haluakaan seurustella vakavasti, etsin lähinnä rentoja seksisuhteita. Mutta kun ei edes siihen ensimmäiseen tapaamiseen saati sitten seksiin asti yleensä päästä, kun miehet ovat niin laiskoja. Enkä todellakaan edes ole mikään "kutosen nainen" (niin kuin joku täällä mainitsi, niin että kaikki muut naiset olisivat parempia), vaan hoikka, nätti, aloitteellinen ja yritän tehdä keskusteluistakin kiinnostavia enkä vastaa vaan "joo" ja "ihan sama". Ei se aina ole naisesta kiinni, vaan miehet todellakin cockblockaavat itse itsensä ja sitten valittavat kuinka eivät saa treffejä, TAI kuinka kaikki naiset haluavat vain vakavaa suhdetta ja perheen.
Minkä ikäinen olet? 22v, 32v ja 42v hoikka ja nätti ovat täysin eri asioita.
Ja oletko hoikka ja nätti miesten silmissä? Naisilla on erilaiset ulkonäkökäsitykset kuin miehillä. Naisten mielestä kaunein on tyylikäs ja laittautunut sirosäärinen nainen jolla on korkeat poskipäät. Miehet katsovat mm. onko perse pyöreä ja onko reisissä muotoa, ja onko nainen seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne sinulle "joojoo ihan sama" vastailevat miehet ole niitä jotka valittavat, vaan ne miehet jotka swaippasit vasemmalle. Et vain ole riittävän hyvännäköinen ja seksikäs edes irtopanoksi niille komeimmille miehille.
Voit deletoida roikottajat ja muut jotka ei miellytä. Älä kitise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kuvittele enkä haluakaan seurustella vakavasti, etsin lähinnä rentoja seksisuhteita. Mutta kun ei edes siihen ensimmäiseen tapaamiseen saati sitten seksiin asti yleensä päästä, kun miehet ovat niin laiskoja. Enkä todellakaan edes ole mikään "kutosen nainen" (niin kuin joku täällä mainitsi, niin että kaikki muut naiset olisivat parempia), vaan hoikka, nätti, aloitteellinen ja yritän tehdä keskusteluistakin kiinnostavia enkä vastaa vaan "joo" ja "ihan sama". Ei se aina ole naisesta kiinni, vaan miehet todellakin cockblockaavat itse itsensä ja sitten valittavat kuinka eivät saa treffejä, TAI kuinka kaikki naiset hal
Olen, ja olen ollut ennekin. En minä rumia miehiä deittaile.
Enkä sanonut että ne miehet vastaavat minulle noin, vaan että itsekin pidän keskustelua yllä enkä ole passiivinen.
Jännä vaan kun seksiä saisi minun tapauksessani aika helposti ja ilman sitoumuksia jne (eikö miesten juuri sellaista pitänyt haluta, ihan heidän omien sanojensa mukaan?), jos edes VÄHÄN viitsisi jutella ja sopia edes ne ensimmäiset treffit. Sen jälkeen on kyllä yleensä seuraavat tapaamiset kelvannut, jos ei tyyppi ääliömäisyyksissään toheloi asiaa esim. viestitellessä.
Vierailija kirjoitti:
Roikotan mulkkua 😘
Niinpä. Muuhun sinusta ei olekkaan, ei se pieni mulkkusi edes pitkälle "roiku".
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Mun kohdalla taas miehet on olleet niitä "heti äkkiä naimisiin". Hitonmoisia tarrautujia jo muutamilla treffeillä.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kriisiapua?
"Kerrankin" ?
Eikä edes kirjekaveria, vaan pelkkää naisten huomiota jotta tuntisivat itsensä tärkeiksi. Siksi kaikki varatut miehetkin ovat siellä. Pikkuiset tarvitsevat jatkuvasti hyväksyntää, että pysyy jonkinlainen istetunto yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Mun kohdalla taas miehet on olleet niitä "heti äkkiä naimisiin". Hitonmoisia tarrautujia jo muutamilla treffeillä.
Joo, tuo on se toinen tyyppi. Ja luulevat, että heillä on jokaisen heidän mielestään viehättävän naisen kanssa harvinaisen hyvä yhteys ja kemia heti ensitreffeistä alkaen, vaikka ei edes tunneta kunnolla. Mutta eihän heille kai olekaan millään muulla mitään väliä, kuin sillä ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Roikotan mulkkua 😘
Että enää ei seiso?
Hei se on peli jossa pelataan muiden kanssa joko kiltisti tai ei niin kiltisti, jokainen pelaa tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse roikotat tissejäsi.
Olen kyllä aktiivinen ja osoitan kiinnostusta vastavuoroisesti aina kun mieskin on. Mutta en ole aloitteellinen, sillä en ole mies. Tuollainen hähmäinen hengailu ja norkoilu taas ei kiinnosta yhtään vaan tuntuu enemmänkin joltain rosvo-käyttäytymiseltä.
Et ole aloitteellinen koska olet sinkku.
Ja toisinpäin.
Feminismi vapautti miehet aloitteen teon velvollisuudesta, voimaantukaamme.
"Kerrankin" ?