Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet "roikottavat"

Vierailija
17.09.2025 |

Mikä pointti on kerätä mätsi tai ottaa kontakti naiseen, jota ei kuitenkaan aio pyytää ulos tai laittaa tälle viestiä? 

Kuinka nopeasti poistatte miehen, joka ei laita viestiä, pidä yhteyttä ati osoita kiinnostusta? Vaan tulee ns. maleksimaan ja hengailemaan vaan tilaasi? Livenähän tuollainen mies on suuri ongelma, sillä saattaa vahtia ja käyttäytyä mustasukkaisesti, vaikka ei tarjoakaan naiselle mitään hyödyllistä.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää.otramasta yhteyttä? Ai nii  olet nainen  ja vaadit perinteisiä sukupuolirooleja rooleja missä sinun ei tarvi tehdä mitään muuta kuin odottaa mieheltä kontaktia, alotteellisuutta ja lähestymistä että sinä saat tuntea olevasi tavoiteltu. Oletko muutenkin niitä sairaita kesken kasvuisia jotka leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka kuitenkin sinä naisena olet se kenellä on ne todella tarkat määritelmät ja vaatimuset mitä, miten, milloin ja missä kuuluu toimia? Mikö sinusta tekee niin erityisen että sinua edes kannattaa tavoitella? Enkä siis tarkoita niitä täsmälleen samoja asioita mitä ihan kaikilta muiltakin naisilta saa ilman tuommoisia keski aikaisia kosintaleikkejä. Mutta hyvä kuitenkin että.paljastat heti alkuun että et ole kasvanut vielä aikuiseksi etkä osaa aikuismaisesti käyttäytyä niin sinun ei kannata tuhlata aikaa, rahaa ja vaivaa

Nämä on niitä kutosen naisia jotka kuvittelevat olevansa ysin nainen ja saavansa 9-10 miehen. Joillain naisilla on tosissaan naamavärkkiin suhteutettuna saatanan iso ego

Vierailija
62/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon akateeminen 170cm vaalea kutosen nainen, mutta aina saanut ysin miehiä. En käsitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon akateeminen 170cm vaalea kutosen nainen, mutta aina saanut ysin miehiä. En käsitä.

Sinun ysi voi olla toisen kutonen. Makuasia on vähän kuin persreikä, jokaisella on omansa

Vierailija
64/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika tätä.nykyajan deittailua. Minäkeskeisyys paistaa paljon ja pitkälle. Ei ihme, että sinkkuja on kasapäin. Sitten, kun elämän tosiasiat lyö vasten lärviä, niin ei sillä toisen ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Vierailija
65/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää naisten tyyli edelleen että jos vähänkin mies ottaa yhteyttä niin heti ollaan kuvittelemassa että nyt seurustellaan vakavasti. Sitten valitetaan. Mies roikottaa -älkää jääkö roikkumaan. Simple.

Itse en kuvittele enkä haluakaan seurustella vakavasti, etsin lähinnä rentoja seksisuhteita. Mutta kun ei edes siihen ensimmäiseen tapaamiseen saati sitten seksiin asti yleensä päästä, kun miehet ovat niin laiskoja. Enkä todellakaan edes ole mikään "kutosen nainen" (niin kuin joku täällä mainitsi, niin että kaikki muut naiset olisivat parempia), vaan hoikka, nätti, aloitteellinen ja yritän tehdä keskusteluistakin kiinnostavia enkä vastaa vaan "joo" ja "ihan sama". Ei se aina ole naisesta kiinni, vaan miehet todellakin cockblockaavat itse itsensä ja sitten valittavat kuink

Tässä herää kysymys, keitä ovat ne "rumat miehet"?

Eräässä tutkimuksessa naiset rankkasivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi ja vain <1% komeiksi.

Jos miehet joilta haluat seksiä ovat sieltä kärkipäästä, niin voi olla ettet kelpaa heille edes irtopanoksi. Totta kai jos olet hyvä sängyssä, kelpaat jatkossakin niille miehille jotka halusivat tulla panemaan.

Minun kokemuksieni mukaan miehet kyllä tietävät pelin hengen, eli jos seksiä ilman sitoutumista haluaa, täytyy yrittää tosissaan. Paitsi jos tasoero on sitä luokkaa, että miehellä on varaa sanoa "joojoo whatever".

Kuten jo sanoin, nätti ja hoika ei kerro paljoa. Oletko 21v hoikka mutta silti kurvikas, hyppyriperseellä ja terhakoilla rinnoilla varustettu seksiä tihkuva sporttimimmi? Vai 41v hoikka ja kasvoista nätti virastotäti, mutta ilman kurveja ja seksikkyttä? Jos olet ensimmäinen, en usko sanaakaan mitä kirjoitat.

Vierailija
66/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikossa.

Puhutaanko nyt matcheistä, viesteistä, treffeistä ja seksistä?

Vai monogaamisesta parisuhteesta?

Vierailija
67/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen täytyy aina lähettää ensimmäinen viesti? 

Koska kuten täälläkin on mainittu, jos nainen itse tekee aloitteen, mies yleensä vaan suostuu keskusteluun (ja pahimmillaan tapaamisiin ja suhteeseen yms), vaikka nainen ei kiinnostaisikaan tarpeeksi. Mies ei voi sanoa "ei" silloin kun edes jonkinlainen seksin mahdollisuus tulee eteen, ja sitten vasta myöhemmin sössii jutun kun kyllästyy, ja yleensä syyttää siitä vielä naista. Naisen ei siis yleensä kannata tehdä asioita liian helpoksi toiselle, tai yrittää tapailla miehiä jotka eivät näe yhtään vaivaa edes siihen ensimmäisen kontaktin luomiseen.

Tosin itse kyllä aloitan itsekin keskusteluja jos näen että mätchi tulee, mutta miehen pitää sitten kyllä olla aktiivisesti mukana heti tai muuten en jatka. Vastauksia ei kannata odotella esim. montaa päivää.

Ja miehenä voin kertoa, että kaikkein kovin effort laitetaan alussa peliin silloin kun halutaan pelkkää seksiä.

Ja tämä on täysin loogista.

Parisuhteissa kysyntä ja tarjonta menee tasan, seksisuhteissa ei. Niissä jokaista naista tavoittelee joukko miehiä, ja vaikutus on tehtävä nopeasti. Ei ole aikaa tutustua hitaasti ja selvittä sovittaisiinko yhteen. Ja ennen kuin nämä asiat selviävät, ei halutakaan edetä supervoimakkaasti.

ts. jos naisen mittari on "kuinka kovasti mies minua tavoittelee", sellainen nainen päätyy olemaan pelimiesmagneetti. Naisten tarinoissa tietysti on aina niin, että kannattaa olla passiivinen, koska kyllähän naiset haluavat olla passiivisia.

Vierailija
68/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika tätä.nykyajan deittailua. Minäkeskeisyys paistaa paljon ja pitkälle. Ei ihme, että sinkkuja on kasapäin. Sitten, kun elämän tosiasiat lyö vasten lärviä, niin ei sillä toisen ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Juu ei sillä ulkonäöllä kauheasti ole merkitystä, muilla asioilla sitten enemmänkin esim. yksinhuoltajuus, lapset ylipäätänsä, elämänhallinnassa ongelmia.

Vierailija
69/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi uli sentään, jos naiselle käy kerrankin noin.

Kriisiapua?

"Kerrankin" ?

Omalla kohdalla tuo oli aika perus, että mätsejä sateli, muttei keskustelua. Siksi sieltä lopulta poistuinkin, kun mitäpä siellä olisin tehnyt, kun ei tutustuminen edennyt mätsejä pidemmälle.

Niin. Mutta ihan hyvännäköiset miehet ei saa edes niitä tykkäyksiä. Itse yllätyin miten vähän sain tykkäyksiä vaikka naisten kanssa ei ole ongelmaa ollut irl

Ja mitä niillä tykkäyksillä siis tekee, jos ne eivät mitään edes tarkoita (eli kukaan näistä ei tosiasiassa ole kiinnostunut juttelemaan ja tutustumaan)?

Jos kerran niiden tykkäysten saaminen on se isoin juttu ja pointti. 

Vierailija
70/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää.otramasta yhteyttä? Ai nii  olet nainen  ja vaadit perinteisiä sukupuolirooleja rooleja missä sinun ei tarvi tehdä mitään muuta kuin odottaa mieheltä kontaktia, alotteellisuutta ja lähestymistä että sinä saat tuntea olevasi tavoiteltu. Oletko muutenkin niitä sairaita kesken kasvuisia jotka leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka kuitenkin sinä naisena olet se kenellä on ne todella tarkat määritelmät ja vaatimuset mitä, miten, milloin ja missä kuuluu toimia? Mikö sinusta tekee niin erityisen että sinua edes kannattaa tavoitella? Enkä siis tarkoita niitä täsmälleen samoja asioita mitä ihan kaikilta muiltakin naisilta saa ilman tuommoisia keski aikaisia kosintaleikkejä. Mutta hyvä kuitenkin että.paljastat heti alkuun että et ole kasvanut vielä aikuiseksi etkä osaa aikuismaisesti käyttäytyä niin sinun ei kannata tuhlata aikaa, rahaa ja vaivaa

Ei kun naiset testaa, että onko sellainen mies, joka on ylipäänsä valmis näkemään vaivaa naisen/ihmissuhteidensa eteeen. Jos ei näe vaivaa alussakaan, ei näe sitä myöhemminkään ja nainen saa perässävedettävän miehen, joka vaan rasittaa naisen elämää. 

Eli miehen täytyy olla aina aloitteellinen ihmissuhteessa, koska miehet keskimäärin on laiskempia ja vähemmän toisia huomioivia kuin naiset. Jos nainen haluaa, että suhde toimii molempiin suuntiin, niin pitää löytää mies, joka on valmis myös panostamaan naiseen. 

Vierailija
71/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta aloitteellisuudesta. Omalla kohdalla on kyllä vaikuttanut paljon kaikki kertomukset, miten osa vetää kaikki oikealle ja katsoo sitten mitä tuli.

Kun saan mätsin, niin en voi tietää olenko ollut oikeasti kiinnostava, vai onko mätsi tulosta "kaikki oikealle" -taktiikasta.

Jos tulisi deittisovellus, jossa tuo kaikki oikealle toiminta olisi aukottomasti estetty, niin ehdottomasti kokeilisin ko. sovellusta.

Vierailija
72/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikotan mulkkua 😘

Roikotan tyhjiä pusseja, niin ei kiinnosta kaikille heti vastailla.

Vierailija
73/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuten täälläkin on mainittu, jos nainen itse tekee aloitteen, mies yleensä vaan suostuu keskusteluun (ja pahimmillaan tapaamisiin ja suhteeseen yms), vaikka nainen ei kiinnostaisikaan tarpeeksi. Mies ei voi sanoa "ei" silloin kun edes jonkinlainen seksin mahdollisuus tulee eteen, ja sitten vasta myöhemmin sössii jutun kun kyllästyy, ja yleensä syyttää siitä vielä naista. Naisen ei siis yleensä kannata tehdä asioita liian helpoksi toiselle, tai yrittää tapailla miehiä jotka eivät näe yhtään vaivaa edes siihen ensimmäisen kontaktin luomiseen.

Tosin itse kyllä aloitan itsekin keskusteluja jos näen että mätchi tulee, mutta miehen pitää sitten kyllä olla aktiivisesti mukana heti tai muuten en jatka. Vastauksia ei kannata odotella esim. montaa p

Mutta kun ei laiteta sitä "efforttia" silloinkaan. Esim. minä en etsi vakavaa suhdetta, mutta näitä tapaamiani kolmekymppisiä miehiä on vaikea saada mukaan minkäänlaiseen keskusteluun saati tapaamiseen. En edes tarvitse mitään hidasta tutustumista, sillä haluan mieluummin tavata nopeasti nähdäkseni onko mies millään lailla fyysisesti viehättävä livenä. Sitten kun tavataan niin ovat kuitenkin olleet kiinnostuneita eikä jää vain yhteen kertaan.

En ole passiivinen, eivätkä varmaan ole kovin monet muutkaan naiset, mutta sama panostus molemmilta osapuolilta on se mitä yleensä haetaan. Joten miestenkin on tehtävä edes JOTAIN.

Outoja nämä teidän selitykset kuinka ette voi vaan käyttäytyä kuten normaalit ihmiset koska "öhöm kun on juuri tällainen pelitilanne ja monta miestä tavoittelee tai ei tavoittele, miehiä on 4,7 suhteessa yhteen naiseen, ja on kalkuloitava missä vaiheessa mihinkin tilanteeseen ne panokset laittaa, ja oikeastaan kaikki on naisten vika!" :D

Vierailija
74/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin itse kyllä aloitan itsekin keskusteluja jos näen että mätchi tulee, mutta miehen pitää sitten kyllä olla aktiivisesti mukana heti tai muuten en

Et selvästikään ole penaalin terävin kynä.

Sinä kelpaat niille miehille jotka tulevat panemaan sinua. Sinä et kelpaa niille miehille joita ei kiinnosta edes viestitellä muuta kuin "joojoo whatever". Ne ovat eri miehiä.

Kuten jo sanoin, jos tavoittelet komeimpia kolmekymppisiä miehiä, niin saattaa olla ettet kelpaa heille edes panoksi. Sinä oletat, että jos ne "joojoo"-miehet tulisivat paikan päälle, hekin kärttäisivät lisää panoja. Tosiasiassa et vain ole riittävän kuuma heille, edes panoksi. Ja kuten tiedämme, siinä rima on melkoisesti alempana kuin parisuhteessa.

Osalla voi myös olla se, että heillä on jo perusnätti pano, eikä ole tarvetta uudelle. Voin taata, että jos 21v fitnessmalli laittaisi viestiä, niin sitä efforttia kyllä löytyisi. 

Tämä menee aina naisilla niin, että te muovaatte todellisuutta oman egonne pönkitykseksi. 

Vierailija
75/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tätä tekevät nimenomaan naiset. Vaikka ovat mätsänneet, eivät laita viestiä. Odottavat miehen aloitetta ja jos mies odottaa samaa naiset jäävät vain roikkumaan. Näin suurin osa.

Vierailija
76/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ku

Miehet testaavat samalla tavalla naisia. Ainakin itse testaan. Mies

Vierailija
77/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kukaan teistä miespuolisista kommentoijista ei millään voi kestää sitä faktaa, että joku nainen on oikeasti viehättävä? :D Ja että miehet deittisivustoilla ovat oikeasti laiskoja ja hölmöjä kun mokaavat itse ne ihan hyvät mahdollisuutensa saada meiltä helppoa ja huoletonta seksiä? Ei tuo "et kelpaa heille edes kertapanoksi" nyt kyllä millään käy selitykseksi tähän tilanteeseen. Mutta ymmärrän, kauhea raivohan teille siitä nousee kun nainen ei olekaan nöyristelevä ja kerjää kiltisti miesten hyväksyntää asenteella "jos joku nyt minutkin turhakkeen joskus kelpuuttaisi". 

Tämän ketjun aihe on se miesten outo käytös ja se miten he kuitenkin itse laittavat niitä tykkäyksiä siellä Tinderissä ym. kun tarvitsevat itse jatkuvasti validaatiota, mutta itse deittailu ei kuitenkaan kiinnosta. Yritä pysyä aiheessa.

Vierailija
78/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikossa.

Eli jos on ollut useita miehiä monikossa, tai ei halua sitä monogamista suhdetta, niin...? Sitten nainen on halpa tyrkky joka ei ansaitsekaan mitään treffejä, pitäisihän meidän nyt se ymmärtää? :D 

Vierailija
79/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikossa.

Eli jos on ollut useita miehiä monikossa, tai ei halua sitä monogamista suhdetta, niin...? Sitten nainen on halpa tyrkky joka ei ansaitsekaan mitään treffejä, pitäisihän meidän nyt se ymmärtää? :D 

Kysyin siksi, ettei tuossa ole mitään ihmeellistä. Sinä et käsitä miten kutosen nainen saa ysin miehiä, mutta siihen on selvät syyt kun on kyse seksistä ilman sitoutumista.

Vierailija
80/90 |
18.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaan teistä miespuolisista kommentoijista ei millään voi kestää sitä faktaa, että joku nainen on oikeasti viehättävä? :D Ja että miehet deittisivustoilla ovat oikeasti laiskoja ja hölmöjä kun mokaavat itse ne ihan hyvät mahdollisuutensa saada meiltä helppoa ja huoletonta seksiä? Ei tuo "et kelpaa heille edes kertapanoksi" nyt kyllä millään käy selitykseksi tähän tilanteeseen. Mutta ymmärrän, kauhea raivohan teille siitä nousee kun nainen ei olekaan nöyristelevä ja kerjää kiltisti miesten hyväksyntää asenteella "jos joku nyt minutkin turhakkeen joskus kelpuuttaisi". 

Tämän ketjun aihe on se miesten outo käytös ja se miten he kuitenkin itse laittavat niitä tykkäyksiä siellä Tinderissä ym. kun tarvitsevat itse jatkuvasti validaatiota, mutta itse deittailu ei kuitenkaan kiinnosta. Yritä pysyä aiheessa.

Kuten sanoin, pönkität omaa egoasi kääntämällä asian sellaiseksi kuin haluat. Eli, että miesten low effort sinun suuntaasi johtuisi vain miehistä eikä sinusta.

Se validaatio tulee siitä, että mies saa mahdollisimman paljon matcheja. Jos miestä ei kiinnosta kanssasi mikään, sinä olet se massatykkäys jolta ei haluta edes seksiä.

Uskotko tosissasi, että jos miehet saavat matchin 21v seksiä tihkuvan ja seksiä kaipaavan fitnessmallin kanssa, miehet ovat "joo whatever" eivätkä viitsi edes vääntäytyä paikalle? Minä en nimittäin usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä