Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet "roikottavat"

Vierailija
17.09.2025 |

Mikä pointti on kerätä mätsi tai ottaa kontakti naiseen, jota ei kuitenkaan aio pyytää ulos tai laittaa tälle viestiä? 

Kuinka nopeasti poistatte miehen, joka ei laita viestiä, pidä yhteyttä ati osoita kiinnostusta? Vaan tulee ns. maleksimaan ja hengailemaan vaan tilaasi? Livenähän tuollainen mies on suuri ongelma, sillä saattaa vahtia ja käyttäytyä mustasukkaisesti, vaikka ei tarjoakaan naiselle mitään hyödyllistä.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse roikotat tissejäsi.

Olen kyllä aktiivinen ja osoitan kiinnostusta vastavuoroisesti aina kun mieskin on. Mutta en ole aloitteellinen, sillä en ole mies. Tuollainen hähmäinen hengailu ja norkoilu taas ei kiinnosta yhtään vaan tuntuu enemmänkin joltain rosvo-käyttäytymiseltä.

Et ole aloitteelinen, koska et ole mies?

Ööö...mitä?

Toksista feminiinisyyttä.

Vierailija
42/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ehkä yksi viidestä/yksi kymmenestä keskustelusta johtaa treffeihin saakka. Sen takia siellä on pakko ylläpitää jatkuvasti useita keskusteluja, jos joskus aikoo ihan treffeillekin saakka päästä (puhumattakaan että pääsisi ihan parisuhteeseen saakka).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipäätään vii tuuttaapi viestitellä naisten kanssa kun tietää ettei se johda mihinkään. Mieluummin odotan että nainen aloittaa viestittelyn. Silloin on edes jotain takeita saada viestiin vastaus.

Vierailija
44/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Men going their OWN way

Ai kuuluuko siihenkin silti tuo profiilin teko deittisovelluksiin ja tykkäysten kinuaminen naisilta? :D Aika pöljää minusta jos ei naiset kiinnosta.

Me naiset pysymme ihan oikeasti erossa miehistä jos emme heitä elämäämme halua. Ei se niin vaikeaa ole, kokeilkaa te pojutkin joskus!

Vierailija
45/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua estää.otramasta yhteyttä? Ai nii  olet nainen  ja vaadit perinteisiä sukupuolirooleja rooleja missä sinun ei tarvi tehdä mitään muuta kuin odottaa mieheltä kontaktia, alotteellisuutta ja lähestymistä että sinä saat tuntea olevasi tavoiteltu. Oletko muutenkin niitä sairaita kesken kasvuisia jotka leikkii vaikeasti tavoiteltavaa vaikka kuitenkin sinä naisena olet se kenellä on ne todella tarkat määritelmät ja vaatimuset mitä, miten, milloin ja missä kuuluu toimia? Mikö sinusta tekee niin erityisen että sinua edes kannattaa tavoitella? Enkä siis tarkoita niitä täsmälleen samoja asioita mitä ihan kaikilta muiltakin naisilta saa ilman tuommoisia keski aikaisia kosintaleikkejä. Mutta hyvä kuitenkin että.paljastat heti alkuun että et ole kasvanut vielä aikuiseksi etkä osaa aikuismaisesti käyttäytyä niin sinun ei kannata tuhlata aikaa, rahaa ja vaivaa

Vierailija
46/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annat siihen mahdollisuuden? Muuta ajattelutapaasi ja toimintaasi.

Vierailija
47/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ylipäätään vii tuuttaapi viestitellä naisten kanssa kun tietää ettei se johda mihinkään. Mieluummin odotan että nainen aloittaa viestittelyn. Silloin on edes jotain takeita saada viestiin vastaus.

Minua vituutti niin paljon etten edes asentanut sovellusta enkä tehnyt tiliä, pitäköön tunkkinsa!

Vierailija
48/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikotan mulkkua 😘

Sama, itselläkin metrin slerba.

Vierailija
49/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen täytyy aina lähettää ensimmäinen viesti? 

Vierailija
50/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään luontaista olemista tai oppimaan tuntemista. Ajattele paljonko voisit käydä läpi noissakin tunneissa? Slosh slosh.

Vierailija
51/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄKIN TUTUSTUIN TOUKOKUUN LOPUSSA tinderissä erääseen 35-vuotiaaseen olevinaan fiksuun mieheen. Oltiin jo sovittu treffitkin, mutta hän joutui perumaan ne ihan pätevän syyn takia paria päivää ennen. Sitten hän ilmoitti, että hänellä on "nyt niin kiireinen elämäntilanne, ettei voi käydä treffeillä, mutta voidaan myöhemmin tavata". Minä ajattelin, että jaaha, antaa sitten olla. Sitten elokuun lopulla hän kyseli minulta kuulumisia whatsapissa ja sen jälkeen on muutaman kerran laittantu myös viestiä, mutta treffeille ei ole pyytänyt. En minä tiedä, mikä häntä motivoi kirjoittelemaan, mutta kuitenkaan ei pyydä treffeille? Toki voi olla, että hänellä on nyt tapailusuhde meneillään, mutta hän harkitsee sen päättämistä ja utelee, että vieläkö minä olisin kiinnostunut.

Unohda hyvä ihminen tuollainen tyyppi!

Vierailija
52/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäydyn alistumasta matriarkaatin vaatimuksiin.  Nainen kosikoon minua, minä en kosi.

Vierailija
53/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sinulle pitäisi tarjota?

Jos tapaamispaikka on treffisovellus niin pitäisi tarjota treffejä ja edistää tutustumista esim. osoittamalla kiinnostusta. Jos mies vaan maleksii eli on paikalla eikä tee mitään hyödyllistä tai edistävää niin hän on todennäköisesti haittaeläin josta on ongelmia.

Mitä tarkoitat maleksia? Näkeekö sieltä milloin paikalla? Jospa se juttelee kiinnostavamman naisen kanssa ensin, vähän kuin naisetkin tekee miesten kanssa. Ihme stalkkeri olet

Vierailija
54/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan miesten tehtävä. Me Naiset haluamme tuntea olevan tavoiteltuja niin miehen pitää tehdä aloite ja kertoa mitä tarjoaa että voin valita niistä kaikista miehistä keneltä saa parhaimmat hyödyt. Naisen ei kuulu olla aktiivinen näissä tinder keskusteluissa kun siinähän saattaa vahingossa paljastaa että pyörittää useampaa miestä yhtä aikaa jolla karkottaa muutkin miehet kun miehet ei kestä pientä kilpailua muiden miesten kanssa naisen huomioimisesta. Miesten otetaan vain hyödyn takia, ei miehillä ole ihmisenä mitään arvoa naiselle

Vierailija
55/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vaan miesten tehtävä. Me Naiset haluamme tuntea olevan tavoiteltuja niin miehen pitää tehdä aloite ja kertoa mitä tarjoaa että voin valita niistä kaikista miehistä keneltä saa parhaimmat hyödyt. Naisen ei kuulu olla aktiivinen näissä tinder keskusteluissa kun siinähän saattaa vahingossa paljastaa että pyörittää useampaa miestä yhtä aikaa jolla karkottaa muutkin miehet kun miehet ei kestä pientä kilpailua muiden miesten kanssa naisen huomioimisesta. Miesten otetaan vain hyödyn takia, ei miehillä ole ihmisenä mitään arvoa naiselle

Tämä.  Tästä syystä kieltäydynkin aloitteita tekemästä.

Vierailija
56/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Miehet sattuu olemaan vain tyhmiä.

Vierailija
57/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuten täälläkin on mainittu, jos nainen itse tekee aloitteen, mies yleensä vaan suostuu keskusteluun (ja pahimmillaan tapaamisiin ja suhteeseen yms), vaikka nainen ei kiinnostaisikaan tarpeeksi. Mies ei voi sanoa "ei" silloin kun edes jonkinlainen seksin mahdollisuus tulee eteen, ja sitten vasta myöhemmin sössii jutun kun kyllästyy, ja yleensä syyttää siitä vielä naista. Naisen ei siis yleensä kannata tehdä asioita liian helpoksi toiselle, tai yrittää tapailla miehiä jotka eivät näe yhtään vaivaa edes siihen ensimmäisen kontaktin luomiseen.

Tosin itse kyllä aloitan itsekin keskusteluja jos näen että mätchi tulee, mutta miehen pitää sitten kyllä olla aktiivisesti mukana heti tai muuten en jatka. Vastauksia ei kannata odotella esim. montaa päivää.

Vierailija
58/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt naisten kohdalla. Pyytävät minulta numeron baarissa, mutta monikaan heistä ei sitten soita tai laita viestiä. Säilytän numeroita aikani, sitten poistan. m46

Vierailija
59/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi uli sentään, jos naiselle käy kerrankin noin.

Kriisiapua?

"Kerrankin" ?

Omalla kohdalla tuo oli aika perus, että mätsejä sateli, muttei keskustelua. Siksi sieltä lopulta poistuinkin, kun mitäpä siellä olisin tehnyt, kun ei tutustuminen edennyt mätsejä pidemmälle.

Joo ja jos itse aloitin keskustelun, niin mieheltä saattoi tulla vastaus. Ei siis aina. Ja se vastaus oli yleensä lyhyt ilman mitään kysymystä vastavuoroisesti. Kyllä tuollaisilla "kommunikointikyvyillä" saa siellä roikkuakin. Eikä olleet todellakaan mitään kalsarimalleja. Ehkä jatkan mieluummin sitä seksiviesteilyä sitten timmien nuorten miesten kanssa. Kyllä.mulle pelkkä seksikin käy.

Vierailija
60/90 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi uli sentään, jos naiselle käy kerrankin noin.

Kriisiapua?

"Kerrankin" ?

Omalla kohdalla tuo oli aika perus, että mätsejä sateli, muttei keskustelua. Siksi sieltä lopulta poistuinkin, kun mitäpä siellä olisin tehnyt, kun ei tutustuminen edennyt mätsejä pidemmälle.

Niin. Mutta ihan hyvännäköiset miehet ei saa edes niitä tykkäyksiä. Itse yllätyin miten vähän sain tykkäyksiä vaikka naisten kanssa ei ole ongelmaa ollut irl

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi